nekem elösző egy rendszámnélküli runnert akartak adni, mikor mondtam h csak rendszámos érdekelne essetleg, akkor bedobták aduászként a hangcuccos marutit
Nos hát ez sem 96 utáni sem civic sajnos.Jah és nem is 1.5
Ellenben akkor ha valakit esetleg érdekelne csere akkor hasznaltauón megnézheti.Egy első generációs honda crx egyenlőre 370-ért hirdetve!De előre kell mondanom h nem a kinézet az ami megfogja általába az embereket Ez inkább egy élményautónak lett építve.De az olcsó üzemeltetés miatt etanollal jár!Egyenlőre ennyit ha valakit érdekel írjon
Nah, skacok... könnyen lehet, hogy egyenlőre mégsem adom el a vasat... Olybá tűnik, hogy inkább kocsi vételbe ölöm a píndzt...
Aztán esetleg majd jövőre... :)
Persze még semmi sem biztos, csak nagyon rákaptam mostanában az autóvezetésre (is)...
Ja értem, szóval a tankból, az már inkább lehetséges..
Na amúgy most értem haza, mentem vele 25 km-ert és semmi baja nem volt. Szerintem tuti a benzin volt kevés, mert kb 2 éve is csinálta ezt és akkor is mikor belenéztünk a tankba úgy láttuk elég sok benzin volt benne, de csalós mert alig volt csak pár liter. És akkor 2-3 km-enként állt le. (ja és azt elfelejtettem mondani hogy kb 1,5 hónapja volt szerelőnél és akkor tisztította a karbikat, ettől függetlenül lehet megint kellene, de szerintem most tényleg csak benzin gondja volt) Azért köszi a tippeket.
Ha 10km-t mész vele nem lesz semmi, ez tuti!
Nekem hosszabb távon csinálta régebben többször is
Szerintem legyen benne benzin bőven mindig, aztán nem lehet gond
Ha meg megáll 10per pihenő és ugyan úgy megy tovább
Nekem sem volt semmi baja,csak ugyanígy lassult és lefulladt.A karbiban egy fenyőtüske volt.Lefulladhatott pillanatok alatt,mert akkor jutott be a karbiba.Nem mondom,hogy ez a baja,de nekem ez volt.
Csak kb mondtam hogy 6 liter lehetett benne, lehet hogy csak 5 vagy 4,7 és akkor már minden okés nem? (asszem olyan 14-16 literes a tankja) Meg előtte mentem vele 50 km-ert és közbe nem volt vele semmi gond, vagy hirtelen eldugult a karburátor? Ilyen létezik? Mindjárt most is megyek vele egy 10 km-ert ha most nem fog leállni akkor sztem nincs semmi baja.
Bocsi,hogy ebbe a fórumba pofátlankodom.Ugyanígy jártam pár évvel ezelőtt a 250-esemmel.
6 liter elég sok benzin,tudtommal 5 liter a tartalék,szóval nem valószínű hogy emiatt lenne a hiba.
Meg kellene nézni a karbit,nekem akkor valami dzsuva volt benne,kitakarítottam,és betettem egy kis szűrőt a tank alá közvetlenül.Soha többé nem csinálta,pedig előtte 3-4 alkalommal is szopatott.Ez csak egy tipp,de remélem segíthet.
Üdv!
Képzeljétek ma hogy jártam. Szépen megyek hatodikba 100-as tempóval, húzom a gázt de esik vissza a fordulat. Aztán egyre csak lassul, dadog és leáll... (kb 40-re lassult és ott hirtelen leállt a motor) Utána nem akart beindulni. Vártam 5-10 percet, beindult, hazamentem. Otthon volt egy 10 literes tele kannám, az pont belement, de most csurig van. Szóval kb 6 liter volt a tankba. Az lehetséges hogy az már kevés neki és akkor már tartalékon kell menni vele? Mert most minden oké a motorral..
Ellenben akkor ha valakit esetleg érdekelne csere akkor hasznaltauón megnézheti.Egy első generációs honda crx egyenlőre 370-ért hirdetve!De előre kell mondanom h nem a kinézet az ami megfogja általába az embereket Ez inkább egy élményautónak lett építve.De az olcsó üzemeltetés miatt etanollal jár!Egyenlőre ennyit ha valakit érdekel írjon
Aztán esetleg majd jövőre... :)
Persze még semmi sem biztos, csak nagyon rákaptam mostanában az autóvezetésre (is)...
Na amúgy most értem haza, mentem vele 25 km-ert és semmi baja nem volt. Szerintem tuti a benzin volt kevés, mert kb 2 éve is csinálta ezt és akkor is mikor belenéztünk a tankba úgy láttuk elég sok benzin volt benne, de csalós mert alig volt csak pár liter. És akkor 2-3 km-enként állt le. (ja és azt elfelejtettem mondani hogy kb 1,5 hónapja volt szerelőnél és akkor tisztította a karbikat, ettől függetlenül lehet megint kellene, de szerintem most tényleg csak benzin gondja volt) Azért köszi a tippeket.
Nekem hosszabb távon csinálta régebben többször is
Szerintem legyen benne benzin bőven mindig, aztán nem lehet gond
Ha meg megáll 10per pihenő és ugyan úgy megy tovább
6 liter elég sok benzin,tudtommal 5 liter a tartalék,szóval nem valószínű hogy emiatt lenne a hiba.
Meg kellene nézni a karbit,nekem akkor valami dzsuva volt benne,kitakarítottam,és betettem egy kis szűrőt a tank alá közvetlenül.Soha többé nem csinálta,pedig előtte 3-4 alkalommal is szopatott.Ez csak egy tipp,de remélem segíthet.
ki fog maradni?
Képzeljétek ma hogy jártam. Szépen megyek hatodikba 100-as tempóval, húzom a gázt de esik vissza a fordulat. Aztán egyre csak lassul, dadog és leáll... (kb 40-re lassult és ott hirtelen leállt a motor) Utána nem akart beindulni. Vártam 5-10 percet, beindult, hazamentem. Otthon volt egy 10 literes tele kannám, az pont belement, de most csurig van. Szóval kb 6 liter volt a tankba. Az lehetséges hogy az már kevés neki és akkor már tartalékon kell menni vele? Mert most minden oké a motorral..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_250_25_kw-4020
265
Ha még valakinek van videója és 1 képe a motorjáról az is vegyen fel.
http://www.kepesmotor.hu/zart_...