Sziasztok:D szeretnék én is venni 1 motrot csak 14éves 160cm vagyokxD:D:(:( és 1 kawa xrz 250-est néztem ki magamnak:D:D menyit fogyaszt hat az szerintetek? és ugy gondoltam h megcsináltatnám 50ccm3-spapirokraxD vennék bele 1 kisebb kilométerórát és azt mondanám a rendőröknek h kicsi tuning van rajta xD:D:D:D sztetek ez beválna és mennyi egy olyan 50-es pairos dolog és ahol néztem ott ez van irva szövegnek
"Eladnám ZXR 250-es Kawasakim. Motorikusan kitűnő állapotban van és új fékbetétek vannak benne elől-hátul viszont a láncszettet és az olajat valamint a teleszkópszár szimeringeket ki kell cserélni. külsőre nagyon viseletes szegénykém, de egy kis munkával egy elég pofás kis motort ki lehet hozni belőle."
Nos a tanulsag alap, en pl rovidnadragban, protektoros dzseki vagy ilyesmi nelkul nem ulok fel soha! DE! ha stiroltok egy csajt, es o nem viszonozza nektek, akkor azert nem kell haverral eluttetni
(degecivagyok)
Nos, lényeg a lényeg... Kurva óvatosan motorozni! Akármennyire is lerágott csont... ma tapasztaltam, hogy védelemből sosem elég...
Megyek egy robogós mögött, a szokásos melóba vezető útvonalamon, filózom; megelőzzem/ne előzzem, hát mondom slattyogok még pár métert mögötte, nemsokára úgyis lámpa, addig stírölöm a csajt hátulról... :)
Következő snitt: kocsiban a srác úgy gondolja, hogy neki mégis arra kell mennie, amerre "nekünk", és a belső sávból áthúz a miénkbe (jó, indexelt is, bár ez kurvára nem számít)... csajt a robogón oldalba kapta, aki természetesen esett/csúszott/eszméletet vesztett... hááát, nem nézett ki jól... bár nagyon durva sebei nem voltak, és a testrészei is rajta maradtak, de szürcsölte a levegőt rendesen... aztán meg mentő(helikopter) hívás, meg rendőrökkel egyeztetés, miegymás...
és a vicc, hogy tényleg nem ment gyorsan egyikük sem, max. 40-50-es tempó (inkább 40)... hiszem, hogy egy egyszerű protektoring, vagy pár-protektoros kabát (akár cordura) is lecsökkentette volna a sérülések súlyosságát... (azt az infót elkaptam, hogy kulcscsont törése van)
Szóval vigyázni, és a ruhát felvenni, még ha csak a sarki fűszereshez is ugrotok át!
jaja használtam bár sok értelme nemhiszem hogy volt...
csakhát a tescoban 2-t adtak egy áráért gondoltam még a hülyének is megéri nemhogy még nekem
aztán néha töltögettem bele.
de az igazi a szelep becsiszolás+új szelepszárszimeringek volt és az irdiumos gyertya! hidegen melegen indul faszán!
te használtál már ilyen karbitisztító folyadékot? mert lehet, hogy ilyen kéne nekem is... már ha 30 sec-nél többet állok, akkor is lefullad... a melegen indulásról meg tudjuk, amit tudunk...
Diganosztika... beindult első indításra hibátlanul járt, kicsit ingadozott míg volt rajta szivató, aztán bemelegedett és járt szépen... aztán mikor mentem vele nem nagyon akart úgy húzni mint ahogy kéne neki... meg apám mondta, hallotta h megyek vele és mondta h durrog kicsikéket magas fordulaton... meleg volt leállítottam indulgatott.. mentem még pár kört majd utána már nem akart beindulni... leszívta picit az aksit mondom rárakom a töltőt, és egyből indult akárhányszor indítottam... szerintem valami a gyertyákkal lesz nem okés... f*sznak raktam bele azt a szar benzint
nyugi nagyon nagy baja tuti nem lett szerintem.
tankold fel(normális benyával! ),pici karbitisztitó folyadékot öntesz hozzá,amit a tescoba lehet kapni(STP cleaner) és mennie kell
Ajj, nekem semmi baja nem volt, melegen hidegen szépen járt mindig indult semmi probléma.. csak megtankoltam valami szarral és azóta szivat :( kiváncsi vagyok h mit raktam bele egyáltalán... sötét volt nem láttam viszont benzin szaga volt és be is gyulladt. vagy keverék, vagy valami láncfűrész benzin vagy én nemtudom, de nagyon bosszant. és még időm sincs szétszedni...de mai nap folyamán még kimegyek megnézem beindul e hidegen.
Akkor tuti a pillangó szelep tengelyed kopott. Vagy együtt élsz ezekkel a problémákkal, vagy megpróbálsz valahonnan egy szuper állapotú karbisort venni.
nekem olyan szokott előfordulni igen gyakran, hogy lefullad... ez, plusz a melegen nem indulás kombója egy gyilkos párost alkot...
pedig az 1500-as alapjárati fordulatnak érzésemmel elégnek kéne lennie...
tuti, hogy valami kapcsolat van a két dolog között, mert hidegen (amikor már szivító nélkül megy) szépen dalol... ez is inkább csak melegebb motorral van...
no, erre valami tipp?
Pillangó szelep tengelyed kopott és falsot szív. Tipikus kawasaki betegség. Olyan szokott előfordulni, hogy melegen üresben picit ide oda ingadozik az alapjárat?
"Eladnám ZXR 250-es Kawasakim. Motorikusan kitűnő állapotban van és új fékbetétek vannak benne elől-hátul viszont a láncszettet és az olajat valamint a teleszkópszár szimeringeket ki kell cserélni. külsőre nagyon viseletes szegénykém, de egy kis munkával egy elég pofás kis motort ki lehet hozni belőle."