nem tudjátok hogy a benzin csap az vákumos mert az enyém már akkor el kezd folyni ha kinyitom a csapot, és lehet hogy e miatt van sok benzin az hengerekben és nem nagyom indul a masina?
hello segítség kellene a mocim nem nagyon akar beindulni túl sok benzin van valamelyik hengerben és nem tudom miért, ha nem várok egy kicsit hogy szellőzőn akkor át sem fordul mikor ki vettem a gyertyát és rá indítottam írdalmatlan mennyiségű benzint köpött ki mitől van ez nem tudjátok mi lehet vele, aztán nagy nehezen sikerült be indítanom felpörög meg minden de nincs alapjárat ha elengedem a gázt azonnal meg áll? segítsetek
Hát gyárilag is két menetes szár van rajta a végére meg megy 2 db 10es csavar és kész. Kicserélni 1 perc. Én is szívtam vele, anno honnan szerezzek gyárit. Aztán utánanéztem és a 6 osé tökéletesen ugyan az. Csak sokkal jobban néz ki és többet látni benne.
Kezdésnek tökéletes volt még 2 éve :D Most már sajnos blokk alkatrészek nincsennek hozzá újan :S kopó cuccok azokat lehet kapni. Mivel nem fiatal motororok sorba jönnek ki a hibák amik egy 20- 15 éves motortól már nem is csoda még ha vigyáztál is rá.
Szelep csere, hengerfej felújítás akkor szerencséd van ha a sajátod még rendbe lehet rakni, de rendelni hozzá már esélytelen. Eddig se volt egyszerű mert japán belpiacos.Már csak bontott cuccok lesznek.(fél évet szenvedtem most hozzá alaktrész miatt senki nem tudott hozzá se a redb., kamoto, burmi senki... mert mikor alvázszámra rendelték volna visszaküldtek a japánok, h ah-ah ők már ilyet nem csinálnak ettől az évtől kezdve... )
Én már megbántam ,h ilyen motorral kezdtem, ha visszacsinálnám tuti egy 400-ast vennék. Ahhoz kapható minden alkatrész és olcsóbb is hozzá + maga a blokk megbízhatóbb is.
Nekem jelenleg generátor cserés lesz..... 1 hónapja szelep csere volt..... már azon se lepődnék meg, h jönne 1 főtengely hiba...
Tavaly fesz. szabályzó csere volt és kuplung(kosár).
eddig csak jókat hallottam erről a típusról... mindenki azt mondja, hogy tökéletes bevezető a speed világába...
az ára meg inkább 400-500 között (legtöbb 400-450-ért van hirdetve)
Ha pár oldalt visszaolvasol, akkor láthatod, hogy vételnél mikre kell figyelni, ill. hogy milyen az alkatrész ellátottsága... aszongyák az okosok, hogyha jól bánsz vele, akkor ős is jól fog bánni veled...
Sziasztok
most szeretném megszerezni az A korlátozott jogsit és nem tudom hogy milyen mocit vegyek kezdésnek, én zxr250 esben gondolkodom kb 98 as évjárat körül, 25kw s papírral esetleg zzr. Szóval várom a segítségeteket és ha esetleg valakinek van egy jó tippje/tanácsa lenne még egy kérdésem, ugye egy ilyen motor olyan 400-600 ezer között megáll én kellene egy jó ruhai s hozzá, szóval hogy milyet is vegyek újat/használtat esetleg márkát és a tapasztalatotokat megosztanátok e velem.
Nagyon kezdő vagyok a speedes motorozásban és előre elnézést kérek az esetleges tudatlanságomban.
Most egy 125ös DT-m van olyan 2-3 éve nyúzom, szóval várom a segítségeteket.
Üdv.: Ádám Széles utat!
viszont még az is egy lehetőség, hogy pár évet állt a moci... de ezt meg ált. amúgy is meg szokták mondani...
idén még én sem mentem 50km-nél többet, de én külön állatfaj vagyok...
LieBiNG, gyönyörű motorod van ! HA lenne ennyi fölös pénzem, meg jogsim is rá, akkor már mennék, és venném is meg tőled . Visszatérve a km-ekhez. Nekem 53.000 km van óra szerint a gépbe, és 96-os, és szerintem még ezen is tekergettek vissza. De azért én is szeretem olvasni az olyanokat hogy 92-es nsr 15.000 km-rel. XD
nekem a szín összeállítás nem tetszik így de az mellékes! kivetni valót nem látok így rajt, annyi hogy igénytelen a gazdája! tiszta retek a motor, ha hirdetésbe felrakok vmit az legyen tiszta! De én nagyon kritikus vagyok
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
HDR
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Üdv.: Ádám
Szelep csere, hengerfej felújítás akkor szerencséd van ha a sajátod még rendbe lehet rakni, de rendelni hozzá már esélytelen. Eddig se volt egyszerű mert japán belpiacos.Már csak bontott cuccok lesznek.(fél évet szenvedtem most hozzá alaktrész miatt senki nem tudott hozzá se a redb., kamoto, burmi senki... mert mikor alvázszámra rendelték volna visszaküldtek a japánok, h ah-ah ők már ilyet nem csinálnak ettől az évtől kezdve... )
Én már megbántam ,h ilyen motorral kezdtem, ha visszacsinálnám tuti egy 400-ast vennék. Ahhoz kapható minden alkatrész és olcsóbb is hozzá + maga a blokk megbízhatóbb is.
Nekem jelenleg generátor cserés lesz..... 1 hónapja szelep csere volt..... már azon se lepődnék meg, h jönne 1 főtengely hiba...
Tavaly fesz. szabályzó csere volt és kuplung(kosár).
Úgy-h viszi a pénzt.....ha rendbe akarod tartani.
az ára meg inkább 400-500 között (legtöbb 400-450-ért van hirdetve)
Ha pár oldalt visszaolvasol, akkor láthatod, hogy vételnél mikre kell figyelni, ill. hogy milyen az alkatrész ellátottsága... aszongyák az okosok, hogyha jól bánsz vele, akkor ős is jól fog bánni veled...
most szeretném megszerezni az A korlátozott jogsit és nem tudom hogy milyen mocit vegyek kezdésnek, én zxr250 esben gondolkodom kb 98 as évjárat körül, 25kw s papírral esetleg zzr. Szóval várom a segítségeteket és ha esetleg valakinek van egy jó tippje/tanácsa lenne még egy kérdésem, ugye egy ilyen motor olyan 400-600 ezer között megáll én kellene egy jó ruhai s hozzá, szóval hogy milyet is vegyek újat/használtat esetleg márkát és a tapasztalatotokat megosztanátok e velem.
Nagyon kezdő vagyok a speedes motorozásban és előre elnézést kérek az esetleges tudatlanságomban.
Most egy 125ös DT-m van olyan 2-3 éve nyúzom, szóval várom a segítségeteket.
Üdv.: Ádám Széles utat!
csak 31 ezer van benne
idén még én sem mentem 50km-nél többet, de én külön állatfaj vagyok...