Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



azért még megkérdezném hogy te csináltad az általad leírt dolgokat vagy valaki mással csináltattad?


hali

látom nem vetted a lényeget..........


valóban összetett, bár sok dolgot amúgy is így kell elvégezni, ahogy elmondtál... (bár sok dolog inkább csak az esztétikán javít szerintem... :D )
én a könnyebb megoldást választottam anno, a blokkon levő olajat inkább leégettem...

ami másnak talán segítség: nekem az új akksi, porlasztóbeállítás, karbiszonkron, benyacső átnézés/tisztítás nem oldotta meg a problémát... természetesen ez is hozzátesz a dolgok rosszul működéséhez, de nem ezek az első, és legfontosabb dolgok...

jelenleg nekem fúvókák be vannak állítva, szelephézagok szintúgy...
valamint teljes blokkátmosás történt a tavasz elején kívül/belül...

és valóban, így már kezd alakulni a dolog, de még mindig nagyon nehezen indul melegen... de már indul... :)
gyertyacsere esedékes még... hétvégén szerintem kiszedem a mostaniakat, megnézem, hogy milyen van benne...

de szerintem utána nekem is szükségem lenne új, iridiumosokra... (írva ezt az illetékesnek... )
zxr400 spirál tökéletes bele igaz kicsit hosszabb de működik házhoz szállítással lehet rendelni 5ezerért
na persze valami kimaradt

SZINKRONHOZ egy tanács (aki akarja megfogadja )
vedd le a porlasztósort (a többi dolog átvizsgálásához úgy is le kell)
és ne csak belül mosd el a karbit hanem KÍVÜL is!
és járasd meg a szinkroncsavarokat mert a beleült portól SOSEM fogod beállítani rendesen!
utána természetesen kompresszorral kívül is lefúvatni úgy nézzen ki mint egy új!



Üdv: Viktor
csá
Sürgősen keresek zxr 250-be komplett blokkot.. gyújtásal mindennel. csak üzemképes érdekel!
msn:lebar14@freemail.hu
hali

mint ígértem itt a válasz:

összetett egy kicsit :
-először kompressziót mérni hidegen utána melegen
-szelephézag detto
-szívóoldal megfelelő eltömítése(nem ész nélkül kivakolni! )
-gyújtókábelt átvizsgálni és újra cserélni (eredeti végei már fájinul el voltak égve )
-szerelés közben ha találunk itt ott hiányzó csavarokat azt azért pótoljuk , és ha már ennyire belemélyedtünk szüntessük meg az olajfolyásokat a blokkon (még mielőtt kigyullad alattunk a verda)
-ellenőrizzük az akku állapotát
-nem árt egy garnitúra új gyertya sem
szerintem most jön a lényeg :
porlasztó helyes beállítása a MAGYAR "viszonyokhoz"
-itt ellenőrizd a benzinszintet
-tiszta legyen belül (kompresszorral kifúvatni)
-levegő csavar beállítása (itt a gyári érték nem működött!)
-ezek után jöhet a szinkronizálás

FIGYELEM!
ezek a porlasztó beállítások motoronként változnak!
NINCS KÉT EGYFORMA MOCI (főleg ha már 15 -20 éves verdákról beszélünk százmillió kilométerrel )
porlasztó is kopik ám úgy mint a motor!

még valami ha van lehetősége valakinek ÁTFÚVÓKÁZNI az egészet érdemes megpróbálni nagyobb főfúvókákkal (ezek nem ide valók hanem a Japán klímához)


röviden csak ennyi és lám be lehet indítani a gépet

remélem tudtam segíteni


Üdv: Viktor
Vagy rendelhetsz még újonnan, kawa boltból, vagy aki foglalkozik ilyen alkatrész beszerzéssel. Én ezt tettem szállítással együtt volt ~7000 Ft.
én mindig náluk csináltattam... elég korrektek, és szerintem nem horribilisek az árak...
a lényeg, hogy ha megvan a bovdenház (amiben forog a spirál), akkor abba újat húzatni jóval olcsóbb...
Sziasztok! km óra spirált keresek. Van ötletetek hol találok újat?
na de jó lesz már végre....



meglesz a válasz is ...........hamarosan



kezdek attól tartani, hogy kérdéseink hangtalan visszhangoznak az éterben...
Pedig a válasz már itt derengett a horizonton... de csak délibáb volt...
nem vagyok érintett a témában de leírhatnád mijafax volt a baja...
az én receptem a könnyű indításhoz hidegen,melegen:
-becsiszolt szelepek
-NGK CR9EIX iridiumos gyertyák
-min.10.5bar komresszió
az akksim full szar de mert télen nem is indult vele pedig fűtött helyen volt az akksi meg a motor is de így is indul könnyen.
nekem ennyi volt a megoldás
wazze, minket meg itt esz a fene, írjad már le légyszi, hogy mivel volt a para, és hogy oldódott meg!
hali


megint én...........

úgy néz ki megoldódott a meleg indulási probléma !
remélem így is marad...........
csak másfél hetet kellett rajta gondolkodni
elég összetett volt a probléma.........
eddig lehetetlen volt beindítani melegen de most minden indítási kísérlet sikerrel jár!

Üdv: Viktor
én adok érte 60-at is
sűrgősen keresek hayabusa blokkot, vázat, idomokat, kerekeket, működőképesen 50ezerér
hali
Sürgősen keresek Zxr 250es komplett blokkot mindennel üzemképesen.
80ezer ftig..
msn:lebar14@freemail.hu
hali
gondoltam..............én is csodálkoztam miért is nincs a csomagban ennyire nem smucigok a Japánok!(meg az ára is 10000Ft körül van postával) legalább benne hagyhatta volna akitől rendeltük ........ez Magyarország
régi tömítés szinte használhatatlan volt nem raktam vissza (én Loctite pasztát használok de ezt már nem mertem volna kikenni mert nem kenni hanem vakolni kellett volna! , az új már benne van tegnap beleraktam(nagyon fincsi és atompuha )


még van valami az indulással kapcsolatban de nem írom le csak ha már biztos a dolog..........!



szelepfedél tömítés készletként szokott lenn karikástól a dolog! Loctite vagy Reinz pasztával nyugodtan vissza teheted a régieket ha nem lesz új!
.........mégvalami

meg tudná mondani valaki hogy a szelepdekli tömítés tartalmazza a gyertyák "körül" található 4 db kör alakú gumi tömítést is vagy azt külön kell rendelni?





természetesen próbáltam bikázni is de csak teker mint a güzü

szerintem az önindítóval nincs semmi

csináltam már Hondát, Yamahát....meg más egyebeket egy jó párat de még ilyet nem láttam

azért az is érdekes amit az előttem szóló írt hogy magától "megjavul" az alapjárat