Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fel a kék villogót, aztán majd ő áll meg neked...
ha a hegy nem megy Mohamedhez...
Köszi, én már jelentkeztem magamnál, de mint kiderült már láttam magam egyszer kétszer tehát nem volt meglepő Magamon kívül keresek valami zxr250-es srácot! Mindig akkor látom mikor robogóval vagyok, ezért soha nem érem utol
Legközelebb végigolvasom az összes komit és csak aztán válaszolok.
Fasza, jól benéztem. De figyelmetlen vagyok.
Hali.

Asszem kingston lesz az, Ő Dombóvári ha jól tudom.
Wazze, először nem olvastam el a nevedet, már írtam volna, hogy én ismerek egyet...
Halo! Nincs fent itt egy Dombóvár környéki zxr250-es? Mindennap szoktam látni a városban! Ha itt van jelentkezzen guruljunk már össze, had vegyem szemügyre a kawicsot
Ez velem is előfordult tavaly, hogy az üzemmeleg motor csak szivatóval indult be, mondjuk tudom hogy az nem tett jót neki, de a szükség nagy úr. Akkor 500m-ként leállt, viszont úgy emlékszem akkor volt benne elég benzin.Elvittem a szerelőhöz, aki előtt persze ezt a hibát nem produkálta... Aztán kiderült a karbi leengedése után, hogy kicsi viz volt benne. Ez volt tavaly áprilisban azóta nem volt vele semmi baj. A poén az, hogy októberben teljes szervízen volt, elvileg a karbival nem lehet bajom...Az volt a baj, hogy mikor megállt leblokkoltam, hogy hu basszameg megint vizes a karbim ( lehet h a vizes karbi és a benzin hiány hasonló tüneteket produkál ), de ha már benzinkutig elszenvettem magam megtankolom. Aludt egyet a motor és tegnap 10km gond nélkül elmentem vele. Van itt egy Honda szalon, mondta a srác, hogy a karbit szivesen leengedi az nem munka, lehet, hogy akkor lennék csak nyugodt. Basszus azért tényleg megnéztem volna, hogy mi lesz ha csapot állítok. Most imádkozhatok, hogy csak az volt a baja. Holnap vár rám 180km hazaút. Szorítsatok:D Kösszi srácok. Széles utat!
én ugy tudtam ha nyitva van a csap akkor nem nagyon lenne szabad folynia csak ha vákum van
hasonló szitu volt nekem is, amikor az Budapest - Eger - Budapest útvonalon kétszer kellett tankolnom... azóta nincs váltószám, csak benzinszint figyelés... 140-es utazó alap...
A benzinnel lehet matekozni
2hét alatt 3szor fogyott ki ,utána jöttem rá hogyha 140 környékén közlekedek nem 5 litert eszik,azóta 7 lett a váltószám(mert lassabban menni nem lehet )
Nekem amióta megvan a motor még nem nyúltam a benzincsaphoz. Azt mindig On állásba kell hagyni, az automatikusan zárja és nyitja... Jó persze ha kevés a benzin akkor lehet tartalékra tenni, de eleve én nem is indulok úgy el vele még rövidebb útra se, ha nincs minimum háromnegyedig a tank.
de akkor most elromlott, vagy csak nyitva felejtetted?! nem nagyon értem, hogy minek kellett újat rendelni?! :)
hello szerintem a benzin csap mert véletlenül nyitva hagytam a csapot és ki folyt az összes benzinem
am ha be indítom a hangján lehet hallani ha elhajlott a hajtó kar , már sikerült kerítenem benzi csapot rá remélem ennyi baja van már csak azt várom hogy meg jöjjön
eladó vezérműlánc!
Ilyen volt nekem is régen...és sajnos azóta sem tudom mért
Mentem vele és egyszercsak elkezdett dadogni és megállt.Indítottam de csak szivatóval indult be felpörgött olyan 6-7ezerig és leállt.
Tekergettem a csapot de semmi aztán vártam vagy 10percet és utána beindult. 3hengerezett 1 kicsit de utána elkapta a fordulatot és utána hazáig semmi probléma nem volt.
Ilyet nekem 2szer csinált kb. 1 éve de azóta nem. Igaz hogy azóta volt szervizelve.
Hát, ha dadog, akkor az benya lesz... miért nem tetted Res-re? akkor kiderült volna, hogy csak ez-e a baja?! nekem volt, hogy erősen kellett küzdeni egy kifogyás után, hogy észhez térjen... de aztán nem volt vele semmi gond...
én se nagyon hiszem... de sajna tudom, hogy a legrosszabbra kell felkészülni... mindenesetre, ha mégis ez történt, akkor van hajtókarom elfekvőben, szal nem para... de mondom, még egyszer, hogy azért nem nagyon hiszem, hogy ez lenne...
benzincsapot amúgy már nézegetted? le kéne kötni, és egy vödör fölé tenni... szerintem pár óra alatt kiderülne, hogy tényleg azzal van-e a gond?!
Sziasztok!

Tegnap Szolnokról elindultam Kiskunhalasra, sztem egy jó 180km-t biztos mentem.(Szegen keresztül) Megérkeztem a célállomásra.Motorral minden tökéletes volt egész úton. Viszont érkezés után pár órával elindultam tankolni, hogy ha mászkálnék halason.Már akkor nehezen indult és 700m után 4-5000-es fordulaton dadogott, aztán vége. Benzinkúttól 40m-re rohadtam le, raktam bele 2,5 L-t kb de utána is...beindul, beáll pár msp-ig alapjáratra aztán lefullad. Ez volt az első ilyen hosszú utam, fingom nincs hogy mennyit fogyaszt a motor stb. Az én elméletem az, hogy a benzinem rég tartalékra kellett vna állítani. Induláskor a benzinkút felé nyögve nyelősen de beindult, de vége. Gondolom a karbiból kiment a benya mivel a kapcsoló ilyen alacsony benzinszint ellenére is ON-on volt. Aztán tankoltam bele, de nem tért észhez. Ma reggel szivató ahogy kell, és pörcre minden, minden rendben. Mondjátok, hogy ez volt a baja. Hnap indulnom kellene haza innen Halasról, bevok szarva hogyha megáll a semmi közepén. Kérnék pár ötletet mi az isten lehet vele, az elméletem mennyire valószinű? Most megyek teletankolom, remélem minden rendben lesz.
hát nem tul sokat láttam hogy nem megy aztán vártam hogy szellözzön majd utánna probáltam
de nem hiszem hogy meg hajlott a hajtokar legalább is remélem , szerinted?
mondjuk 10-ért adnám (plusz postaköltség, ha nem tudunk személyesen találkozni), én is annyiért vettem, csak most valszeg tudok egy első szettet majd egyben, és fölösleges lesz az a balos... hétvégéig mindenesetre majd kiderül...

a vákumos dolgot meg olvastam én is a feltett képed alatt, és könnyen lehet, hogy tényleg a benzincsap a probléma...
mennyit indítóztál amikor nem akart forogni a főtengely?
Szia! 4L 10w40 vagy 20w50
Van egy Kawaszaki ER5 ös gépem, most vagyok az első olajcserénél.
Tudna valaki segíteni? hogy milyen olajat vegyek és hány liter jár bele?