régóta rágjuk ezt a csontot, és senki sem tudja...
most 400-as fórumon jött föl valakinek ez,- vagy valami ehhez hasonló hiba... neki azt tanácsolták, hogy az önindító szénkeféjét kéne megnézni... amúgy próba meg, hogy ha rákötöd bikakábellel kocsira, akkor beröffen-e?! mintha nekem úgy rémlene, hogy igen... persze nem 100%-os a dolog...
viszont nekem megjavult az alapjárat, tegnap kicsit beröffentettem egy hét ácsorgás után, lejjebb vettem (2e -ről) a fordulatot, és szépen vitte... mondjuk nem volt üzemmeleg szerintem, csak olyan 5-6 percet járhatott... azért nekem már ez is valami...
még mindig semmi ötlet hogy miért is nem indul melegen ez a csodás szerkezet?
minden át lett nézve de semmi változás nem volt a hét közepéig(ekkor próbáltam utoljára)
hidegen azonnal röffen
porlasztó átvizsgálva , beállítva ,kitakarítva, gyertyakábelek cserélve, úszószint jó , szinkron ok, ..........stb.
szelephézag szívó 0.15
kipuf 0.20 gondolom ezek is jók
melegen is rendes szikrát ad
kompresszió ne játszhat szerepet mert akkor hidegen sem lehetne beindítani főleg pöccre
van aki azt mondja falsot szív , de szerintem nem át lett nézve minden része....meg hidegen is falsot szívna
mi kell hogy egy 4 ütemű moci jól működjön?
-benzin
-szikra
-szelepek ne támasszonak ki
-........
még annyit, hogy tegnap kicsit szüttyögtem az új lámpával... az üveg kibaszott szép, mintha sosem lett volna használatban, a lámpa viszont nem égett... ennek-utána beletettem az én használaton kívüli H4-met, és gyönyörűen "felvillant"... azt nem tudom, hogy a helyzetjelző világítását hogyan oldjam meg, mert az ugyebár a miénken nincsen... de lehet, hogy nem is kell feltétlenül... (habár jó lenne)
Gyertyacseréről meg majd mielőbb véleményt kérnénk, mennyire oldotta meg a melegen indulást...
Hát, nekem ált. Egerbe meg vissza többször kell tankolnom, mint 1...
pedig az csak 160 km... (jó, mondjuk van benne egy Budapestről kiszüttyögés, de akkor is...)
valamikor azért már meg akarom nézni, hogy mennyit fogyasztok...
Műszaki vizsgán a motort be sem kell indítani. Legalábbis nekem nem kellett. Ráálltam a padra fékteszt megvolt elöl hátul, nem volt több 1 percnél és én nyomtam a féket is. Ennyi a műszaki. Fogyasztásom 4-5 liter között van. Amikor pályáztam anno akkor se tudtam 5 fölé vinni. Meg ez egy 250 es, itt még nem befolyásol annyit egy nyílt rendszer mint egy Hayabusán. Ott már beszélhetnénk literekről simán.
Nem én heréltem ki, még előző tulaj. Nagyon szeretem a hangját, és az autósok is észrevesznek, de hosszú távon nagyon nem jó. Gondolkodom egy kivehető hangtompító gyártásán. Mert 1 hónap múlva én már a Monte Negroi szerpentineken fogok döntögetni. És az a 2000 km alatt nem szeretnék megsüketülni. Szerintem csak ki kell fúrni a végét körbe aztán kitépni belőle a közepét. Kell hozzá erő az biztos.
Nah, le is lett bizniszelve a dolog... Király a gumi (ránézésre ), remélem, hogy a közeljövőben majd fel is tudom dobatni a régi helyére...
Megjött tegnap a lámpám is, természetes, hogy nem passzol a mostanival... Ráadásul nem két kerek lámpás trapézos, hanem egy lámpa a trapézban... viszont a felsogatási pontos, meg a tényleges, látható kerete a búrának pont olyan, mint az enyém, úgyhogy szerintem leszedem az enyémről a két fület, ami a másikról le van törve, átragasztom, és az új láma fog menni a mocira... így legalább kisebb lesz az égő áramfelvétele, és több craft juthat indításkor az önindítóhoz... lehet, hogy valamennyit ez is segít a melegindítás-problémán...
amúgy összességében nem rossz a lámpa, megkockáztatom, hogy 1 égővel középen még jobban is fog kinézni...
Heló! Na örülök hogy oda ért a cumó, remélem minden rendben van vele, meg az elvárásaitoknak is passzol Jaja Peti, jól mondod az árat, de a kurva anyját a magyar postának hogy ennyiért szállít
Holnap ide ér a Fast Ride polóm, azt is valami 1500ért hozzák ki :S
nekem ok... csak azért majd pontosíts... mégse dekkoljak már ott 3 órán át...
Amúgy a postára olyan 1/2 7 felé érek... szerintem a 7 óra működik...
a postaköltség 2500 huf volt... vagyis 9000 + 1250 = 10250... Kingston, jól mondom?
nekem ma vagy holnap délután tökéletes,csak az a baj hogy a koliba 4től tudok netezni úgyhogy ha addig írsz akkor megnézem és megbeszélhetjük akár mára is!
Én ráérek délutánonként!
Mennyi pénz lesz?
De ha neked jó akkor ma mondjuk 5és 8között jó
Nah, megjött a cucc... mármint már a postánkon van, ma d.u. megyek érte...szólj majd, hogy mikor lenne neked jó?!
a posta meg bassza meg, hogy ilyen drágán kézbesít... (jó, annyira nem, de relatíve... )
Szerintem ne bontsd meg a kipuffot. Nekem is herélt gyári dobom van, és hát 1 óra motorozás után nem hallok semmit. Nem mondom nagyon komoly hangja van, de használhatatlan lesz hosszú utakra. De ha érdekel mennyire durva, nézd meg a profilomban a videókat ott kb a felét hallani, mert levette a hangerőt a kamera is.
most 400-as fórumon jött föl valakinek ez,- vagy valami ehhez hasonló hiba... neki azt tanácsolták, hogy az önindító szénkeféjét kéne megnézni... amúgy próba meg, hogy ha rákötöd bikakábellel kocsira, akkor beröffen-e?! mintha nekem úgy rémlene, hogy igen... persze nem 100%-os a dolog...
viszont nekem megjavult az alapjárat, tegnap kicsit beröffentettem egy hét ácsorgás után, lejjebb vettem (2e -ről) a fordulatot, és szépen vitte... mondjuk nem volt üzemmeleg szerintem, csak olyan 5-6 percet járhatott... azért nekem már ez is valami...
új vagyok még itt .........
még mindig semmi ötlet hogy miért is nem indul melegen ez a csodás szerkezet?
minden át lett nézve de semmi változás nem volt a hét közepéig(ekkor próbáltam utoljára)
hidegen azonnal röffen
porlasztó átvizsgálva , beállítva ,kitakarítva, gyertyakábelek cserélve, úszószint jó , szinkron ok, ..........stb.
szelephézag szívó 0.15
kipuf 0.20 gondolom ezek is jók
melegen is rendes szikrát ad
kompresszió ne játszhat szerepet mert akkor hidegen sem lehetne beindítani főleg pöccre
van aki azt mondja falsot szív , de szerintem nem át lett nézve minden része....meg hidegen is falsot szívna
mi kell hogy egy 4 ütemű moci jól működjön?
-benzin
-szikra
-szelepek ne támasszonak ki
-........
jöhetnek az ötletek ne kíméljetek
Üdv: Viktor
Gyertyacseréről meg majd mielőbb véleményt kérnénk, mennyire oldotta meg a melegen indulást...
pedig az csak 160 km... (jó, mondjuk van benne egy Budapestről kiszüttyögés, de akkor is...)
valamikor azért már meg akarom nézni, hogy mennyit fogyasztok...
Tudja valaki, hogy hol található a motorszám ezeken a motorokon?
Megjött tegnap a lámpám is, természetes, hogy nem passzol a mostanival... Ráadásul nem két kerek lámpás trapézos, hanem egy lámpa a trapézban... viszont a felsogatási pontos, meg a tényleges, látható kerete a búrának pont olyan, mint az enyém, úgyhogy szerintem leszedem az enyémről a két fület, ami a másikról le van törve, átragasztom, és az új láma fog menni a mocira... így legalább kisebb lesz az égő áramfelvétele, és több craft juthat indításkor az önindítóhoz... lehet, hogy valamennyit ez is segít a melegindítás-problémán...
amúgy összességében nem rossz a lámpa, megkockáztatom, hogy 1 égővel középen még jobban is fog kinézni...
Holnap ide ér a Fast Ride polóm, azt is valami 1500ért hozzák ki :S
Amúgy a postára olyan 1/2 7 felé érek... szerintem a 7 óra működik...
a postaköltség 2500 huf volt... vagyis 9000 + 1250 = 10250... Kingston, jól mondom?
Én ráérek délutánonként!
Mennyi pénz lesz?
De ha neked jó akkor ma mondjuk 5és 8között jó
a posta meg bassza meg, hogy ilyen drágán kézbesít... (jó, annyira nem, de relatíve... )