kurva élet... aszonták, hogy üt a féktárcsám, és ez így nem fog működni, mert vizsga alkalmával egyből szemet szúr... szerintetek mit lehet ezzel kezdeni? (lehetőleg nem akarok új féktárcsát venni...)
SOS kéne a válasz...
Szerintem erről még nincs egybehangzó vélemény.
Személy szerint nekem jobban indul hidegen és melegen is.
De nem mindenkinél van ez így.
Azért nem ha van egy kis kompresszió is
Valakinek nincsen valamilyen infoja arról, hogy a Kerozen bőrruhák milyenek? (főleg a motoros dzseki)
Vlamint a B-Star gatyáról már olvastam itt a Boncteremben, de hát nem tűnik a legjobb választásnak... viszont nekem jelen csillagállás szerint fontos lenne az alacsony költségvetés...
nem is kell leállni veszekedni én csupán segítségképp írtam le a dolgokat .........
csak volt egy két dolog ami rosszul érintett (amit írtál)..........
baromnak meg végképp nem nevezlek innen a messzi távolból mert nem ismerlek (csak amit itt írsz a fórumon abból alakul ki egy kép) nem látom mekkora tudás lakozik benned és azt hogyan kamatoztatod.
Szóval... nem fogok leállni veszekedni Veled, annyit nem ér az egész... én legalábbis nem lovagolok a szavakon...
Nevezz ostoba baromnak, az sem érdekel (hallom úgyis eleget, lassan megszokom )...
Mindenesetre köszi a leírást (én személy szerint mind a kettőt ), néhány dolgot még ez alapján biztos kamatoztatni fogok... (mondjuk nem a komp.mérést, mert ahhoz műszer is kéne...)
Sziasztok egy haveromnak az a problémája hogy ha magasabb fordulatig húzza neki(menet közben) akkor furcsa hangot ad a km-óra felől és a km-óra elkezd pörögni magától össze-vissza....ez mitől lehet sztetek?
tényleg rengeteget kell visszaolvasni rájöjjön az ember ki kinek is írt......de én nem a spirálkeresőnek és a a blokk kereső úriembereknek írtam egy fél oldalt a moci beállításáról
amúgy ez a moci is egy profi mociszerelőnél volt és nem lehetett beindítani amikor visszakerült amit meg leírtam azt mind magam végezetem el
persze ez nem kell megfogadni senkinek(leírtak)
ezt te írtad:
valóban összetett, bár sok dolgot amúgy is így kell elvégezni, ahogy elmondtál... (bár sok dolog inkább csak az esztétikán javít szerintem...
látom képben vagy ....... olvasd el mégegyszer amit írtam légyszi ha nem megy akkor többször...........
segítek kicsit ne kelljen keresgetni -először kompressziót mérni hidegen utána melegen
-szelephézag detto
-szívóoldal megfelelő eltömítése(nem ész nélkül kivakolni!)
-gyújtókábelt átvizsgálni és újra cserélni (eredeti végei már fájinul el voltak égve )
-szerelés közben ha találunk itt ott hiányzó csavarokat azt azért pótoljuk , és ha már ennyire belemélyedtünk szüntessük meg az olajfolyásokat a blokkon (még mielőtt kigyullad alattunk a verda)
-ellenőrizzük az akku állapotát
-nem árt egy garnitúra új gyertya sem
szerintem most jön a lényeg :
porlasztó helyes beállítása a MAGYAR "viszonyokhoz"
-itt ellenőrizd a benzinszintet
-tiszta legyen belül (kompresszorral kifúvatni)
-levegő csavar beállítása (itt a gyári érték nem működött!)
-ezek után jöhet a szinkronizálás
FIGYELEM!
ezek a porlasztó beállítások motoronként változnak!
NINCS KÉT EGYFORMA MOCI (főleg ha már 15 -20 éves verdákról beszélünk százmillió kilométerrel )
porlasztó is kopik ám úgy mint a motor!
még valami ha van lehetősége valakinek ÁTFÚVÓKÁZNI az egészet érdemes megpróbálni nagyobb főfúvókákkal (ezek nem ide valók hanem a Japán klímához)
röviden csak ennyi és lám be lehet indítani a gépet
remélem tudtam segíteni
na persze valami kimaradt
SZINKRONHOZ egy tanács (aki akarja megfogadja)
vedd le a porlasztósort (a többi dolog átvizsgálásához úgy is le kell)
és ne csak belül mosd el a karbit hanem KÍVÜL is!
és járasd meg a szinkroncsavarokat mert a beleült portól SOSEM fogod beállítani rendesen!
utána természetesen kompresszorral kívül is lefúvatni úgy nézzen ki mint egy új!
mondjuk még nem 100%, hogy kell, de jobb ha több vasat tartok a tűzben... Köszi a tippet!
http://kepesmotor.hu/fek_kuplu...
SOS kéne a válasz...
Személy szerint nekem jobban indul hidegen és melegen is.
De nem mindenkinél van ez így.
Azért nem ha van egy kis kompresszió is
érdeklődnék hogy az IRIDIUMOS gyertya megoldotta az indítási problémát?(zxr250)
üdv
Igencsak kihalt a fórum
Nehogy már a 400asok beelőzzenek több hozzászólással
Szétment a gyújtáskapcsolóm! 95-ös zixi-hez kellene valami bontott... Van valakinek felesleges?
Nagyon kösszi!
Vagy esetleg ez....:
http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Zsolti
mi az?
benzinkút.... hehe
Nekem két héten belül másodszor fogyott ki a benzinem
Amugy hogy lekopogjam minden oké a géppel
viszont nagyon szép a gép, első ránézésre... nagyobb képet nem tudnál feltenni róla?
Vlamint a B-Star gatyáról már olvastam itt a Boncteremben, de hát nem tűnik a legjobb választásnak... viszont nekem jelen csillagállás szerint fontos lenne az alacsony költségvetés...
nem is kell leállni veszekedni én csupán segítségképp írtam le a dolgokat .........
csak volt egy két dolog ami rosszul érintett (amit írtál)..........
baromnak meg végképp nem nevezlek innen a messzi távolból mert nem ismerlek (csak amit itt írsz a fórumon abból alakul ki egy kép) nem látom mekkora tudás lakozik benned és azt hogyan kamatoztatod.
Üdv: Viktor
Nevezz ostoba baromnak, az sem érdekel (hallom úgyis eleget, lassan megszokom )...
Mindenesetre köszi a leírást (én személy szerint mind a kettőt ), néhány dolgot még ez alapján biztos kamatoztatni fogok... (mondjuk nem a komp.mérést, mert ahhoz műszer is kéne...)
amúgy... lehet, hogy a fogaskerekek gajdultak meg a műszerfalban... meg kéne nézni, hogy minden klafa-e ott?!
amúgy ez a moci is egy profi mociszerelőnél volt és nem lehetett beindítani amikor visszakerült amit meg leírtam azt mind magam végezetem el
persze ez nem kell megfogadni senkinek(leírtak)
ezt te írtad:
valóban összetett, bár sok dolgot amúgy is így kell elvégezni, ahogy elmondtál... (bár sok dolog inkább csak az esztétikán javít szerintem...
látom képben vagy ....... olvasd el mégegyszer amit írtam légyszi ha nem megy akkor többször...........
segítek kicsit ne kelljen keresgetni -először kompressziót mérni hidegen utána melegen
-szelephézag detto
-szívóoldal megfelelő eltömítése(nem ész nélkül kivakolni!)
-gyújtókábelt átvizsgálni és újra cserélni (eredeti végei már fájinul el voltak égve )
-szerelés közben ha találunk itt ott hiányzó csavarokat azt azért pótoljuk , és ha már ennyire belemélyedtünk szüntessük meg az olajfolyásokat a blokkon (még mielőtt kigyullad alattunk a verda)
-ellenőrizzük az akku állapotát
-nem árt egy garnitúra új gyertya sem
szerintem most jön a lényeg :
porlasztó helyes beállítása a MAGYAR "viszonyokhoz"
-itt ellenőrizd a benzinszintet
-tiszta legyen belül (kompresszorral kifúvatni)
-levegő csavar beállítása (itt a gyári érték nem működött!)
-ezek után jöhet a szinkronizálás
FIGYELEM!
ezek a porlasztó beállítások motoronként változnak!
NINCS KÉT EGYFORMA MOCI (főleg ha már 15 -20 éves verdákról beszélünk százmillió kilométerrel )
porlasztó is kopik ám úgy mint a motor!
még valami ha van lehetősége valakinek ÁTFÚVÓKÁZNI az egészet érdemes megpróbálni nagyobb főfúvókákkal (ezek nem ide valók hanem a Japán klímához)
röviden csak ennyi és lám be lehet indítani a gépet
remélem tudtam segíteni
na persze valami kimaradt
SZINKRONHOZ egy tanács (aki akarja megfogadja)
vedd le a porlasztósort (a többi dolog átvizsgálásához úgy is le kell)
és ne csak belül mosd el a karbit hanem KÍVÜL is!
és járasd meg a szinkroncsavarokat mert a beleült portól SOSEM fogod beállítani rendesen!
utána természetesen kompresszorral kívül is lefúvatni úgy nézzen ki mint egy új!
Nah, de... természetesen nem én csináltam (mindent)... de amiket leírtam, azok biztosan el lettek végezve...