Ja igen, és nagyon vigyázz a cserénél, ha te csinálod. Mert a festéket pillanatok alatt lemarja! Ha még is gáz van azonnal vízzel jól mosd le különben, lehet fényeztetni.
Féktartály kupakján rajta is van milyen kell bele asszem DOT3 a gyári. De ha hajtanád pályán, vagy hegyi lejtők miatt sokat fékezel, akkor célszerűbb DOT 5.1 et venni. NEM DOT 5 hanem 5.1! Mert az szilikon bázisú és ezekbe nem lehet beletenni! Csak 5.1 et. Nekem is az van, forráspontja a DOT4 esnél 40 fokkal nagyobb így jobban viseli a meleget, és ezért kevésbé buborékosodik. Nem is sokkal drágább pár száz forint, féken meg nem szabad spórolni.
igazából nem éri meg olcsóbbat venni, különben is Dot 4 kerül vagy 100 huf-fal többe...
hogy mennyi megy bele, azt meg tudja a retkes lópatkó... tölteni-tölteni-légteleníteni-tölteni-tőteni-légteleníteni-töl
teni-menni-légteleníteni-tölteni-mostajó... szóval csak érzésre... egy flakonból 2-3 -szor simán ki lehet cserélni mondjuk elől... hátulra ugyanilyen műveleti sorrendben...
Szevasztok! Nem tudjátok hogy a csonticar-tol ki vette meg zxr-t? Kíváncsi lennék milyen állapotba volt! Mert pont mentünk volna megnézni de közölték hogy eladták és már nagyon kíváncsi vok miről maradtam le:D
azt is érdemes nézni, hogy a két tárcsa egymáshoz képest se legyen nagyon eltérő... amúgy olyan 4-5 mm körül kéne (szerintem) lennie... talán, ha kicsit kevesebb az sem gond, csak a vészesen hajszálvékony könnyel szakad, akkor meg a zakózás alap...
Amúgy lehet, hogy mégis csak a reggeli hűvösebb idő miatt néztem anno kevesebbnek az olajat, tegnap megint pont ott állt, ameddig feltöltöttem... szerintem megyek is egyet motorozni... :)
Köszönöm a segítséget.Am autószerelő csak eddig nagyon autók körül mozogtam inkább mert nem érdekelt a motorozás csak most van egy lehetőség és már annyira beleéltem magam csak nem akarok pofára esni.Szóval a tipikus dolgokat kell nézni.A motort nagyábl meg fogom tudni mondani h jó e a futóművel vok nagyobb gondba mivel nincs nagy tapasztalatom.Hát majd lessz ami lessz azért köszönöm a segítséget.Esetleg még annyit segíthetnétek h milyen vastag egy jó tárcsa és mennyi a minimum?
a km-t direkt nem mondtam, mert te sem gondolhatod komolyan hogy annyi van benne mint írva vagyon. a fékbetét meg a lánc meg oylan amilyen, annak smemi köze a motor általános állapotához, meg pár ezrest le lehet sírni ha nagyon a végét járják ezek.
jahj.. elengedett kormánnyal egyenesen fut-e, egy nyomon fut-é, mikor mész lehetőleg aznap ne indítsák be, indítás előtt tapogasd meg hideg e valóban a blokk, füstöl-e ha igen kéken vagy feketén, féktárcsák mennyire vállasak, egyenletes-é az alapjárat, élénken veszi-ejti a fordulatot, blokk oldalát, idomok belesejét lecsekkolni, mert ott látszik ha tört és javított, villlaszimmering, tank nem rozsdás-e, üresben menynire zörög a kuplung, figyled meg mennyire változik a hang ha behúzod a kuplungot, illik mennie simán 180at legalább gyári áttétellel, nemtom
hogy mennyi megy bele, azt meg tudja a retkes lópatkó... tölteni-tölteni-légteleníteni-tölteni-tőteni-légteleníteni-töl
teni-menni-légteleníteni-tölteni-mostajó... szóval csak érzésre... egy flakonból 2-3 -szor simán ki lehet cserélni mondjuk elől... hátulra ugyanilyen műveleti sorrendben...
csak a polírozott szelepfedélről gondolom....
nincsen "kabbe" smile... képzeld ide...
Repsol Olaj olcsón!
Repsol Moto 4T Racing 10w50 1990Ft/L
Repsol Moto Horquillas 10w20 550Ft/L Villa olaj
Repsol Moto Horquillas 15w30 530Ft/LVilla olaj
Tel: 0670-403-56-50
amúgy ma mociztam, egy élmény volt... sokkal jobban megy, mint ennek előtte... és a hangja még mindig valami eszméletlen...
rohadtul várom már, hogy az idomok megint készen legyenek, és lehessen felpakolni a gépre...
My ZXR
aztán lehet h megint okosat kérdeztem...
Amúgy lehet, hogy mégis csak a reggeli hűvösebb idő miatt néztem anno kevesebbnek az olajat, tegnap megint pont ott állt, ameddig feltöltöttem... szerintem megyek is egyet motorozni... :)