Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello lenne 1 kérdésem hogy a mocim melegen miért indul nehezen? de ha 1 picit meg tolom akkor azonnal beröffen, hidegen meg pöcc röf miért van ez?
Ja igen, és nagyon vigyázz a cserénél, ha te csinálod. Mert a festéket pillanatok alatt lemarja! Ha még is gáz van azonnal vízzel jól mosd le különben, lehet fényeztetni.
Féktartály kupakján rajta is van milyen kell bele asszem DOT3 a gyári. De ha hajtanád pályán, vagy hegyi lejtők miatt sokat fékezel, akkor célszerűbb DOT 5.1 et venni. NEM DOT 5 hanem 5.1! Mert az szilikon bázisú és ezekbe nem lehet beletenni! Csak 5.1 et. Nekem is az van, forráspontja a DOT4 esnél 40 fokkal nagyobb így jobban viseli a meleget, és ezért kevésbé buborékosodik. Nem is sokkal drágább pár száz forint, féken meg nem szabad spórolni.
igazából nem éri meg olcsóbbat venni, különben is Dot 4 kerül vagy 100 huf-fal többe...
hogy mennyi megy bele, azt meg tudja a retkes lópatkó... tölteni-tölteni-légteleníteni-tölteni-tőteni-légteleníteni-töl
teni-menni-légteleníteni-tölteni-mostajó... szóval csak érzésre... egy flakonból 2-3 -szor simán ki lehet cserélni mondjuk elől... hátulra ugyanilyen műveleti sorrendben...
mennyi anyag megy bele és hányas DOT kell bele?
szerintem évente/kétévente... legtöbben szezon előtt lecserélik, utána hadd szóljon...
mennyi időnként érdemes cserélni a fékolajat?
bal oldalról nincs kép.. lehet enyém volt...
csak a polírozott szelepfedélről gondolom....
Szevasztok! Nem tudjátok hogy a csonticar-tol ki vette meg zxr-t? Kíváncsi lennék milyen állapotba volt! Mert pont mentünk volna megnézni de közölték hogy eladták és már nagyon kíváncsi vok miről maradtam le:D
Szerintem keress meg bármilyen Kawasaki márkaboltot ahol van szerviz is. Ott tutira jól be fogják állítani, és talán árban sem olyan drága.


nincsen "kabbe" smile... képzeld ide...
hello nem tud valaki olyan embert mátészalka környékén aki tud karbi szinkront csinálni
Helló sziasztok!

Repsol Olaj olcsón!

Repsol Moto 4T Racing 10w50 1990Ft/L
Repsol Moto Horquillas 10w20 550Ft/L Villa olaj
Repsol Moto Horquillas 15w30 530Ft/LVilla olaj

Tel: 0670-403-56-50
Csak aztán ki ne gyulladjon megint. Pár liter vizet tarts magadnál a biztonság kedvéért mindig. Vagy ne pisilj mielőtt motorra ülsz.
hehe, neked is u.olyan visszalippantód van, mint nekem...

amúgy ma mociztam, egy élmény volt... sokkal jobban megy, mint ennek előtte... és a hangja még mindig valami eszméletlen...

rohadtul várom már, hogy az idomok megint készen legyenek, és lehessen felpakolni a gépre...
csináltam egy fotógalériát ha esetleg érdekel valakit
My ZXR
vagy hogy lehet kipucolni?
a karbinak van valahol leereszője nyílása? és ha igen hol?
aztán lehet h megint okosat kérdeztem...
Okés rendben.
azt is érdemes nézni, hogy a két tárcsa egymáshoz képest se legyen nagyon eltérő... amúgy olyan 4-5 mm körül kéne (szerintem) lennie... talán, ha kicsit kevesebb az sem gond, csak a vészesen hajszálvékony könnyel szakad, akkor meg a zakózás alap...


Amúgy lehet, hogy mégis csak a reggeli hűvösebb idő miatt néztem anno kevesebbnek az olajat, tegnap megint pont ott állt, ameddig feltöltöttem... szerintem megyek is egyet motorozni... :)
igényt tartanék rá valamikor majd mostanság... keresni foglak
Köszönöm a segítséget.Am autószerelő csak eddig nagyon autók körül mozogtam inkább mert nem érdekelt a motorozás csak most van egy lehetőség és már annyira beleéltem magam csak nem akarok pofára esni.Szóval a tipikus dolgokat kell nézni.A motort nagyábl meg fogom tudni mondani h jó e a futóművel vok nagyobb gondba mivel nincs nagy tapasztalatom.Hát majd lessz ami lessz azért köszönöm a segítséget.Esetleg még annyit segíthetnétek h milyen vastag egy jó tárcsa és mennyi a minimum?
a km-t direkt nem mondtam, mert te sem gondolhatod komolyan hogy annyi van benne mint írva vagyon. a fékbetét meg a lánc meg oylan amilyen, annak smemi köze a motor általános állapotához, meg pár ezrest le lehet sírni ha nagyon a végét járják ezek.
jahj.. elengedett kormánnyal egyenesen fut-e, egy nyomon fut-é, mikor mész lehetőleg aznap ne indítsák be, indítás előtt tapogasd meg hideg e valóban a blokk, füstöl-e ha igen kéken vagy feketén, féktárcsák mennyire vállasak, egyenletes-é az alapjárat, élénken veszi-ejti a fordulatot, blokk oldalát, idomok belesejét lecsekkolni, mert ott látszik ha tört és javított, villlaszimmering, tank nem rozsdás-e, üresben menynire zörög a kuplung, figyled meg mennyire változik a hang ha behúzod a kuplungot, illik mennie simán 180at legalább gyári áttétellel, nemtom