valaki mondjon valami okosat miért nem indul be a vasam?fél évet állt, nem indítottam be mit érdemes kipucolni...stb?az aku fel va töltve,de nem indul. próbáltam legurulni dombról, megtolattam a gépet,stb.
most lehet h nagyon amatőr leszek de valaki modja el az alábbi képről, h melyik benzincsap állás melyik?puszi
Esetleg még azt lehetne, hogy miután kutyacsonttal kijjebb emelted a hátulját, veszel egy kormánystabilizátort rá. De ahhoz meg akkor úgy is kell vezetni. Na most városban meg nem tanácsos mindenhol tempózni. Szóval jól van ez így ahogy van.
Akkor lehet inkább hagyom, csak nekem tetszene ha picit jobban túrná az aszfaltot :) pár napja van itthon a gééép, imáááádom :) csak kár, hogy még nincs jogsim, és annyira nem merem használni, nem hiányzik a büntetés... de nagyon bejön az érzés
akkor alá kell tenni alátétet,az a legjobb ha esztrgáltatsz kb. 4-8mm-es között gondolkodj, vagy rövidebb kutyacsontot kell gyártanod,az előbbi egyszerűbb!
a 7 fokozat az előfeszítés nem magasság állítás (előfeszítés:keményítem v puhítom a rugózást) a magasságot a rugóstag felsö rögzítési pontjánál található nagy csavar és felfogatási pont közötti alátétezéssel, v a kutyacsont hosszának változtatásával lehet
Hellóka!
tudnátok e segíteni abban, hogy tudom állítani a hátsó teló magasságát? azt már megnéztem, hogy 7 skála van rajta, de nem tudom eldönteni éppen hol áll, és hogy mivel tekergessem
Jah végignéztem az összeset és nem jöttem rá. De már látom hétvégén a garázsban a kezembe egy voltmérővel fogom körbejárkálni a motort vagy 1000X. Ha nem jövök rá átkötöm direktbe, és beiktatok egy kapcsolót pluszba amivel lehet kapcsolgatni.
gondolom azokat a biztosítékokat megnézted, és épek?! mert könnyen lehet, hogy csak valamelyik biztosíték szállt el, amikor anno leállítottad a motort...
De igazából én is a "sötétben tapogatózom"...
Pedig van neki saját reléje. CSAK nekem nem úgy néz ki a biztosíték tábla mint amilyen a manualban van. Pedig a sajátom is 250 C, de nekem csak 4 db bizti megy bele és kész. Pedig kép alapján ott kéne benne lennie a relének.
Azért változtatták meg, mert minden motoron az EU-ban, minden helyen, időben és körülmények között égnie kell a lámpának. Akkor meg mi értelme lekapcsolni, ha megy a motor? Jó persze kivétel ha szereled és egy helyben járatod, de akkor meg lehúzod a csatit az izzóról. De nem tudjátok, hogy akkor ez a relé vagy elektronika rész merre található, ami felkapcsolja? Vagy túrjam át a manualt hátha benne van?
most lehet h nagyon amatőr leszek de valaki modja el az alábbi képről, h melyik benzincsap állás melyik?puszi