Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki mondjon valami okosat miért nem indul be a vasam?fél évet állt, nem indítottam be mit érdemes kipucolni...stb?az aku fel va töltve,de nem indul. próbáltam legurulni dombról, megtolattam a gépet,stb.
most lehet h nagyon amatőr leszek de valaki modja el az alábbi képről, h melyik benzincsap állás melyik?puszi
kis érdekesség
Igen! 16os kulcs kell hozzá és ha a hűtőt lecsavarozod(nem kell kikötni!) akkor simán hozzáférsz

Esetleg délután nem jön valaki Kassára?
A vízhűtőt előtte buktasd előre vagy szereld le, mert amíg az a helyén van nem fogod tudni kivenni. Asszem 16-os gyertyakulcs kell hozzá.
nem tudja véletlenül valaki milyen gyertya kulcs való a kis zxr-hez mert az istennek sem tudom ki venni a gyertyákat:?
Esetleg még azt lehetne, hogy miután kutyacsonttal kijjebb emelted a hátulját, veszel egy kormánystabilizátort rá. De ahhoz meg akkor úgy is kell vezetni. Na most városban meg nem tanácsos mindenhol tempózni. Szóval jól van ez így ahogy van.
Akkor lehet inkább hagyom, csak nekem tetszene ha picit jobban túrná az aszfaltot :) pár napja van itthon a gééép, imáááádom :) csak kár, hogy még nincs jogsim, és annyira nem merem használni, nem hiányzik a büntetés... de nagyon bejön az érzés
Jaja így van. Nem célszerű hozzányúlni, csak ha nagyon zavaró.
Nekem meg pont az a gáz, hogy alig ér le a hatosról a lábam.
Amúgy ez megváltoztatja a futóműgeometriát-vigyázz mert,fordulékonyabb lesz a gép és csapkodósabb lesz a kormány!
akkor alá kell tenni alátétet,az a legjobb ha esztrgáltatsz kb. 4-8mm-es között gondolkodj, vagy rövidebb kutyacsontot kell gyártanod,az előbbi egyszerűbb!
köszike, majd ma megnézem. amúgy az a bajom, hogy túl alacsony...
magasság. faszom késő van
de én speciel betiltanám a magassák csökkentését, legyne férfi aki motorozik, oldja meg
a 7 fokozat az előfeszítés nem magasság állítás (előfeszítés:keményítem v puhítom a rugózást) a magasságot a rugóstag felsö rögzítési pontjánál található nagy csavar és felfogatási pont közötti alátétezéssel, v a kutyacsont hosszának változtatásával lehet
ezzel nem nagyon vagyok előrébb
mifelénk azt előfeszítésnek mondják
Hellóka!
tudnátok e segíteni abban, hogy tudom állítani a hátsó teló magasságát? azt már megnéztem, hogy 7 skála van rajta, de nem tudom eldönteni éppen hol áll, és hogy mivel tekergessem
találtam alkatrészt ha valakit érdekel. Az oldalidomok már nincsenek meg,de pl főtengely meg a blokk 80%a megvan!
alkatrész
Jah végignéztem az összeset és nem jöttem rá. De már látom hétvégén a garázsban a kezembe egy voltmérővel fogom körbejárkálni a motort vagy 1000X. Ha nem jövök rá átkötöm direktbe, és beiktatok egy kapcsolót pluszba amivel lehet kapcsolgatni.
gondolom azokat a biztosítékokat megnézted, és épek?! mert könnyen lehet, hogy csak valamelyik biztosíték szállt el, amikor anno leállítottad a motort...
De igazából én is a "sötétben tapogatózom"...
Pedig van neki saját reléje. CSAK nekem nem úgy néz ki a biztosíték tábla mint amilyen a manualban van. Pedig a sajátom is 250 C, de nekem csak 4 db bizti megy bele és kész. Pedig kép alapján ott kéne benne lennie a relének.
az úgy kompletten van ... nem lehet külön "relézni "
szerintem a legegyszerűbb, és kézenfekvőbb, ha elindulsz a vezeték mentén az izzótól... de mindjárt megnézem én is manualban, hogy merre lehet...
Azért változtatták meg, mert minden motoron az EU-ban, minden helyen, időben és körülmények között égnie kell a lámpának. Akkor meg mi értelme lekapcsolni, ha megy a motor? Jó persze kivétel ha szereled és egy helyben járatod, de akkor meg lehúzod a csatit az izzóról. De nem tudjátok, hogy akkor ez a relé vagy elektronika rész merre található, ami felkapcsolja? Vagy túrjam át a manualt hátha benne van?
Nem értem a későbbiekben miért változtatták meg, de sokkal jobb így.