Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja az enyémen is külön lehet kapcsolgatni. Ott a vészleállító alatti kapcsoló: 1-et balra helyzetjelző, még1et balra tompított, a másik oldalon meg a refi.
Az de frankó. Nem gondoltam volna.
a régebbieken külön lehet. nekem is külön lehetett.
Szerintem azt már valamelyik előző tulaj alakította át úgy.
Az enyémnél külön kell felkapcsolni a világítást. Külön helyzetjelző, tompított, és távolsági... mint az autóknál (lehet azért mert az enyém a régebbi típusú zxr?)
de ha a behúzó ment volna gallyra, akkor attól még a refinek mennie kéne (szerintem)... bááár, most belegondolva nem biztos... lehet, hogy tényleg a behúzó cucc nem kap áramot...
Na igen én is csak erre tudok gondolni. Csak gondoltam esetleg van valami tipikus ilyen hiba ami erre utal. Pl a relé ami behúz és felkapcsolja a lámpát motor indulását követően, vagy hasonló. Távfény, és fénykürt sem működik. Olyan mintha nem venné észre a lámpa bekapcsolója, hogy jár már a motor.
reflektor sem égett? mert ugyebár a lámpa automatikusan világít, ha bekapcsoljuk a motort... mivel nem az égővel van a gond (merthogy ugyebár direktben ment), így csak arra tudnék gondolni, hogy uno: valaki megviccelt, és átvágott valami kábélt
duo: kontakthiba, ami vagy a vezetéknél, vagy a gyújtáskapcsolónál ( ) keresendő... végig kéne szerintem menni a vezetéken, és jól áttapogatni...


Mindent átnézett a szerelő... tegnap már azt mondta, hogy lehet, hogy teljesen egyértelmű és evidens a hiba, csak már annyira nyakatekert dologra számít, hogy azt nem veszi észre... Mindegy, szereintem beszélek a héten egy másik szerelővel, és valamikor eldobom hozzá...
Na igen utólag már én is megnéztem a manuált, és ott is 110 eset írnak. Azért kérdeztem amúgy, mert sikerült szereznem egy szett gumit 120/70 R17 + 150/60 R18 at zsír újba 30 ért. Csak féltem a nagyobb mérettől. De akkor szerintem nem lesz vele gond. Ráadásul anno amikor kicsúszott alólam, az is azért volt mert már túldöntöttem az elsőt. A kipuffot pedig én is tudom, hogy le lehet tenni. A lábtartó mellett az is szépen kopott.

A hőmérőt meg itt nálunk az üllői úti homasitában lehet kapni. Weblapon nincs fent, de körülnézel bent, meg fogod találni.

Viszont képzeljétek tegnap este nagyon megviccelt a motorom. Délután még bementem a városba de nagyon elment az idő, és későn indultam haza, mire már sötét lett. Beindítom a motort, és nem ég a lámpám! Pedig délután még tökéletesen ment. Végignéztem mindent, biztosítékot, kapcsolót, és nem jöttem rá mi volt a gond. Kénytelen voltam hívni egyik ismerősömet, aki eljött és segített direktbe aksira kötni a tompítottat, hogy haza tudjak menni. Minden más működött a motoron, az összes lámpa és visszajelző, de a lámpa egyáltalán nem. Ti találkoztatok már hasonló problémával? Mi okozhatja, mit nézzek meg?
Pillangó szelep tengely nem kopott egy picit? Akkor szoktak ilyet csinálni ha az kopott.
nem, mert nincs...
hello lenne 1 kérdésem: a trapéz lámpás zxr-eken van benzin szivattyú , és ha van akkor a gyújtás kapcsoló elforításával nem kellene neki valami sipolo szerű hangot kiadni?
ez nem jó? (persze valszeg nem eredeti...)

amúgy valaki már találkozott olyan parával, hogy az alapjárat elkezd csökkenni, 2-3 sec, utána meg visszaugrik (ha akar) az eredeti ford.számra? persze ez többször is megismétlődik, míg le nem áll...

Szerelő passzolta a dolgot...
nem is tudtam, hogy van olyan, aki árul zxr250-re duplabubisat... :)

amúgy anno ebay-en láttam egyet elfekvőben... de akkor úgy tűnik, hogy az már elment...
íbéjen is szerintem főleg vagy csak után gyártottakat lehet venni. Ha eredeti gyárit akarsz, aminek a felső pereme is vastagított, azt kb csak és kizárólag kawasaki bolton keresztül tudsz. Vagy esetleg rápróbálhatsz valami jó állapotú bontottra.
valaki itt régebben visítozott, hogy ebay-en szerzett valami potom összegért...azt hittem olcsobb
Felejtős. Nekem a gyári színtelen plexire 25E-et mondtak a kawasaki boltban. Akkor már 25E-ért inkább neonzöld MRA racing duplabubis plekót vennék.
jah valaki nem tudja honnan lehet füst színű...nem utángyártott...hanem eredeti plexit szerezni?
benzinszűrőt milyen gyakran kell cserélni ebben és milyen típus kell bele?
sztem a 120as sokkal stabilabb és jobban kontrollálható kanyarban .... Szerintem...
tény h mikor bátyámmal voltam kakucson akkor nekem sokkal jobban le kellett boritani a 140 gumával mint neki a 130 gumival szerelt fzr-jét
130 as hátsó gumival is simán leér a kipufogó dob kanyarban ... nem kell oda szélesebb gumi
Heidenau best of az füstöl legjobban motoros találkozókon
Ezek közül a hőmérők közül melyik az? mert én nem találtam u.olyan kinézetűt...
a hőmérő részét amúgy hova tetted?
tudnál olyan képet is feltenni, ami nappali fények mellett készült?
hanyadik kerületi Homasitában vetted?
Nem tudom, hogy a linkelt oldaladon honnan veszik, de
előre: DUNLOP K855 FG (tubeless) 110/70 R17 54H
hátra: DUNLOP K855 M (tubeless) 140/60 R18 64H
a gyári "előírás"... (inkább gyárilag szerelt gumedli...)