Jaja az enyémen is külön lehet kapcsolgatni. Ott a vészleállító alatti kapcsoló: 1-et balra helyzetjelző, még1et balra tompított, a másik oldalon meg a refi.
Az enyémnél külön kell felkapcsolni a világítást. Külön helyzetjelző, tompított, és távolsági... mint az autóknál (lehet azért mert az enyém a régebbi típusú zxr?)
de ha a behúzó ment volna gallyra, akkor attól még a refinek mennie kéne (szerintem)... bááár, most belegondolva nem biztos... lehet, hogy tényleg a behúzó cucc nem kap áramot...
Na igen én is csak erre tudok gondolni. Csak gondoltam esetleg van valami tipikus ilyen hiba ami erre utal. Pl a relé ami behúz és felkapcsolja a lámpát motor indulását követően, vagy hasonló. Távfény, és fénykürt sem működik. Olyan mintha nem venné észre a lámpa bekapcsolója, hogy jár már a motor.
reflektor sem égett? mert ugyebár a lámpa automatikusan világít, ha bekapcsoljuk a motort... mivel nem az égővel van a gond (merthogy ugyebár direktben ment), így csak arra tudnék gondolni, hogy uno: valaki megviccelt, és átvágott valami kábélt
duo: kontakthiba, ami vagy a vezetéknél, vagy a gyújtáskapcsolónál ( ) keresendő... végig kéne szerintem menni a vezetéken, és jól áttapogatni...
Mindent átnézett a szerelő... tegnap már azt mondta, hogy lehet, hogy teljesen egyértelmű és evidens a hiba, csak már annyira nyakatekert dologra számít, hogy azt nem veszi észre... Mindegy, szereintem beszélek a héten egy másik szerelővel, és valamikor eldobom hozzá...
Na igen utólag már én is megnéztem a manuált, és ott is 110 eset írnak. Azért kérdeztem amúgy, mert sikerült szereznem egy szett gumit 120/70 R17 + 150/60 R18 at zsír újba 30 ért. Csak féltem a nagyobb mérettől. De akkor szerintem nem lesz vele gond. Ráadásul anno amikor kicsúszott alólam, az is azért volt mert már túldöntöttem az elsőt. A kipuffot pedig én is tudom, hogy le lehet tenni. A lábtartó mellett az is szépen kopott.
A hőmérőt meg itt nálunk az üllői úti homasitában lehet kapni. Weblapon nincs fent, de körülnézel bent, meg fogod találni.
Viszont képzeljétek tegnap este nagyon megviccelt a motorom. Délután még bementem a városba de nagyon elment az idő, és későn indultam haza, mire már sötét lett. Beindítom a motort, és nem ég a lámpám! Pedig délután még tökéletesen ment. Végignéztem mindent, biztosítékot, kapcsolót, és nem jöttem rá mi volt a gond. Kénytelen voltam hívni egyik ismerősömet, aki eljött és segített direktbe aksira kötni a tompítottat, hogy haza tudjak menni. Minden más működött a motoron, az összes lámpa és visszajelző, de a lámpa egyáltalán nem. Ti találkoztatok már hasonló problémával? Mi okozhatja, mit nézzek meg?
hello lenne 1 kérdésem: a trapéz lámpás zxr-eken van benzin szivattyú , és ha van akkor a gyújtás kapcsoló elforításával nem kellene neki valami sipolo szerű hangot kiadni?
amúgy valaki már találkozott olyan parával, hogy az alapjárat elkezd csökkenni, 2-3 sec, utána meg visszaugrik (ha akar) az eredeti ford.számra? persze ez többször is megismétlődik, míg le nem áll...
íbéjen is szerintem főleg vagy csak után gyártottakat lehet venni. Ha eredeti gyárit akarsz, aminek a felső pereme is vastagított, azt kb csak és kizárólag kawasaki bolton keresztül tudsz. Vagy esetleg rápróbálhatsz valami jó állapotú bontottra.
Ezek közül a hőmérők közül melyik az? mert én nem találtam u.olyan kinézetűt...
a hőmérő részét amúgy hova tetted?
tudnál olyan képet is feltenni, ami nappali fények mellett készült?
hanyadik kerületi Homasitában vetted?
duo: kontakthiba, ami vagy a vezetéknél, vagy a gyújtáskapcsolónál ( ) keresendő... végig kéne szerintem menni a vezetéken, és jól áttapogatni...
Mindent átnézett a szerelő... tegnap már azt mondta, hogy lehet, hogy teljesen egyértelmű és evidens a hiba, csak már annyira nyakatekert dologra számít, hogy azt nem veszi észre... Mindegy, szereintem beszélek a héten egy másik szerelővel, és valamikor eldobom hozzá...
A hőmérőt meg itt nálunk az üllői úti homasitában lehet kapni. Weblapon nincs fent, de körülnézel bent, meg fogod találni.
Viszont képzeljétek tegnap este nagyon megviccelt a motorom. Délután még bementem a városba de nagyon elment az idő, és későn indultam haza, mire már sötét lett. Beindítom a motort, és nem ég a lámpám! Pedig délután még tökéletesen ment. Végignéztem mindent, biztosítékot, kapcsolót, és nem jöttem rá mi volt a gond. Kénytelen voltam hívni egyik ismerősömet, aki eljött és segített direktbe aksira kötni a tompítottat, hogy haza tudjak menni. Minden más működött a motoron, az összes lámpa és visszajelző, de a lámpa egyáltalán nem. Ti találkoztatok már hasonló problémával? Mi okozhatja, mit nézzek meg?
amúgy valaki már találkozott olyan parával, hogy az alapjárat elkezd csökkenni, 2-3 sec, utána meg visszaugrik (ha akar) az eredeti ford.számra? persze ez többször is megismétlődik, míg le nem áll...
Szerelő passzolta a dolgot...
amúgy anno ebay-en láttam egyet elfekvőben... de akkor úgy tűnik, hogy az már elment...
Heidenau best of az füstöl legjobban motoros találkozókon
a hőmérő részét amúgy hova tetted?
tudnál olyan képet is feltenni, ami nappali fények mellett készült?
hanyadik kerületi Homasitában vetted?
előre: DUNLOP K855 FG (tubeless) 110/70 R17 54H
hátra: DUNLOP K855 M (tubeless) 140/60 R18 64H
a gyári "előírás"... (inkább gyárilag szerelt gumedli...)