Ejj Peti ha fel akarod hívni magadra a figyelmet inkább találj ki kevésbé veszélyes megoldást Am üzletelni jöttem:D Első lámpám nincs, de van egy garnitúra gumim a kis kawicsra...95%osak, első hátsó mind kettő bridgestone battlax, az első bt14 a hátsó bt20, a hátsó 160as ha valakit érdekel akkor a kettőt együtt 18ba oda adom, külön a hátsó 10, az első 9 Vegyed-egyed
talált, süllyedt... Isten nem ver bottal eset... most vagy az van, hogy kurvára utál a motorom, vagy kurvára szeret, és nem akar elhagyni... (((már nem is tudom, hogy örömömben sírjak, vagy bánatomban nevessek?! )))
Nah, gyerekek... tényállás a következő:
sose menjetek körforgalomban... ha mégis, akkor úgy, hogy meg tudjatok állni... vizes úton is... és lehetőleg ne legyenek ott zsaruk... de ha mégis, akkor legyen érvényes műszaki... és ha az esés mégsem kerülhető el, akkor legalább ne csússzatok az előttetek álló autónak...
Ha mégis veszel gyertyát, és a csere megoldja a problémát, akkor azért írj már ide valamit... Nagyon tudnék örülni, ha mégis "csak" gyertyahiba lenne...
Jól van főnök vettem.
Na de a lényeg, olajszintet mindig matt hide blokknál, napi első indítás ELŐTT kell ellenőrizni. Valakit megkérsz üljön rá, te pedig lecsekkolod a szintet. Ha kevés, töltesz hozzá hogy megfelelő legyen a szint és akkor baj nem lesz.
"Viszont egy hülye kérdés..."
"...Tudom, hogy hülyeség..."
Nah, ezt a két önostorozó megjegyzést nem véletlenül tettem oda... Hideg motornál meg nekem mindig jóval kevesebb az olaj, mint már meleg, de nem járó motornál...
Konklúzió: kösz a választ!
Olvass kicsit vissza, ez nagyon típushiba ízű dolog... innen a fórumon legalább 5 embernek (ha nem többnek) már van ilyen problémája...
Nem akksi, nem karbi, (elvileg) nem gyertya, nem dugattyú/henger/gyűrű-elhasználódás...
Viszont nekem mostanában kezd meggyógyulni... Nehezen, de már indul melegen is... alapjárat meg igaz 2000, de stabil... :)
Viszont egy hülye kérdést, ha megengedtek: ugye az olajszintet (praktikus) meleg, álló motornál figyelni?!
Tudom, hülyeség, csak mindig kicsit megijedek, amikor járó motornál nézem az olajszint-ablakot, és nincs ott semmi olaj... :)
De pl ha már az aksid nem 100%-os, csak mittom én féléletű már, hiába hallod hogy jól teker, attól még nem biztos, hogy tud indítani. Szóval így akksi tájékon is bíbelődj picit.
(((4 lett... maradhat?! :D )))
esetleg valaki tud szívószelepeket? fontos lenne 1 srácnak
sose menjetek körforgalomban... ha mégis, akkor úgy, hogy meg tudjatok állni... vizes úton is... és lehetőleg ne legyenek ott zsaruk... de ha mégis, akkor legyen érvényes műszaki... és ha az esés mégsem kerülhető el, akkor legalább ne csússzatok az előttetek álló autónak...
tud valaki olcsón első lámpát?
ja még légszűrő... de ha már gyertya csere én méretnék egy kompressziót és nyugodtan aludnék...
én is 7végén cserélem a fékolajat meg a betéteket
ipone
Na de a lényeg, olajszintet mindig matt hide blokknál, napi első indítás ELŐTT kell ellenőrizni. Valakit megkérsz üljön rá, te pedig lecsekkolod a szintet. Ha kevés, töltesz hozzá hogy megfelelő legyen a szint és akkor baj nem lesz.
"...Tudom, hogy hülyeség..."
Nah, ezt a két önostorozó megjegyzést nem véletlenül tettem oda... Hideg motornál meg nekem mindig jóval kevesebb az olaj, mint már meleg, de nem járó motornál...
Konklúzió: kösz a választ!
Nem akksi, nem karbi, (elvileg) nem gyertya, nem dugattyú/henger/gyűrű-elhasználódás...
Viszont nekem mostanában kezd meggyógyulni... Nehezen, de már indul melegen is... alapjárat meg igaz 2000, de stabil... :)
Viszont egy hülye kérdést, ha megengedtek: ugye az olajszintet (praktikus) meleg, álló motornál figyelni?!
Tudom, hülyeség, csak mindig kicsit megijedek, amikor járó motornál nézem az olajszint-ablakot, és nincs ott semmi olaj... :)
nem tudod honnan és milyen gyertya kellene bele