Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maradhat. Szerintem mihamarabb add el a gépet, még mielőtt 150-nél felrobban a blokk, vagy eltörik a felni, vagy kiszakad a teleszkóp vagy ilyesmi.
Ejj Peti ha fel akarod hívni magadra a figyelmet inkább találj ki kevésbé veszélyes megoldást Am üzletelni jöttem:D Első lámpám nincs, de van egy garnitúra gumim a kis kawicsra...95%osak, első hátsó mind kettő bridgestone battlax, az első bt14 a hátsó bt20, a hátsó 160as ha valakit érdekel akkor a kettőt együtt 18ba oda adom, külön a hátsó 10, az első 9 Vegyed-egyed
helyetted egy smile-val elintézem:
(((4 lett... maradhat?! :D )))
talált, süllyedt... Isten nem ver bottal eset... most vagy az van, hogy kurvára utál a motorom, vagy kurvára szeret, és nem akar elhagyni... (((már nem is tudom, hogy örömömben sírjak, vagy bánatomban nevessek?! )))
király vagy, holnap hívom... Köszi!
lámpa
esetleg valaki tud szívószelepeket? fontos lenne 1 srácnak
Köszi szépen, jó tudni. Ha valamire szükségem lesz, keresni foglak.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ heee...............várjál, próbálok szavakat találni.
Csak nem elcsúsztál?
nálam... betét gyertya olaj ill szűrőben szívesen segítek...
Nah, gyerekek... tényállás a következő:
sose menjetek körforgalomban... ha mégis, akkor úgy, hogy meg tudjatok állni... vizes úton is... és lehetőleg ne legyenek ott zsaruk... de ha mégis, akkor legyen érvényes műszaki... és ha az esés mégsem kerülhető el, akkor legalább ne csússzatok az előttetek álló autónak...

tud valaki olcsón első lámpát?
Hol?
1900ft/db
ja még légszűrő... de ha már gyertya csere én méretnék egy kompressziót és nyugodtan aludnék...
Ha mégis veszel gyertyát, és a csere megoldja a problémát, akkor azért írj már ide valamit... Nagyon tudnék örülni, ha mégis "csak" gyertyahiba lenne...
nem tud valaki sportdobot? az enyémnek már unom a hangját
én is 7végén cserélem a fékolajat meg a betéteket
ipone
Jól van főnök vettem.
Na de a lényeg, olajszintet mindig matt hide blokknál, napi első indítás ELŐTT kell ellenőrizni. Valakit megkérsz üljön rá, te pedig lecsekkolod a szintet. Ha kevés, töltesz hozzá hogy megfelelő legyen a szint és akkor baj nem lesz.
"Viszont egy hülye kérdés..."
"...Tudom, hogy hülyeség..."
Nah, ezt a két önostorozó megjegyzést nem véletlenül tettem oda... Hideg motornál meg nekem mindig jóval kevesebb az olaj, mint már meleg, de nem járó motornál...
Konklúzió: kösz a választ!
Jájj ember mi van veled? Olaj szintet MINDIG hideg motornál nézünk. Melegen jó hogy nincs az ablaknál semmi, hiszen felverődik a sok olaj.
Olvass kicsit vissza, ez nagyon típushiba ízű dolog... innen a fórumon legalább 5 embernek (ha nem többnek) már van ilyen problémája...
Nem akksi, nem karbi, (elvileg) nem gyertya, nem dugattyú/henger/gyűrű-elhasználódás...
Viszont nekem mostanában kezd meggyógyulni... Nehezen, de már indul melegen is... alapjárat meg igaz 2000, de stabil... :)

Viszont egy hülye kérdést, ha megengedtek: ugye az olajszintet (praktikus) meleg, álló motornál figyelni?!
Tudom, hülyeség, csak mindig kicsit megijedek, amikor járó motornál nézem az olajszint-ablakot, és nincs ott semmi olaj... :)
:D:D:D még nincs 1 hetes benne az aksim:D
Ja de most látom, hogy hidegen pöcc röff, akkor aksi kihúzva. Vedd semmisnek előbbi hozzászólásomat.
De pl ha már az aksid nem 100%-os, csak mittom én féléletű már, hiába hallod hogy jól teker, attól még nem biztos, hogy tud indítani. Szóval így akksi tájékon is bíbelődj picit.
NGK cr9e, és zxr 400-as topicban keresd Josee felhasználót, Ő tud 2500ft/darab áron szerezni. Boltban 3600 meg felett van darabja.
erő van bene mint bivaly
nem tudod honnan és milyen gyertya kellene bele
nem megfelelő hőértékű gyertya vagy a kompresszió hiánya....