valóban, rohadtul semmit nem számít... bár mondjuk minimális hűtést ad a blokk tetejéhez... mint a gépház oldalán egy venti... kicsit megmozgatja a levegőt...
Semmit, csak csúfos, hogy ott tátong a fejidomon és a tankon is 2-2 segglyuk. Szerintem ne vedd le. De ha a te ízlésednek úgy mégis jobb akkor nyugodtan, semmit nem befolyásol.
Hidd el megéri ! (az még nem is sok... )
Jó kezdéssel egész idény alatt semmi bajod sem lesz csak figyelni kell az olaj meg a benzin szintet sem árt néha
oké nem gond! annyira nem fontos,csak a C-s jobban tetszik
Ha gondolod cserélhetünk
Ma mentem vagy 100km-t és minden nagyon patent volt le is kopogom! Könnyen indult hidegen,melegen. Hiába költöttem rá 100ezer forintot, egy ilyen nap után azt mondom hogy megérte,és még csak most kezdődik a nyár!
I love ZXR
amúgy hátsó betét kell? mert akkor ugye csak egy doboz kell ami 3.100.- kicsit belekavarodtam a telefonon keresztüli fórumozásba....
amúgy hidd el nekem h az AG sokkal jobb mint a P
Nos... ha minden jól megy HOLNAP LESZ MOTOROOOOM!
mintha újjászületnék...
viszont... még mindig nem indul melegen... már csak egy kérdésem lenne: volt olyan, akinek melegen nem indult, szelephézagok,- gyűrűk jók voltak, jól volt a karbi beállítva, új akksija volt, és a gyertyacsere esetleg segített a dolgon? mert már csak max ilyenre tudnék gondolni...
amúgy hengerfal-dugattyúk tök jók, szal az nem szorul cserére... (-60e huf)
nah, mindegy... csak már a seggem alatt legyen, és hajthassam...
Na közben csak meglett, csak éppen a 0 át ki kell hagyni a számból. Ezt a boltot meg felhívtam és a hangból ítélve egy dagadt mély hangú nő közölte velem, miután rákérdeztem van e betét. Hogy szépen fogjam meg magamat üljek le a gép elé írjam be a webcímet és keressem meg magamnak a betétet és ha megvan majd akkor hívogassam. De mondom nem tudom milyen kéne bele, ezért hívtam fel. Erre jól beszólt, hogy a sok fiatal gyerek csak hajtja a vasat maga alatt aztán azt se tudja mi van alatta meg mi kell hozzá. Na itt már elszakadt a cérna. Úgyhogy megrendeltem külföldről az EBC-t körbe kompletten 13 000 ből megúsztam szállítással. És akkor ez legalább EBC, ami fog is. Ez a bolt meg bukott legalább egy 20 ast, mert itthon sokkal drágább. Így jártak. Ha én lennék a főnöke, és így beszélne egy vásárlóval, biztos, hogy még aznap kitenném onnan.
mekkora az olajtartályuk ezeknek a paripáknak?
a héten elküldöm.
csak utánna nehéz volt beállítani de sikerült....
Jó kezdéssel egész idény alatt semmi bajod sem lesz csak figyelni kell az olaj meg a benzin szintet sem árt néha
Ha gondolod cserélhetünk
Ma mentem vagy 100km-t és minden nagyon patent volt le is kopogom! Könnyen indult hidegen,melegen. Hiába költöttem rá 100ezer forintot, egy ilyen nap után azt mondom hogy megérte,és még csak most kezdődik a nyár!
I love ZXR
irjál rám ha kell.
amúgy hidd el nekem h az AG sokkal jobb mint a P
mintha újjászületnék...
viszont... még mindig nem indul melegen... már csak egy kérdésem lenne: volt olyan, akinek melegen nem indult, szelephézagok,- gyűrűk jók voltak, jól volt a karbi beállítva, új akksija volt, és a gyertyacsere esetleg segített a dolgon? mert már csak max ilyenre tudnék gondolni...
amúgy hengerfal-dugattyúk tök jók, szal az nem szorul cserére... (-60e huf)
nah, mindegy... csak már a seggem alatt legyen, és hajthassam...
Biztos, hogy u.arra gondolunk?