nekem is mérte, mondta ma, hogy 6 Bar... de ez rohadt sok dolognak a függvénye... tehát még akár jó is lehetne... mondjuk én ezt eléggé keveslem ettől függetlenül...
mindegy... majd megmondja a frankót... (jah, mindezt hidegen... melegen nagyobbnak kell lennie...)
A szervízkönyv szerinti limit alatt van a dugó és a gyűrű mérete is.
De amúgy a könyv ha jól emlékszem 11és 14 közé teszi a gyári kompresszió értéket. Hogy hidegen vagy melegen-e azt nem tudom mert a szerelő mérte amikor kész lett.
Hát sajnos most kaptam a választ az eladótól, hogy a körlámpás régebbi ZXR ülése nem egyezik meg az újabbal. :( Pedig már kezdtem örülni hogy 6000 ért kapok egy hibátlant.
mi az, hogy limit alatti? 10.5-ös kompresszióval szerintem kacagva rángathatnád a gázt... (mondjuk még nem tudom, hogy az enyémnek mennyi...) az a kompresszió amúgy melegen, vagy hidegen történt?
Igazábol most ezt nem tudom még mert decemberben lett kész a motor. Nem voltam még vele sehol 1 kört mentem vele össz-vissz azóta.Ha járatom a garázsba és leállítom utána indul.
De nekem a dugó is cserés lenne meg a gyűrű is mert mind a 2 limit alatti!
csak rossz tapasztalat
Én is jártam utána egy csomót Burmi,BigBang,Kamoto mind ugyan azt mondta(60ezer!)
Aztán megpróbáltam gyártatni Belcord kft eger-talán a legismertebb ők se vállalták mert 0.8as a vastagsága és 1es alatt nem csinálnak!
Próbáltam utána az üllői úton lévő pál dugattyúnál ők se tudnak csinálni
Úgyhogy marad a gyári 60ezerért vagy visszateszed a régit.
Nekem is a régi ment vissza ami szervízlimiten volt de a szepelek becsiszolásával így is 10.5bar kompressziót tud
Én is CR9EIX-et vettem nekem 10ezer volt a 4db! 1 srác hozta ,ő is külföldről rendelte bár nem árulta el hogy honnan.
Ha kell lefényképezem neked a ülés alját bár sztem 90% hogy ugyan az.
Hát olcsóbb volt mint itthon. Ami bele való szervízkönyv szerint az az NGK CR9E. Ez itthon olyan 3000 ft / db áron van. De van ugyan ez a gyertya prémium változatban irídiumosban, 7000/db ért ez is itthon. Gondoltam nem árt jobb kategóriát venni ha ennyit pörög szegény. Meg állítólag kevesebbet eszik vele, biztosabb a szikra mint a hagyományos gyertyákkal, 70 ezer km a csere intervalluma, stbstb sok pozitívumot mondanak róla. Aztán utánajártam és Angliából rendeltem ezt a prémium kategóriásat Ebay-ről, és 9000 re jött ki szállítással együtt a 4 db. Akkor meg miért vegyek simát ha jobbat kapok ennyiért. Így végül ilyet vettem.
most hogy így mondtad én is kedvet kaptam a cseréhez
jövőhéten lehet meg is csinálom mert a gyertya ittvan 1 ideje de gondoltam majd a szerelő megcsinálja. amugy mennyiért vetted a gyertyákat?
Köszi én is erre gondoltam. Akkor legalább kicserélem a folyadékot is. Fentről én is próbálkoztam vele, onnan lehetetlen volt hozzáférni. Hétfőn meglássuk mire jutok. Azért látom nem csak én ülök itthon a gép előtt a hétvégén. Kár hogy így szakad a hó, jöhetne már a tavasz nagyon. 3-4 hónap múlva meg megyek Montenegróba a Kawával. Hát alig várom már a "kis" túrázást.
Hellóka!
Most vettem meg az új mocimat egy ZXR-t
Szoktatok rendezni budapest körül kisebb talikat, együtt motorozásokat ilyesmi?!
már csak egy probléma van, hogy a jogsiig várnom kell június 25.éig...
kapd le a hütöt sztem. az kb 5 perc ha nem vagy béna.
mondjuk régen én is néztem h akkor ezt most hogyis kéne. vagy ha nem birsz magaddal akkor a légszüröházat. onnan már hozzáférsz, és azt még könnyebb leszedni mint a hütöt. a tankot egy csavar tartja csak.
rég jártam már erre. Szétkaptam a mocimat, hogy felkészítsem a tavaszra. Kap új olajszűrőt, légszűrőt kimostam, Repsol szintetikus olajat kap, és egy teljes szett új NGK irídiumos gyertyát. :) Na most elakadtam a gyertyás résznél. Hogy a fenébe lehet kicserélni? Sehonnan sem férek hozzá. Engedjem le a hűtővizet, vegyem le a hűtőt és úgy? Vagy van valami más megoldás rá? Előre is köszönöm a segítséget.
mindegy... majd megmondja a frankót... (jah, mindezt hidegen... melegen nagyobbnak kell lennie...)
De amúgy a könyv ha jól emlékszem 11és 14 közé teszi a gyári kompresszió értéket. Hogy hidegen vagy melegen-e azt nem tudom mert a szerelő mérte amikor kész lett.
De nekem a dugó is cserés lenne meg a gyűrű is mert mind a 2 limit alatti!
Én is jártam utána egy csomót Burmi,BigBang,Kamoto mind ugyan azt mondta(60ezer!)
Aztán megpróbáltam gyártatni Belcord kft eger-talán a legismertebb ők se vállalták mert 0.8as a vastagsága és 1es alatt nem csinálnak!
Próbáltam utána az üllői úton lévő pál dugattyúnál ők se tudnak csinálni
Úgyhogy marad a gyári 60ezerért vagy visszateszed a régit.
Nekem is a régi ment vissza ami szervízlimiten volt de a szepelek becsiszolásával így is 10.5bar kompressziót tud
felhívtam big bang kawát, csak még nem hiszem el, amit mondtak...
Ha kell lefényképezem neked a ülés alját bár sztem 90% hogy ugyan az.
jövőhéten lehet meg is csinálom mert a gyertya ittvan 1 ideje de gondoltam majd a szerelő megcsinálja. amugy mennyiért vetted a gyertyákat?
link
Most vettem meg az új mocimat egy ZXR-t
Szoktatok rendezni budapest körül kisebb talikat, együtt motorozásokat ilyesmi?!
már csak egy probléma van, hogy a jogsiig várnom kell június 25.éig...
mondjuk régen én is néztem h akkor ezt most hogyis kéne. vagy ha nem birsz magaddal akkor a légszüröházat. onnan már hozzáférsz, és azt még könnyebb leszedni mint a hütöt. a tankot egy csavar tartja csak.
rég jártam már erre. Szétkaptam a mocimat, hogy felkészítsem a tavaszra. Kap új olajszűrőt, légszűrőt kimostam, Repsol szintetikus olajat kap, és egy teljes szett új NGK irídiumos gyertyát. :) Na most elakadtam a gyertyás résznél. Hogy a fenébe lehet kicserélni? Sehonnan sem férek hozzá. Engedjem le a hűtővizet, vegyem le a hűtőt és úgy? Vagy van valami más megoldás rá? Előre is köszönöm a segítséget.
Kawa börze
há' akkor javulást!
keresek törött zxr 250 zxr 400ast..
lehetőleg minél elöbb és jó legyen a blokkja...