jah, amúgy voltam tegnap kawa boltban, akciós göncöket nézni... hááát, rohadt gyér volt a választék...
de vettem azért egy pólót (ami nem kawazöld )... úgyhogy mostmár tudok virítani...
nekem egyszer volt olyan h melegen nehezen indult be. de ez akkor votl amikor nyélházon lementem füredre és 5 perce leállitottam a motort. csak öninditöval nem indult. gázzal+ öninditoval beköhögte magát.
szerintem könnyen lehet karbi problem...
de nem lehet, hogy csak a levegőszívással van gondja? amikor anno nem volt pl. feltéve az a vákuumgenyó, ami a karbihoz megy, és plusz levegőt ad (vagy pont hogy kevesebbet nemtom), akkor volt az, hogy stabilan 14e fölé nem lehetett pörgetni, valamint akadozva gyorsult...
Amúgy lehet, hogy egyszerűen kevés a benyád, vagy méginkább az, hogy koszos, és nem jut le jól a hengerhez, vagy a piszok miatt rosszul gyullad be...
(((én első körben egy benyavezeték-tank tisztítást javasolnék, másodikban egy karbiszinkront, harmadikban azt, hogy add el nekem a blokkod vodkáért... )))
Áhhá értem. Nos akkor az antimodulációs transzformátor fordulatszám ingadozással lesz a gond, a kompresszióviszonyod egyenes arányosságban csökken az olajnyomással és a motorhőfokkal, az egész dipromív hányados megváltozik a blokkban és nem adja le a nyomatékot.
Egy fars levegő szívás okozhat ilyen problémát? Mert am a kompressziós dolog nem is lehet, mert a motor megy mint a golyó, csak mikor odahúzom a gázt, akkor mintha nem egyenletesen gyorsulna, hanem meg-meg akadna kicsit... Talán vmi karbi probléma?
Nemvalószínű, mert mikor megvettem, a szerelő aki csinálta az csinált rajta egy kompressziómérést, és azt mondta h tökéletesen jó. Azóta nem mentem vele csak városba 1 kicsit, és hát nem túlzottan gyorsan...
Üdv! A motor nekem se szokott indulni melegen, nekem azt mondták hogy farsot szív a légszűrőcsonknál..hát nemtom mennyire lehet ez igaz... Viszont van még 1 problémám. Nem tudjátok mi lehet a baj ha a motor menet közbe olyan mintha le akarna fulladni, és ugrál is kicsit...
)::( még mindig nem indul? és a szerelőd nemtudja mitől?
sztem válts szerelőt sürgősen, nekem az a király dolgom van, hogy a szerelőm a kawasaki hungáriánál szerelt és hollandiában rakta le a motorszerelői papirkáját, mindent tud a kawákról:)
Lassan úgy tűnik, hogy összeáll a gépem... megint...
Blokk már egyben, jár is a kicsike, de természetesen megint előjött a "melegen nem akarok indulni" probléma...
Jelentkezzen már az, akinek volt u.ilyen; hidegen jól indulok, de melegen haggyá' békén - indítási problémája, és meg tudta szerelni...
Fúvókák jók, dugattyúk jók, tömítések is rendben vannak, akksi új lett tavaly belenyesve, szelepek jók, jól zárnak... nincs ötletem, és szerelőnek sincs...
azért mondjuk megnézném, hogy a tavasz közeledte (után) ahogy melegszik az idő, kinek nem kell utánfújni... mintha valami olyan rémlene, hogy a gumi jobban tágul, pláne melegen, szal még az is lehet, hogy induláskor keménynek tűnik, utána meg kocsonyásodik a köpeny...
Végülis tökmindegy, lényeg, hogy jó legyen, és ne túl! puha...
nem gyakran kell ellenőrizni, hanem hidegen öcsköss. minnél keményebb annál kevésbé melegszik be, vagy később, valamint annál kevésbé veszi fel az út alakját rugalmasan, de kevésbé is kopoik. ergo nyomingereknek keményebb is lehet úgyse számít, aki viszont menni is akar annak ki kell tapasztalni hol nem túl puha még, de tapad mint álat
de vettem azért egy pólót (ami nem kawazöld )... úgyhogy mostmár tudok virítani...
de nem lehet, hogy csak a levegőszívással van gondja? amikor anno nem volt pl. feltéve az a vákuumgenyó, ami a karbihoz megy, és plusz levegőt ad (vagy pont hogy kevesebbet nemtom), akkor volt az, hogy stabilan 14e fölé nem lehetett pörgetni, valamint akadozva gyorsult...
Amúgy lehet, hogy egyszerűen kevés a benyád, vagy méginkább az, hogy koszos, és nem jut le jól a hengerhez, vagy a piszok miatt rosszul gyullad be...
(((én első körben egy benyavezeték-tank tisztítást javasolnék, másodikban egy karbiszinkront, harmadikban azt, hogy add el nekem a blokkod vodkáért... )))
sztem válts szerelőt sürgősen, nekem az a király dolgom van, hogy a szerelőm a kawasaki hungáriánál szerelt és hollandiában rakta le a motorszerelői papirkáját, mindent tud a kawákról:)
jobb a stoppie, nagyobb a tapadófelület és nem csúszik ki:)
sajnos előjött a hengernél tömítetlenség lehetősége... és az már megint nagyon nem lenne olcsó...
Lassan úgy tűnik, hogy összeáll a gépem... megint...
Blokk már egyben, jár is a kicsike, de természetesen megint előjött a "melegen nem akarok indulni" probléma...
Jelentkezzen már az, akinek volt u.ilyen; hidegen jól indulok, de melegen haggyá' békén - indítási problémája, és meg tudta szerelni...
Fúvókák jók, dugattyúk jók, tömítések is rendben vannak, akksi új lett tavaly belenyesve, szelepek jók, jól zárnak... nincs ötletem, és szerelőnek sincs...
Végülis tökmindegy, lényeg, hogy jó legyen, és ne túl! puha...
de mondjuk érzésre is lehet, kicsit nyomkodni kell természetesen...
Jah, és ha már itt tartunk, nyáron gyakrabban ellenőrizni!