Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy megoldás van csak... nagyobb garázst kell építeni a motor köré...
az a baj hogy holnaptól 324 Ft lesz a benzin
hááát én nem nagyon akartam motorozni még de....
ha hétvégén ilyen idő lesz akkor menni kell,bár az új tökröket szedhetem le mert nem fé ki az ajtón
pénteken buli, szombaton föl sem kelek...
különben sem lesz miért, motor még sehogy...
Skacok 7végén 14 15 fok várható gyááá erezd el a hajamat lesz
Köszi!
ezt én is mindig elfelejtem, utána is kellett néznem...

~ 2,5 Bar(mi)...
Helló

Nektek mekkora a levegőnyomás a hátsó kerékbe? Mennyi lenne az ideális?
1-1.5 hónap múlva ütközhetünk gurulni 1 et
Én is motoroztam tegnap, nagyon jóóóóó volt :). Nekem most szerencsére szépen indul a motor (hidegen). Melegen nem szeret indulni, várni mkell egy 5 percet, és csak utána indul
Idén ma motoroztam 1.
3-4 percig indítózás után beröffent téli álmából
igaz még messze van az igazi szezonkezdés
A téli "szerzemények"
Ha ezek fel/bekerül akkor 90%ban szezonra kész a ZXR
én örülnék, ha az enyém végre menne...
Enyém óra szerinti 190-nél állt meg. Semmi tuning, egy házi készítésű kipufogó volt rajta, szóval épp nem volt gyári
De ezek a kipuk úgy is csak hangon növelnek, teljesítményben nem.
tietek mennyit megy végre am?
multkor megnéztem a M3ason igy amikor letoltem egy 7es bmwt az utrol ránéztem az órára. 6-ba 16 ezres fordulat és leakadt 190 nél az óra...de régebben néztem is. vmi japán oldalon leirták az adatokat és 219 a vége, mérve. azt hitem full kamu. a 44 lovas változatrairták, az enyém mérve 36kw tehát 48.9 le. veszettül megy szép hangja van, és teszem hozzá most gyári rendzser vlt rajta, egyedül ami sport rajta az a légszürő..
zsííír... akkor mostmár csak én robbanhatok le megint... már ha be fog indulni a vas valaha...
melegen is pöci röfi:D
karbi állitás meg szelep javitás:D
alap h pöcc:D
No comment...
Szerintem egy buzira sem állt rá még eddig.
és melegen indul?
na megvolt a szerviz skacok:D
röhögni fogtok:D de geci nagy a sztori

na hát amit cserélni kellett:D
-kuplung szett
-vezérműlánc
-láncszett
-hátsógumi
-szel
ep korong csere, állitás
-karbi állitás
-fék betét csere


kuplungról annyit h geci érdekes megoldás, ugye vágjátok, ugy épül fel a cucc hogy van 6 kopo lamella alapbol, és ugy van a sorrend h kopo. fém, kopo, fém:D
nahát nekem ugy volt összerakva, grat az előző tulajnak, hogy kopo, két fém, kopo, két fém, kopo két fém. és csak 4 kopo volt.
szerintetek? én nemtudtam h sirjak e vagy nevessek, azt se tudom h müködhetett igy, de most mindenből újat kap, és pöcc röff a mocedli:D
ma rakjuk össze, geci jo:D
várom a talit:D
Sziasztok KAWASAKISOK!

Ha segitség kell (belpiacos vagy USa modellhez) alkatrészileg
megtaláltok a www steelhorsemotor hu vázszám szükséges!
szóval... van (lesz, mert még a szerelőnél van) egy-két alkatrészem elfekvőben, ami gazdát cserélne...
főleg blokkban lévő dolgok... akit érdekel, kérdezzen...
Lehet hajtani őket, bírják. Csak folyamatos törődés, és semmi gáz. Én nyomattam vele sokszor 150-160-as utazókat, tiltást is kapott elég gyakran és még most is tökéletesen működik, msn-en dumálok néha az új tulajával.
Reggelt." Ha ezeknek a gépeknek gazdájuk van, nem pedig csak tulajuk és odafigyelnek rá, olajcseréket időben elvégzik, hidegen nem forgatják szét, stb.....akkor nagyon megtudják hálálni a gondoskodást. Nekem mai napig hiányzik és bánom, hogy eladtam" Ez igaz bármilyen motorra,csak általában a többség szétforgatja(mert jó a hangja és az a menő+azthiszi az a jó hogy sokat forog..)Általában ilyen gondolkodás drága költséget jelent,és ugye a pénztárca meg behatárolt