Én is motoroztam tegnap, nagyon jóóóóó volt :). Nekem most szerencsére szépen indul a motor (hidegen). Melegen nem szeret indulni, várni mkell egy 5 percet, és csak utána indul
Enyém óra szerinti 190-nél állt meg. Semmi tuning, egy házi készítésű kipufogó volt rajta, szóval épp nem volt gyári
De ezek a kipuk úgy is csak hangon növelnek, teljesítményben nem.
tietek mennyit megy végre am?
multkor megnéztem a M3ason igy amikor letoltem egy 7es bmwt az utrol ránéztem az órára. 6-ba 16 ezres fordulat és leakadt 190 nél az óra...de régebben néztem is. vmi japán oldalon leirták az adatokat és 219 a vége, mérve. azt hitem full kamu. a 44 lovas változatrairták, az enyém mérve 36kw tehát 48.9 le. veszettül megy szép hangja van, és teszem hozzá most gyári rendzser vlt rajta, egyedül ami sport rajta az a légszürő..
na megvolt a szerviz skacok:D
röhögni fogtok:D de geci nagy a sztori
na hát amit cserélni kellett:D
-kuplung szett
-vezérműlánc
-láncszett
-hátsógumi
-szel
ep korong csere, állitás
-karbi állitás
-fék betét csere
kuplungról annyit h geci érdekes megoldás, ugye vágjátok, ugy épül fel a cucc hogy van 6 kopo lamella alapbol, és ugy van a sorrend h kopo. fém, kopo, fém:D
nahát nekem ugy volt összerakva, grat az előző tulajnak, hogy kopo, két fém, kopo, két fém, kopo két fém. és csak 4 kopo volt.
szerintetek? én nemtudtam h sirjak e vagy nevessek, azt se tudom h müködhetett igy, de most mindenből újat kap, és pöcc röff a mocedli:D
ma rakjuk össze, geci jo:D
várom a talit:D
szóval... van (lesz, mert még a szerelőnél van) egy-két alkatrészem elfekvőben, ami gazdát cserélne...
főleg blokkban lévő dolgok... akit érdekel, kérdezzen...
Lehet hajtani őket, bírják. Csak folyamatos törődés, és semmi gáz. Én nyomattam vele sokszor 150-160-as utazókat, tiltást is kapott elég gyakran és még most is tökéletesen működik, msn-en dumálok néha az új tulajával.
Reggelt." Ha ezeknek a gépeknek gazdájuk van, nem pedig csak tulajuk és odafigyelnek rá, olajcseréket időben elvégzik, hidegen nem forgatják szét, stb.....akkor nagyon megtudják hálálni a gondoskodást. Nekem mai napig hiányzik és bánom, hogy eladtam" Ez igaz bármilyen motorra,csak általában a többség szétforgatja(mert jó a hangja és az a menő+azthiszi az a jó hogy sokat forog..)Általában ilyen gondolkodás drága költséget jelent,és ugye a pénztárca meg behatárolt
ha hétvégén ilyen idő lesz akkor menni kell,bár az új tökröket szedhetem le mert nem fé ki az ajtón
különben sem lesz miért, motor még sehogy...
~ 2,5 Bar(mi)...
Nektek mekkora a levegőnyomás a hátsó kerékbe? Mennyi lenne az ideális?
3-4 percig indítózás után beröffent téli álmából
igaz még messze van az igazi szezonkezdés
Ha ezek fel/bekerül akkor 90%ban szezonra kész a ZXR
De ezek a kipuk úgy is csak hangon növelnek, teljesítményben nem.
multkor megnéztem a M3ason igy amikor letoltem egy 7es bmwt az utrol ránéztem az órára. 6-ba 16 ezres fordulat és leakadt 190 nél az óra...de régebben néztem is. vmi japán oldalon leirták az adatokat és 219 a vége, mérve. azt hitem full kamu. a 44 lovas változatrairták, az enyém mérve 36kw tehát 48.9 le. veszettül megy szép hangja van, és teszem hozzá most gyári rendzser vlt rajta, egyedül ami sport rajta az a légszürő..
karbi állitás meg szelep javitás:D
alap h pöcc:D
röhögni fogtok:D de geci nagy a sztori
na hát amit cserélni kellett:D
-kuplung szett
-vezérműlánc
-láncszett
-hátsógumi
-szel
ep korong csere, állitás
-karbi állitás
-fék betét csere
kuplungról annyit h geci érdekes megoldás, ugye vágjátok, ugy épül fel a cucc hogy van 6 kopo lamella alapbol, és ugy van a sorrend h kopo. fém, kopo, fém:D
nahát nekem ugy volt összerakva, grat az előző tulajnak, hogy kopo, két fém, kopo, két fém, kopo két fém. és csak 4 kopo volt.
szerintetek? én nemtudtam h sirjak e vagy nevessek, azt se tudom h müködhetett igy, de most mindenből újat kap, és pöcc röff a mocedli:D
ma rakjuk össze, geci jo:D
várom a talit:D
Ha segitség kell (belpiacos vagy USa modellhez) alkatrészileg
megtaláltok a www steelhorsemotor hu vázszám szükséges!
főleg blokkban lévő dolgok... akit érdekel, kérdezzen...