Hali
Az évjárat igazából semmit nem jelent. Nekem '93-as volt tip top, semmi baja nem volt. Igaz kisebb szervizet kapott míg nálam volt de ezek főleg kopó alkatrészek cseréjéről szólt (kopó lamellák cseréje a kuplungban, olajcsere+szűrő csere, láncszett és fékbetét csere, karbiszinkron, szelephézag állítás, benzin-levegő keverék állitás)
De pl itt van )::( neki, ha jól emléxem '96-os a zxr-e és volt már nem kevés gondja. Tehát lényegnek azt akarom kihozni, hogy ne az évjárat legyen leginkább befolyásoló tényező, hanem az, hogy lehetőleg olyan gépet nézz amivel törődnek, és feltehetőleg régebben is törődtek. Ha ezeknek a gépeknek gazdájuk van, nem pedig csak tulajuk és odafigyelnek rá, olajcseréket időben elvégzik, hidegen nem forgatják szét, stb.....akkor nagyon megtudják hálálni a gondoskodást. Nekem mai napig hiányzik és bánom, hogy eladtam.
Köszi mindenkinek a segítséget:D nagy kő esett le a szívemről...már csak egy problémám van ....nincs valakinek egy időjárás felmelegítő alkotás? Rámférne egy döngetés de ilyen időben senem összeteni(nyitott garázsban áll konkrétan darabokban)se nem motorozni nem lehet vagy legalábbis nagyon veszélyes(10km/h sebességet nem nevezném motorozásnak)Na de félre téve a hülyeségeimet télleg köszi mindenki akkor ugynézki tartom a fogsom e motor mellet márcsak gyüjtenem kellrá
akármi... hogyne... akármilyen áron... szerintem vegyél egy jót, inkább többet nézz át, mintsem elhamarkodod a vételt, és ne kelljen a fontosabb alkatrészekhez nyúlnod... mégiscsak japán belpiacos...
szokták volt mondani (egyre több helyről hallom), hogy típushiba a főtengelycsapágy gyengesége... most sokan meg fognak kövezni a kijelentés miatt, de azért ezt is számításba kell venni... (új főtengely 250e huf)
szerintem megy, ha egyben van, nem kell stoppolni, hogy valaki tolja fel veled a lejtőn... az még egy fontos szempont, hogy melegen hogy indul... mert ezt is egyre több helyről hallom, hogy bemelegedett mocc leállítása után nem akarja az igazságot, várni kell, amíg lehűl...
ezek az én meglátásaim... szeretni, becsülni, gondozni kell, akkor meghálálja... és lehetőség szerint ne gyújtsad fel...
mindez Jokernek szólt, csak adamfzr válaszára reflektálva...
én túráztam is vele, nem fogyaszt sokat, alkatrész van akármi, bemelegíteni nem kell továbbb mint bármi mást, és 50ezret 110% hogy elmegy, de nekem ha én hazsnálnám elejétől valszeg meglenne 80-100ezer km is
Hello motoros társak ...ugyérzem lassan eljön az idő egy cserére én egy régebbi típusu zxr-t szeretnék a porszívó style ba egyszerűen szerelmes lettem!Mivel idén vagy legalább jövö tavasszal szeretnék egy ilyen gépet jó állapotba pöcc-röff-et probléma menteset!Volna pár kérdésem sokat hallom h a 250 es sport gépeket nem nagyon lehet turázásra használni kényelmetlen nem bírja az emelkedőket és eszik minta szemét!?ez valoban igaz-e mert azért lesz tervezve 1-2 hosszab tura is akár amsterdamba is filozofálok!2 es és egyben legfontosabb alkatrész ellátás költségek mit és milyen sürün kell cserélni télleg dugatyo henger cserés igencsak hamar ez az ami nagyon lelomboz mert télleg szeretnék egy ilyen mocit...?
3 as milyen típusok és évjáratok a legjobbak?hamost olyan 2002 öig nézzük maximum és 93 omtol!a lényeg az hogyha megkapom ne keljen rá egy hétre nyakig olajban állni persze az is egy élmény de már nagyon unom a napi programjaim közé tenni a motorszerelést...ja igen még1* mik a kopo alkatrészek amikre hogy és miként lehet vigyázni persze reális körülmények között(egyértelmüen azért az ember meghuzza a gázkart néha-néha) nem 1-2 honapra szeretném tervezni ezt a motort hanem jo sok ideig ja még 1 utcso ami eszembe jut és olvastam a reggeli bemelegedés télleg jóval több ideig tart a gépnél mint az átlagnál?csak mert lusta fajta vagyok sajnos és szeretek utolso pillanatba indulni persze 1-2 percet hagyom alacsony fordulaton de aztán uzsgyi mert fönök nem nézi jo szemmel a késést
...ui még egy valami örült egy motoror vagyok igy enyhéb télre is szeretném használni és mivel egy sportmotor mégiscsak a hütése se meg konkrét egész kialatíása gondolom nem télre valo a lényeg h azért ha küldök rá egy "téli" ujabb gumit azért nem tükörjégen de azért elsuhanjon...tudom tudom vegyek inkább endurot de egyszerüen nem szeretem az endurokat volt elég elég is volt homokba faluba ellehet örülködni meg beton on is..de nekem finyás a szemem és egyszerűen nem az én izlésem..pee izlések és pofonok supermoto meg cruiserre meg se jogsim se pénzem nincs röviden( XD ) ennyi volna!Előre thanks a segítséget!
a para az, hogy ha új csapágy kell, akkor valszeg kicsit fel is kell csiszolni a csapágy alatt a főtengelyt... és ettől próbál lebeszélni szerelőm, mert ezeket nem úgy tervezték, hogy fel lehessen... (olyan vékony az a réteg, ami a csapon van, hogy azonnal felszedi a csapágy, ha le van szedve belőle...)
még át hányom-vetem magamban a dolgot a hétvégén mindenképpen...
Na voltam egy másik szerelőnél, mert aki javította az most külföldön van. Szétszedte a tengelyt és azt mondta, hogy egy balfácán volt aki kicserélte. Mert a 4. főtengelycsapágyat kell csak kicserélni. Szerinte az a szerelő csak az ő főtengelyét akarta rámsózni. Ezt nem is akarta nekem visszaadni. (most már értem hogy miért). Nem tudom hogy mennyi lehet a főtengelycsapágy, szerintem pár ezer ft. Ha érdekel a tengely akkor vegyél fel msn-re. A részleteket nem itt akarom megbeszélni. Itt van pár kép.
Lol!
Hát, két felé mehet oda... vagy vissza, vagy átfordulva előre...
de mivel visszafelé határőrökbe ütközik (kis pöcök), így én a helyében a másik irányt választottam volna...
Nem lehet, hogy a plexi felé annyi útja van, hogyha fejjel lefelé fordítod, akkor áttekeredhet a pöcök fölött? (mondjuk ahhoz meg fejjel lefelé kellett volna lennie... )
Az évjárat igazából semmit nem jelent. Nekem '93-as volt tip top, semmi baja nem volt. Igaz kisebb szervizet kapott míg nálam volt de ezek főleg kopó alkatrészek cseréjéről szólt (kopó lamellák cseréje a kuplungban, olajcsere+szűrő csere, láncszett és fékbetét csere, karbiszinkron, szelephézag állítás, benzin-levegő keverék állitás)
De pl itt van )::( neki, ha jól emléxem '96-os a zxr-e és volt már nem kevés gondja. Tehát lényegnek azt akarom kihozni, hogy ne az évjárat legyen leginkább befolyásoló tényező, hanem az, hogy lehetőleg olyan gépet nézz amivel törődnek, és feltehetőleg régebben is törődtek. Ha ezeknek a gépeknek gazdájuk van, nem pedig csak tulajuk és odafigyelnek rá, olajcseréket időben elvégzik, hidegen nem forgatják szét, stb.....akkor nagyon megtudják hálálni a gondoskodást. Nekem mai napig hiányzik és bánom, hogy eladtam.
japán belpiac az japán belpiac...
Szombat van, ember!
szokták volt mondani (egyre több helyről hallom), hogy típushiba a főtengelycsapágy gyengesége... most sokan meg fognak kövezni a kijelentés miatt, de azért ezt is számításba kell venni... (új főtengely 250e huf)
szerintem megy, ha egyben van, nem kell stoppolni, hogy valaki tolja fel veled a lejtőn... az még egy fontos szempont, hogy melegen hogy indul... mert ezt is egyre több helyről hallom, hogy bemelegedett mocc leállítása után nem akarja az igazságot, várni kell, amíg lehűl...
ezek az én meglátásaim... szeretni, becsülni, gondozni kell, akkor meghálálja... és lehetőség szerint ne gyújtsad fel...
mindez Jokernek szólt, csak adamfzr válaszára reflektálva...
3 as milyen típusok és évjáratok a legjobbak?hamost olyan 2002 öig nézzük maximum és 93 omtol!a lényeg az hogyha megkapom ne keljen rá egy hétre nyakig olajban állni persze az is egy élmény de már nagyon unom a napi programjaim közé tenni a motorszerelést...ja igen még1* mik a kopo alkatrészek amikre hogy és miként lehet vigyázni persze reális körülmények között(egyértelmüen azért az ember meghuzza a gázkart néha-néha) nem 1-2 honapra szeretném tervezni ezt a motort hanem jo sok ideig ja még 1 utcso ami eszembe jut és olvastam a reggeli bemelegedés télleg jóval több ideig tart a gépnél mint az átlagnál?csak mert lusta fajta vagyok sajnos és szeretek utolso pillanatba indulni persze 1-2 percet hagyom alacsony fordulaton de aztán uzsgyi mert fönök nem nézi jo szemmel a késést
...ui még egy valami örült egy motoror vagyok igy enyhéb télre is szeretném használni és mivel egy sportmotor mégiscsak a hütése se meg konkrét egész kialatíása gondolom nem télre valo a lényeg h azért ha küldök rá egy "téli" ujabb gumit azért nem tükörjégen de azért elsuhanjon...tudom tudom vegyek inkább endurot de egyszerüen nem szeretem az endurokat volt elég elég is volt homokba faluba ellehet örülködni meg beton on is..de nekem finyás a szemem és egyszerűen nem az én izlésem..pee izlések és pofonok supermoto meg cruiserre meg se jogsim se pénzem nincs röviden( XD ) ennyi volna!Előre thanks a segítséget!
méretek, kinézet...
danke!
még át hányom-vetem magamban a dolgot a hétvégén mindenképpen...
Égető szükségét érzem a válaszodnak...
Nem érdekel vki Zxr 250-es vízhűtő? jó álapotban ventilátorral 1ütt..?!
Hát, két felé mehet oda... vagy vissza, vagy átfordulva előre...
de mivel visszafelé határőrökbe ütközik (kis pöcök), így én a helyében a másik irányt választottam volna...
Nem lehet, hogy a plexi felé annyi útja van, hogyha fejjel lefelé fordítod, akkor áttekeredhet a pöcök fölött? (mondjuk ahhoz meg fejjel lefelé kellett volna lennie... )
Konklúzió: PASSZ!