Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na kiszedtem a kpi rugóstagot de nagyon ne jutottam előre,mert még mindig nem tudom h szétszedhető e vagy nem de inkább a nemre szavazok.

Viszont megtörtént az év rejtélye,amikro összeraktam ráadom a gyújtást hogy mindent jol tettem-e vissza...és csoda történt a hőmérővel ugyanis a mutató bemet a pöcök alá és nem is jön fel fogalmam sincs hogy került oda.... esetleg valakinek vmi ötlet
Áhhá. Na majd jövő hét vége felé beszélek a szerelővel, meg mondok egy árat is..
Kawasaki 4400-as blokk,jó állapotban eladó.
IÁ30000ft. motorsokk@citromail.hu
amin van a csapágy, azon meg a hajtókar...
Hogy érted hogy csapja? Mi az csap?
Köszi, de lett másik!
7089-re tudsz válaszolni? vagyis mekkora az esély, hogy sérült a 4es csapja?
és mennyibe lenne, ha lenne?
Gratulálok hozzá... viseld egészséggel...
Van egy eladó Dainese kabátom 45ért! Kicsit lehet alkudni http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Nem tom, majd utánakérdezek ezeknek.. De szerintem a főtengely méretén nem változtattak a japók. Meg az enyém is a újabb típusú zxr-ből kapta a tengelyt.
Jah, és látom, hogy neked a dupla-körlámpás verziód van... az tudtommal a régebbi széria, full megegyezik a főtengely a későbbi kiadással?
és azt így hogy a picsába sikerült kieszközölni? összement a hely mellette, vagy mi?! csak mert ha 10000%, hogy a csap nem sérült, és a főtengely is, mint olyan, jó állapotban van, akkor lehet, hogy elgondolkoznék rajta... csak már belefutottam egy fölösleges vásárlásba, ami több, mint 10e ft-omat emésztette fel... nem akarok egy jónak tűnő, mégis fals vételbe beleugrani...
aaaa.. most az a minusz pár ló.. pf ezen cicóztál?
Nem a csapágy. A hajtókar szorul. Az egyik hajtókart nehezen lehet mozgatni. A többi jó.
Valaki nem tudja esetleg hogy a központi rugóstag javítható-e? Vagy létezik-e hozzá vmi feújítókészlet?
A héten még mindenképpen megálmodom... Szorulás alatt gondolom a csapágy szorulását érted... nemtom... nagyon nemtom... és te 70-be vetted az újat?! aztanemjóját...
"Csak" a 4. hajtókar a rossz, szorul. A többivel nincs gond.
Az okosok azt mondták, hogy nem lehet megjavítani, de szerintem csak nem akartak kínlódni vele.. valahogy biztos meg lehet esztergálni hogy kibírjon még pár ezer km-ert.
(a szerelőm meg is akarta tartani...)
Pontosan ezt akartam én is kérdezni... Mondjuk távol állok én attól, hogy megállapítsam egy motoralkatrészről, hogy mennyire rossz, vagy jó, de elsőre nem tűnik nekem olyan rossznak, ami neked van... Konkrétan mi volt/ lett a baja?
ez mennyire volt rossz? és az mit jelentett a gyakorlatban?
Hi.
Én zxr-em is főtengelyes volt.. Rengeteg bontót hívtam és csak 1 helyen tudnak beszerezni gyári új tengelyt Japóból 250 ezerért (redbaron)
Nekem szerencsém volt mert a szerelőmhöz vittek egy ilyen motort bontásra és abból megvettem a főtengelyt 70 ér.. Itt van pár kép a régi főtengőről. Ha akarod megveheted.
yakomoto pécs
nekem motorszerelő a szakmám rendes papírom van róla, olyan suliba is jártam és még mindig nem tudtam elhelyezkedni mert sehova sem kell szinte ember ennyit a karrierről de remélem csak a válság miatt van ez
Pontosan ettől tartok én is...
Hát erről a megoldásról információm sincs, de ha csak pusztán a fordulatszámból indulunk ki, sok jövőt nem látok ebben a lehetőségben.