Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uhh az első kép nem ide tartozik de már mindegy
Hát a téli szünetbe hogy ne utatkozzak kipolíroztam a lábtartókat
Karácsony másodnapjától kezdve menden este kb.9-10ig csinálgattam. Már csak a kipufogó van hátra.
valahova szívesen ragasztanék 1 kis karbon matricát. Esetleg valami javaslat,ötlet?(hátsó sárvédő v első v lengővilla v más valahova?)
ha hidegen nem indul az valszeg tényleg csak valami beállítási hiba...
ha melegen nem indul, ott ér véget a tudomány (csak teker, teker, de nem röffen be...)... én már csak tudom...
Sokminden lehet...
akár az is mint az enyémmel volt hogy nem zár be rendesen a szelep,és nincs kompresszió,de nem akarlak elriasztani.
Lehet hogy a szinkron megold mindent.
Köszi szépen a válaszokat!
Kicsit megnyugodtam hogy rendbe van a motor, lehet hogy visszamegyek érte 4.-5.-e körül
Ne fosssá azok amiket írtál nem eget rengető hibák.
Csáó
Enyém is dettó ez volt. Kellett karbiszinkron, szelephézag állítás illetve csavart neki a szerelőm több kaját és jó lett utána.
Köszi a gyors választ :)
Hát az aksival szerintem baj nincsen, mert bikáztuk,és az önindító tekert 1000-rel , és akkor sem akart beindulni. A benzin se lehetett öreg, mert éreztem volna a szagán, meg menet közbe se húzott volna szépen. Nem tudom hogy megvegyem-e, szerintem csak akkor ha a gazdája megcsináltatja megbízhatóra, és akkor elképzelhető. Én gyertyahibára gondolok, bár nem tudom. Remélem csak összejön valahogy, mert nagyon megtetszett a gép :)
hi
ha hideg motorral is viszonylag jó az alapjárata és nem füstöl vagy nem nagyon füstöl magas fordulaton a motor akkor nem lehet gond ... fél év állás után az enyém se indul be azonnal
karbiszinkron mindig jól jön neki de szerintem ott az aksival is lehet baj vagy "öreg" benzin meg hogy nem volt használva...
majd képet tegyél fel a motorról
tavasszal meg csak óvatosan
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A gondom az az lenne, hogy szeretnék venni egy kawaski zxr 250-es motor, 25 kw-os papírokkal. Találtam is egyet, viszont mielőtt ki szerettem volna próbálni alig indult be, csak nagy nehézségek árán.Beindult, és később szépen jár, húzott is rendesen. Utána leállítottuk, és megint nem akart beindulni. megint beindult nehezen, mentünk vele, leállítottuk, és megint nem indult.(nemtom érthető-e) Ezt mi okozhatja? gyertyákat kéne cserélni? Esetleg még 1 karbiszinkron? Légyszi segítsetek, mert nem tudom hogy mit tegyek. Még annyi hogy a beindítás előtt fél évet állt. Előre is köszönöm válaszotokat!
üdv:Peti423!
ha nincs nőm megbolondulok ha nincs motorom szintén az az optimális ha mind a 2 van
motorra szabad költeni de ha nőre kell sokat (kicsi belefér) költeni akkor ott baj van
Már voltam kint a garázsban.
akkro karácsony alkalmábol gyorsan menj el kurvázni egyet barátom
Jól gondolod.
gondolom nincs nöd
Minek azt megbaszni? Arra a feladatra ott a kezed, fogod kivered és mész motorozni. Na de tételezzük fel, hogy motor helyett csak nőd van, ok megbaszod, nem a kezedet használod de a nő ám a sex után nem fog téged 200-al megszáguldoztatni.
Dehogynem!
Azért azt nem mondom hogy fogadjunk.......
de nem is tudod megb@szni
Nembaj értettem a lényeget.
jó, lehet, hogy 2 'g'-vel van...
Bizony, hajt orrba szájba.
wazze, kinőttek a dugványok?
Az én kawámnak ajándékokban gazdag a karácsony. Vettem neki friss Motul olajat+szűrőt, faridomot, 2db mini karbonos irányjelzőt, 2db karbonos beépített irányjelzős visszapillantó tükröt, bal oldali lámpakapcsolót és egy egészséges szívatókart.
Én is csatlakoznék, és boldog karácsonyt kívánok mindenkinek és a motorjának! Aki teheti lepje meg a gépét karácsonyra,én tettem rá fenyőgallyat is díszekkel. (Sokkal jobban meghálálja a törődést mind 1 nő )
Mondjuk 1 ausztrál karácsony sokkal jobban feküdne a motorosoknak