Egy kis túlzás sosem árt... ill. szinte sosem...
csak kibaszott oldalidomot találnék már valahol, ahol olcsóbb, mint a Burmiban... azok embertelen árakon élnek...
(25e huf egy oldalidomért?! akkor inkább kifaragom hungarocellből...)
Nos...
Skacok!
Ma sikeresen kigyulladt a motorom... Reggel kimentem, hogy amíg elkészülök, addig járatom, erre egy 10 perccel később, amikor már indultam volna, lépek ki az ajtón, és látom, hogy az egész lángol... (ekkor pillantottam meg a szomszédot, aki akkor lépett ki poroltóval a kezében... )
Ez már megint nem lesz olcsó mulatság... úgyhogy ezúton kérdezem meg: van valakinek elfekvőben:
- jobb/bal oldalidom
- jobb/bal takaró "idom" (ami közvetlen az oldalidom és a váz között van, vízszintesen, lyukacsos kis műanyag cucc...)
- hűtőrács előtti műanyag szar, ami talán a kavicsfelverődések ellen van
jah, és a legtöbb vezeték odakozmált... ettől függetlenül a mocival jöttem dolgozni, minden műszer működik, és szebben jött, mint eddig...
Szóval tényleg érdemes reggel tovább melegíteni a vasat...
Üdv srácok!
Megtudnátok írni hogy nektek milyen áttétel van a mocitokon?és hogy milyen a gyári áttétel hányas fogaskerekek vannak elől hátul?
Nektek 6.-ban 100-120 km/h-nál mennyit pörög?
Előre is köszi a segítséget mindenkinek
hát sajnos nem ...és most jöttem a Pál dugattyútó akik szintén nemet mondtak. túl vékony a gyűrű(0.8as) és 1 alatt nem csinálnak.
Mind a 2 helyen azt mondták h vegyek gyárit.
Csak az meg 60ezer!
Külföldi oldalakon is sokat kerestem de a belpiac miatt semmi.
Ugyhogy marad ami van.
Én is erre gondoltam.
Egerbe akartam először de ott nem vállalták utána találtam a pál dugattyút az üllői úton,gondolom te is ezt mondod. Holnap be is viszem. Ez a púpos dugó mos "felizgatta" a fantáziám ,meg is kérdezem mennyi lenne..
Gyártass hozzá. :) Bemész pl itt nálunk a 18.kerben a dugattyúkészítőhöz az üllői úton, vagy beviszed a mostanit és adnak hozzá, vagy készíttetsz pl púpos dugót hozzá, és akkor nagyobb kompressziót is kapsz. És nem olyan drága még így sem mint csak a gyűrűkészlet a gyáriból.
még lenne egy kérdésem nem csak hozzád hanem mindenkihez hogyan lehet 25kw-ra vizsgáztatni a mocit?és később ha pl. egy igazoltatásnál az alvázszám alapján megnézik a gépükbe akkor azt fogja kiadni ami a forgalmiba van?köszi elöre is a segítséget
áttételt nagyvas.hu-n meg tudod nézni, kiírja, hogy mi a gyári fogszám...
én 12-13 litert tudok tankolni, ha koppra üres a tank... vagyis kb 11+2L tartalék... (kicsit több is belemegy, ha nagyon gyötri az ember... :)
igen, 160 a max hátra, de van, hogy már az sem fér be... gumedlitípus kérdése... nekem lánccsere után már nem ment be a régi 160-as kerék...
ennyi...
Sziasztok!lenne egy pár kérdésem nektek a kawán milyen áttétel van?hányas fogaskerekek elöl hátul ?hány literes ennek a kis ninjának a tankja?megtudjátok mondani hogy hátulra mekkora gumi fér be maximum?én olyan 160-ast néztem ki belőle max de nem tudom pontosan!előre is köszi a segítséget!
nekem az elmúlt szezonban 2-3X csinált ilyet, de csak akkor, amikor gyorsítottam... jah... lehet, hogy csak okosabban kell váltani... :P
nekem meg mocival szerintem valami benya adagolási para lesz... néha elkezd akadozni, miközben meghúzom a szarvát, viszont mostanában hál' Istennek az alapjárattal nincsen gond... bár megint kezd képbe jönni a melegen nem akarok indulni dolog... sebaj... ált. egy nap kétszer indítózok, közben meg eltelik 9 óra... :)
de valamit kéne már kezdeni a helyzettel... nah, megyek dartsozni... és ne feledjétek, már egy órával korábban van... ;)
Helo nem szakadt el csak a multkor 2-3-szor volt olyan h felgyorsitottam aztán visszaengedtem a gázt és hirtelen üresbe ugrott-De ma már nem csinált ilyet ugyhogy lehet én voltam balfasz és nem elég erösen tettem fel a következö sebességbe.
ja erre már én is gondoltam...de nem tudom h hogyan...ha megvan a technika h hogyan sikerült kiegyengetni akkor ird le oksa?...én kérdeztem itthon egy esztergás csávót, h esztergapadba belehet e fogni és megokositani...de nagyon rázta a fejét...szal nem tom mi lesz...
csak kibaszott oldalidomot találnék már valahol, ahol olcsóbb, mint a Burmiban... azok embertelen árakon élnek...
(25e huf egy oldalidomért?! akkor inkább kifaragom hungarocellből...)
Skacok!
Ma sikeresen kigyulladt a motorom... Reggel kimentem, hogy amíg elkészülök, addig járatom, erre egy 10 perccel később, amikor már indultam volna, lépek ki az ajtón, és látom, hogy az egész lángol... (ekkor pillantottam meg a szomszédot, aki akkor lépett ki poroltóval a kezében... )
Ez már megint nem lesz olcsó mulatság... úgyhogy ezúton kérdezem meg: van valakinek elfekvőben:
- jobb/bal oldalidom
- jobb/bal takaró "idom" (ami közvetlen az oldalidom és a váz között van, vízszintesen, lyukacsos kis műanyag cucc...)
- hűtőrács előtti műanyag szar, ami talán a kavicsfelverődések ellen van
jah, és a legtöbb vezeték odakozmált... ettől függetlenül a mocival jöttem dolgozni, minden műszer működik, és szebben jött, mint eddig...
Szóval tényleg érdemes reggel tovább melegíteni a vasat...
Megtudnátok írni hogy nektek milyen áttétel van a mocitokon?és hogy milyen a gyári áttétel hányas fogaskerekek vannak elől hátul?
Nektek 6.-ban 100-120 km/h-nál mennyit pörög?
Előre is köszi a segítséget mindenkinek
Mind a 2 helyen azt mondták h vegyek gyárit.
Csak az meg 60ezer!
Külföldi oldalakon is sokat kerestem de a belpiac miatt semmi.
Ugyhogy marad ami van.
Egerbe akartam először de ott nem vállalták utána találtam a pál dugattyút az üllői úton,gondolom te is ezt mondod. Holnap be is viszem. Ez a púpos dugó mos "felizgatta" a fantáziám ,meg is kérdezem mennyi lenne..
Gyűrű olcsón?!
A gyári 60ezer pénz. Más megoldás,javaslat?
amúgy minden csak kapcsolat kérdése...
áttételt nagyvas.hu-n meg tudod nézni, kiírja, hogy mi a gyári fogszám...
én 12-13 litert tudok tankolni, ha koppra üres a tank... vagyis kb 11+2L tartalék... (kicsit több is belemegy, ha nagyon gyötri az ember... :)
igen, 160 a max hátra, de van, hogy már az sem fér be... gumedlitípus kérdése... nekem lánccsere után már nem ment be a régi 160-as kerék...
ennyi...
nekem meg mocival szerintem valami benya adagolási para lesz... néha elkezd akadozni, miközben meghúzom a szarvát, viszont mostanában hál' Istennek az alapjárattal nincsen gond... bár megint kezd képbe jönni a melegen nem akarok indulni dolog... sebaj... ált. egy nap kétszer indítózok, közben meg eltelik 9 óra... :)
de valamit kéne már kezdeni a helyzettel... nah, megyek dartsozni... és ne feledjétek, már egy órával korábban van... ;)