Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jahj, és ha nem néznék be estig: Olajozottan guruló karácsonyt mindenkinek!
valami ajándékot a motor alá is tegyetek...
FŐTENGELYT VALAKI! AZONNAL!

vannak alkatrészek, de persze klasszisokkal kevesebb, mint pl. az olasz gépekhez valók... pláne, hogy ez japán belpiacos vas... ha nagyobb a gond, akkor többe kerül minden, de hosszas utánajárás, vagy kevesebb idő, de drágább alkatrész függvényében lehet találni mindent...
Lényeg, hogy ameddig nem csinálsz valami fatal error-t, addig nem nagyon megy gallyra a masina...

Egyet ajánlok: ne gyújtsad fel... a gatyád is rámegy...
semmi sem lehetetlen... igaz mint mindenhez az alkatrész nagyon drága de a motorozás sosem volt olcsó dolog ...
szóval akkor általában nincs gond a Kawasaki-val... alkatrészárakkal és a beszerzésükkel mi a helyzet?
Ha van pénzed vegyél egy 2008 asat azok is elég jól mennek ...
egy 14 éves motornak csak a felét nézd mert normál felhasználás mellett csak az év felében lehet használni ...
lényeg hogy Kawasakit vegyél és nem fogod megbánni
Nekem a tél a motorozásról szokott szólni. Igaz kevesebbet megyek mint nyáron, de míg nincs hó és jégpáncél addig nincs megállás.
Jujj EE a clint gyorsan felejtsd el. Én csak plexit takaritottam vele a rovaroktól és beráncositotta, új plekót kellett vennem. Azt a szert csak és kizárólag üvegre találták ki.
Alapból az "A"-s és a "C"-s zxr ismert,legalábbis nálunk.
Az "A"-s a körlámpás a "C"-s a szív alaku.
De elméletileg van B és D is. meg utána van egy szám minden betűnél. enyém tuti A-s mert ZX250A val kezdődik az alvázszám.
Az
itt van vmi
De amúgy jó a kérdés én is próbáltam már utánajárni.
Ha nagyon unatkozol valahol a Fülöp szigeteknél vagy malajziába kereskedj Ott elég sokféle fut.
Helyes! Nagyon helyes! Ilyen tulajok kellenek, nekem is minden tél a szétszerelésről, felújításról szólt.
Kérdés: van vmi típusjelzésbeli különbség vagy évjáratbeli, a régebbi körlámpás zxr-eknél, hogy az egyiknek sima zártszelvény a hátsó lengőkarja, a másiknak (SP?) meg a hátsó kerék fele keskenyedik?
Ki mit csinálgat télen a vason?
Én minden megteszek azért hogy tavaszra a legfaszább legyen!
Természetesen fűtött helyen van (min 10fok van mindig).
Amiket tervezek:
-láncszett csere
-hátsó gumi csere(de minimum visszafordítani mert a gumis elbaszta)
-pici indexek felszerelése
-fékbetét csere(már megvan!)
-új akksi
-meg lehet csinálok valami matrica varázslatot

De addig is karácsonyra ápolgatom egy kicsit:
gumiápoló- az összes gumifelületre
clin-az idomokra
stp karbitisztító
féktisztító-minden olajos részre
kontakt spray -érintkezőkre
castrol láncspray
prevent polírpaszta-alumínium részekre
szilikon(citromos )-minden műanyagra
takarítást papítrörlökendővel csinálom
amikor tiszta akkor viledával áttörlöm az egészet

Nem tudom hogy ti hogy szoktátok csinálni de én így érzem legjobban magam ha mindig tiszta,rendezett a gép.
hát ezzel most nem nyugtattál meg...ennyire nem szeretném a véletlenre bízni és ezek a hibák többnyire úgysem derülnek ki a vásárláskor...
Hello
Egy kocka lehet már öreg 12-15 évesen de egy KAWASAKI nem. Ha jót fogsz ki és te is vigyázol rá, szervizelteted időben, akkor örömteli motoros időket tudhatsz majd magadnak. Ha szarba nyúlsz, szívni fogsz csak és még talán azt is megbánod hogy motorozni akartál. Főtengely és az ehhez hasonló blokkalkatrészeket mocsok nehéz beszerezni.
Sziasztok!

Kezdő motorosként egy viszonylag olcsón fenntartható 250-es motort keresek főleg ingázásra és rövidebb túrázásokra... nagyon tetszenek a kisebb Kawa gyorsaságik. Nézegettem ezeket a ZXR motorokat és egész jók, de a koruktól eléggé félek. 12-15 éves már autóban is öreg...
Ezekbe vannak a 4 ütemű 4 hengeres blokkok? Mi a véleményetek róluk? Alkatrészárak milyenek? Sok velük a gond, vagy normál használat mellett hosszú ideig megbízhatóak maradnak? A korl. jogsival vezethetők?
Igazából nem tudom, hogy érdemes-e beleugrani egy ilyenbe, vagy inkább várni egy kicsit egy drágább 2008-as Ninjára...
Köszönöm!
Haldoklik a fórum...
Hol vagytok emberek? mindenki átváltott motoros szánkóra?
a blokkbok csak az also boritorész van meg
gondolom főtengelyed nincs...
ha esetleg vlakit érdekelne valamilyen alkatrész:

http://www.kepesmotor.hu/teles...

van pár pótalkatrészem amire már nincs szükségem.
nekem egy remek megoldás kéne főtengelyre...
Szevasztok
Találtam egy remek megoldást féktárcsára
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
fel is hívtam és januárban küldöm is a tárcsát hogy csináljanak ilyet
bármilyen motorra bármilyet és formára is első féktárcsa max 20 ezer
nos, nem... nem lehet leszedni... szóval ismét főtengelykeresésben vagyok... :(
kb 2 hónapja rendeltem sebesség mérő kábelt (bowdent) a biker world-től tökéletes lett tavasszal végre tudni is fogom mennyivel megyek
ha valakit érdekel a féktárcsa most akciósan lehe venni 63 ezerről le van árazva 44 re / db és ez új nem bontott
Az jó kis olajocska.
Ja R4000RS-10W40 olaj került bele.
és a itt a kép a hazaútról
Kedden összeállt!
6.27-e óta szervizben volt de elkészült a motorom!
A blokk kb. 90%-os (11bar kompresszió) uyghogy marad mert imádom ezt a gépet!

ja sztem se lehet levenni a fogaskereket mert préselve van.(KX250nél is így van egyik havernak)

A gumi pedig nekem is 160as de nincs vele bajom,meg jol is néz ki
öcsémnek is 160-as vana Zxr-en, de nem igazán jó, bukik vele a kanyarban,a 150 viszont tökéletes hátra!