Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én sem, mégis megtörtént...
Lehet valami elektronikai gondok voltak a motorodnál, aztán valami kábel gyulladt ki. Meglehet már az alapjáratod is valami elektronikai gond miatt baszakodott. Nem tudom elképzelni, hogy valami attól felgyullad, hogy soakt járatják, főleg ilyen hidegbe.
Talán itt találsz segitséget. link
Nekem hús vér ismerőseim vannak csak. Nem is láttam még soha üvegszálas emberkét.
Kollektív kabbe!

Ha tudnám, hogy hogy gyulladt ki, akkor leírnám... de bent voltam lakásban... Tényleg nemtom...

Viszont nincs valakinek üvegszálazós ismerőse? Idomok kellenének... még mindig...
Az is lehet benzinnel mosta át a motort.
ja hoyg a gyertya nem aza fehér kanócos izé?
ÁÁ zárójelkettőspontkettőspontzárójel valamit nem jól csinált.
mázlid volt amúgy fasztudja de pl kocsi manuáljában bizony benne van hogy valamennyi percnél tovább semmiképp ne járassa egyhelyben.. öcsém zxr-e is a második lámpánál már pirosnál volt.
Én mikor 30 percig járattam egy helyben akkor sem gyulladt fel. Hát hogyvan ez akkor
Nekem a gyári 14-48-as lánckerekekkel ment 6.-ban 10E-nél 96km/h-val.
sokat járatta egyhelybe vaze.. 10percet, úúr isten.. nem csoda hogy megfőtt baszod
Hát nem tudom. Én is nézegettem mennyivel változik a motor tulajdonsága ha változtatok a lánckeréken, és nem volt akkora eltérés. 1 személlyel meg sem érezni nagyon a különbséget. 2 nél meg olyan mintha lenne még egy 7. fokozat utazásra, de abban is megy, gyorsul, ugyan úgy leakasztod az órát. Én azért is választottam a nagyobb áttétet mer sokat megyek városon kívül, és nem mind1 hogy ugyan azon a sebességen mennyit forog, legalább "kímélve" van.
Na de meséld már el hogy tudott kigyulladni? Nehogy mi is így járjunk egyik reggel.
8 ezret forog 100-110 között nekem, de nem gyári ezen a szaron már semmise:/

)::(
-sajnálom a dolgot...hogy a gácibé gyulladt az ki bmeg?:$
Köszi szépen a segítséget.
jókl emlékeztem... ZXR plexi...
Az ég világon semmi problémám nincs vele...
Szerintem az ár-érték arány jó...
Csak mivel nem fúrják meg a csavarokhoz a lyukakat, ezért otthon óvatosan kell fúrni... szigorúan az íves felével felfelé ( 'U' alja van a munkapadon), és praktikus kisebb méretű fejjel előfúrni, nem erőltetve... mivel én kapkodtam, azért el is basztam, az egyik ponton berepedt... (mondjuk nem nagyon, de mégis, én tudom, hogy repedt... )

Konklúzió: szerintem simán jó... de apró-ban úgy emlékszem, hogy árul is valaki egy gyári plexit... ha gondolod...
Azért kérdem mert nekem el van repedve, és szeretnék venni egyet. Mivel a gyári 50 000 ezért ugy gondoltam hogy a szatunától akarok venni. Mi a tapasztalat? Érdemes?
nekem... miért?
a lánckerékhez annyit, hogy egy ismerősömmel számolgattuk a nyomaték-változást a lánckerék függvényében... és amiatt tettem le a módosításról, mert durva eredményt kaptunk a legkisebb fogszám változtatásnál is... persze ez csak elv, lehet, hogy neked bevált...
mindenesetre ez nem olyan motor szerintem, ami olyan erőtartalékokkal rendelkezik, hogy ilyen módosításokkal játszhasson...

Idomról meg annyi, hogy ELFOLYT, mint szűz lány térdén a .......
talán a baloldali még annyit tudna, hogy legalább a formáját ki lehessen találni... viszont a jobboldaliból semmi sem maradt... kuka... kampec... halott... game over...
És nemhogy jó, de semmilyen üvegszálas ismerősöm sincsen...
Van olyan valaki akinek a plexije a szatunából való?
Nekem 13-48 van fent és 110 nél forog majdnem 9000 et. Pályára is jobb mert így lehet körben 2 esben menni mert így jó hosszú, de megmaradt az erő is hozzá. Viszont 6.ban nem pörgi magát szarrá hosszú utazásoknál, és nem eszik annyit sem, mivel alacsonyabb motor fordulat ugyan azon a sebességen.

)::(
Ha a kb formája megmaradt, és van egy jó üvegszálas ismerősöd akkod 1:1 be le tudja koppintani, és sokkal olcsóbb. Persze én akkor már kicsit még változtatnék rajta hogy keményebb kinézete legyen.
mondjuk legalább leázik a korom ami mindenhol rajta van...
nem, nekem mindenképpen az idomos motor a zsánerem... jó így is, igaz, nyáron még jobb lenne... de idom az kell... megpróbálom majd kicsit letörni az árat, ha máshol nem kapnék... de adok magamnak még mondjuk egy hetet...
csak a vezetékek ne lógnának csupaszon, ebben a trágya időben...
streetfighter-streetfighter!