Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mire gondolsz?
Ajj Sehol nem lehet találni azt a rácsos fedöidomot. Vlakinek ötlet hogy honnan lehetne?
Ezét kérdeztem. Szép japanska masína!
Neked normál papírokkal van fogalomban,és át akarnád javíttatni?
igen nézd meg adatlapomon ha gondolod :)
Most is ez a tipus van neked?
A határon kell elintézni ha jól tudom, és onnan irány az okmányiroda. Átíratni Magyarra a papírokat az új értékkel. Nem én intéztem,már így vettem.
üdv!olvastam másik fórumban hogy 24kw-os-ra van vizsgáztatva a zxr 250-es te intézted és ha igen akkor hogyan és mennyibe !köszi válaszodat
ja akkor nem nagyon tudod te se azt hittem azért irtad h. ne legyen gyújtáshiba mert hogy tudod hogy rá menne akkor a gatyám is
Ja, és mégegy tapasztalat az utsó szezonban...
Lecseréltem aláncot, de egyel nagyobb kategóriájút tettem rá. Mint ugye ismeritek, ez a gép 43 lovas valójában (nemúgy mint papíron). A 40 lovas gépekhez való lánc lett volna 22.000,- Ehez képest a 70 lovas DID lánc került 32.000,- be.
Kibaszottulérdemes rá benevezni, ugyanis tavasszal feltettem, és onnantól nem kellett törődjek a lánc utánállításával,pedig az asszonnyal állandóan ketten utazgattunk rajta Mátrán-Bükkön keresztül mindenfelé. Esküszöm, egyszer sem állítottam rá.
A moci azóta Egerben va kiállítva egy szalonban.
Erre csak a bontós adhat választ, vagy az alkatrészkereskedő. A nyáron lecseréltem még a zixeren a féktárcsát. Netudjátok meg milyen nehéz hozzájutni. 100 helyen jártam, de sehol semmi,és egyik sem egyezik vele. Végső elkeseredésemben elmentem Miskolcra a kawa kereskedésbe. Mondom a pultosnak, hogy mi kell... Kérdezi: Az új 250-hez?....... Nem, a régihez!........Ja, tessék! :) És hátrafordult, levette a polcról az első tárcsákat. Onnantól király lett a fékem ismét. Egy másik gyerek rendelte még náluk anno, de kiderült a maszek szerelője fordítva rakta be a fékpofákat a nyergekbe, ezért volt olyan hülye fék rajta. Tiszta mázli volt.
ÁÁÁhhh dehogy... Jólvan, bevallom, én voltam. És azóta is csúszkálok néha. De már szerencsére leradíroztam a mintát róla, szal februárban pattintom felfelé rá az új papucsokat. Ja és időközben rájöttem, hogy a 200-as gumi miatt van. A 2002-es szérián is 190-es gumi volt már (ez meg 03-as), csak az azelőttieket szerelték 200-as hátsóval. Így kevesebb felület érintkezett jómagyar aszfalttunkkal, és ezért olyan könnyű forgatni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!és ha pl. még is gyújtáshiba lenne az mennyibe fog fájni?de én is arra gondolok hogy valami kosz miatt nem megy vagy csak túl szívta magát benzinnel !remélem csak ennyi baja lesz!
A mostani S uperbike-ba nem te irtál levelet?
Ha kell valakinek van egy komplet karbisorom a kis zixerhez alkatrészpótlásnak. Egyik membrán asszem szakadt talán benne, de amúgy nincs baja. Cserealkatrésznek szétszedni akárkinek jó. Én tavaj nyáron 20.000,- ért vettem, de végül kiderült, hogy nem ez kell hozzá. 15.000,-ért vihetitek, nekem már úgysem kell. Ha kell, keressetek mailen:
zx636r@freemail.hu
Karbi tisztítás, szinkronizálás, fúvókákat nagyon nézd át, mert ilyen kis köbcentinél nagyon érzékeny minden megmozdulásra, a legkisebb dzsuva miatt is ugrált nekem az alapjárat. Amúgy minden évben érdemes elmenni a karbikat összehangoltatni legalább, de a szelephézagállítás is jót tesz neki. Ha viszont durrog a kipuffod, az gyújtáshibára is utalhat akár, imádkozz, hogy ne az legyen gyermekem! Ha pedig alkatrész kell,én a ricsi bontóból szereztem magamnak cuccokat.
Hát nagy csodát ne várjatok mert blokkfelújítás volt nem a külső.
de ha ennyire szeretnétek csinálok majd képeket
hát, ha sokat cicóztatok vele, akkor valszeg már régen túlszívta magát... gondolom az olajvisszajelző nem ég...
mindenesetre nekem melegen nem megy, gondolom nálatok nem ez a helyzet... ezügyben még annyit, hogy lehet nincs benne benya... vagy nem jut el a porlasztóig... (akkor néha-néha megkapja, de mivel nincs utánpótlás, ezért le is áll)... nézzétek át a csövet... ez a tippem így éhgyomorra...
nekem öcsémé egyszer a kurvaanyját nem indult el fél óráig, tologattam forgattam semmi, odahívtam fatert a kisbusszal megérkezett, mondom nézd nem indul, megtotlam két lépést és pöccröff a geci kis rohadék
sziasztok!egy olyan problémám van a motorral hogy nem akar beindulni próbálgattam szívatóval utána anélkül aztán leszívta az akksit akkor utána bebikáztuk de akkor se indult egyszer kétszer bele röffen aztán ennyi ,miután leállítom az akkor meg durran a kipuff egyet.Valaki tudna segíteni hogy mi lehet a probléma ?előre is köszönöm
Rendeltél ilyen zxr 400 spirált am otorba? mert megrendeltem bikerworld től és ez 2 hónapja volt azóta semmit sem kaptam ...
Képeket kérünk majd...
Én anno castrol power1-est használtam bele 10w50. Szerintem is tök mindegy mekkora a fékfolyadéktartály, csak legyen benne megfelelő mennyiségű folyadék. Többen lecserélték már az én körömben is a gépeikről a műanyagot fémre. Csakmert az jobban néz ki.
Na lassan kész a motor,kb.2hét!
Nekem ipone 10w40 full szintetikus olaj lesz benne.
Alig várom....
bevallom őszintén, maradtam a nálam bevált Castrolnál... eddig tényleg nem evett belőle sokat, elég jó kenést biztosít, és az árával is nagyon ki vagyok békülve... (sikerült a 3L olajat, meg a szűrőt 8600ft-ért megvennem...)

Összerakás után nem tom... bevallom, szívesebben adnám a szerelőm kezére... indítsa akkor, amikor úgy gondolja, hogy minden faszányos...

Féktartályt lemérném, ha a gyári lenne rajta... de nekem olyan 5-6 centi lehet a magassága... amúgy megmondanád, hogy miért is fontos ez? mindegy mekkora, csak az olajszint legyen megfelelő...
Én indítanék a helyedben...