hát, ezért mondom...
nem akarok mindenképpen megszabadulni tőle... potom pénzért meg nem éri meg elkótyavetyélni, annál többet ér nekem... :)
amúgy rengeteg hibás blokkos gépet hirdetnek neten... fogsz találni kedvezőt...
az villant át az agyamon, hogy egyáltalán eladom-e... nem az, hogy mennyiért...
mivel a blokkban is lettek dolgok cserélve, ezért nem éri meg elkótyavetyélni... ha a motor vásárlási árának akár a felét odaadnád, az is azt jelentené, hogy összesen több, mint 3 kilót bukok a motoron... inkább megjavítom mondjuk 100ból, tudni fogom, hogy mik lettek benne (biztosan!) cserélve, mik a gyengéi, stb...
nem... nem adom el... hacsak 300e-t nem fizetnél érte...
Eleinte nekem is sok bajom volt a kicsikével de csak egy jó szerelőt kelet találni és már meg is javult igaz tavasszal valamit már baszni kéne a hullámos féktárcsával és vezérmű lánc bajok is kezdenek előjönni ... de sebaj ez a motor számomra egy kincs eladni nem éri meg amúgy meg amerre megyek mindenki megcsodálja ... Mátra parkolójában nem az 1000 gixerrel fényképezgették magukat az emberek hanem az enyémmel akkor úgy elsavanyodott a májereknek a feje .... amikor meg elindulok vele mindenki azt hiszi sokkal nagyobb motor versenypályán igaz sokan elmennek mint a huzat de ezzel a kicsivel vígan karcoltatható a kipufogó dob
jah vettem a SHOX ban Forma ARROW SX csizmát + tartalék magnézium koptató csizma
Hát az hiszem hogy én is csatlakozhatok ehez a nem éppen fantasztikus klubhoz
Végeredményben én is dobálom rá a pénz de mindig kéne még.
Végülis 200ért vettem (olcsó húsnak híg a leve.) Aztán jött a vezérműlánc feszítő csere.....és a gondok.
A feszítő fasza lett de a szerelő megmérte a kopreszziót
#1-2bar #2-9bar #3-9bar #4-2bar
A dugók és gyűrűk szervízlimiten vannak.
NA gyűrűkeresés mert a gyári 60ezer ,szelepszárszimering csere szelepek becsiszolása,új tömítések.
A történet júniusban indult és ha minden fasza akkor most 7végén ér véget,csak az a baj hogy a régi dugókkal és gyűrűkkel.
Tegnap elméletileg már kész volt csak az akksi volt lemerülve ugyhogy ma indítás
Szóval ráment most egy gyenge 100as és még kéne annyi csak a dugók és gyűrűk cseréjére.
....és akkor kéne rá gumi,láncszett,kpi rugóstag stb. szóval megint 100
Ugyhogy minden attól függ hogy mennyi lesz a kompresszió. Ha olyan 9-10bar lenne mindbe akkor marad ha kevesebb akkor sajnos meg kell szabadulni tőle
Nyugtasson meg, hogy végül is full 1 cipőben járunk. Enyémet sem lett volna érdemes eladni, mert egy marék higfost és 2 liter hugyot kaptam volna a kawáért. Csak neked motorikusan gáz, nekem pedig küllemileg. Ez van komám, költögetünk, szépítgetünk, újitgatunk és tavaszra talpon lesznek a ninják.
meg lesz csinálva... még ha a családi ékszerek, a jaht, az ausztráliai nyaralás, és az aranyozott wc is rámegy...
de komolyan... szkráccsal beszéltük, hogy eladni nem éri meg, akkor legalább legyen megcsinálva... így legalább tudni fogom, hogy semelyik alkatrész nem hibás... frankón semelyik... még mondjuk a légszűrős cuccokkal nem volt para... rosszat sejtek...
csapágyas lett...
kérdés: van-e valakinek valamilyen alkatrésze elfekvőben?!
ha igen, mi, és mennyiért... gondolok itt akár komplett blokkra is...
a csapágy-csere még nem is emésztene fel túl nagy összeget, de ha közben kiderül, hogy más bajok is vannak, és mégis új blokk kell, vagy főtengely-para van, akkor a szerelési díj (komplett blokkbetétel) jóval kisebb összegre rúgna, mint a megbontásos díj...
szóvak egyenlőre még csak érdeklődöm, hátha valakinek van valami... főleg főtengely, illetve hozzá való csapágyak (neadjIsten hajtókarok) érdekelne...
Jah, és nem, nem adok el, mert olyan szinten pontom pénzért lehetne, ami egyáltalán nem éri meg... akkor még inkább ráköltöm azt a pénzt... de tudom, hogy jó lesz... Hát, igen... ált. kifogom a szart, de valszeg a balek mivoltomból adódóan a köv. motor is az lenne... :) szóval nincs mit tenni...
engem is megzavart az elején, azért is írtam, hogy nekem is van gyári dobom...
Viszont... tegnap majdnem hazahozhattam a motort... de persze megint a tesztnél derült ki, hogy valami nagyon nem klappol... olyan szinten kezdett el csörögni, hogy az nem emberi... szerelő is mondta (nagy anyázások közepette), hogy inkább akkor még ott kéne hagyni... habár már a hátán feláll a szőr a motoromtól...
viszont láncfeszítő mechanika felrakva, és tényleg (az) nem zörög... (bár lehet, hogy ott zörgött valami...)
alapjárat meg megint szemérmeskedett... nagyon nem akarta megmutatni magát... de ha fene fenét is eszik, januárra összeállítom...
Viszont még mindig keresek oldalidomot... ha valakinek van, vagy akár csak tippje van, szívesen venném... (ha van idom, akkor ténylegesen )
nem akarok mindenképpen megszabadulni tőle... potom pénzért meg nem éri meg elkótyavetyélni, annál többet ér nekem... :)
amúgy rengeteg hibás blokkos gépet hirdetnek neten... fogsz találni kedvezőt...
mivel a blokkban is lettek dolgok cserélve, ezért nem éri meg elkótyavetyélni... ha a motor vásárlási árának akár a felét odaadnád, az is azt jelentené, hogy összesen több, mint 3 kilót bukok a motoron... inkább megjavítom mondjuk 100ból, tudni fogom, hogy mik lettek benne (biztosan!) cserélve, mik a gyengéi, stb...
nem... nem adom el... hacsak 300e-t nem fizetnél érte...
Van egy ER-6 blokkom, bele kellene rakni valamibe
jah vettem a SHOX ban Forma ARROW SX csizmát + tartalék magnézium koptató
csizma
Végeredményben én is dobálom rá a pénz de mindig kéne még.
Végülis 200ért vettem (olcsó húsnak híg a leve.) Aztán jött a vezérműlánc feszítő csere.....és a gondok.
A feszítő fasza lett de a szerelő megmérte a kopreszziót
#1-2bar #2-9bar #3-9bar #4-2bar
A dugók és gyűrűk szervízlimiten vannak.
NA gyűrűkeresés mert a gyári 60ezer ,szelepszárszimering csere szelepek becsiszolása,új tömítések.
A történet júniusban indult és ha minden fasza akkor most 7végén ér véget,csak az a baj hogy a régi dugókkal és gyűrűkkel.
Tegnap elméletileg már kész volt csak az akksi volt lemerülve ugyhogy ma indítás
Szóval ráment most egy gyenge 100as és még kéne annyi csak a dugók és gyűrűk cseréjére.
....és akkor kéne rá gumi,láncszett,kpi rugóstag stb. szóval megint 100
Ugyhogy minden attól függ hogy mennyi lesz a kompresszió. Ha olyan 9-10bar lenne mindbe akkor marad ha kevesebb akkor sajnos meg kell szabadulni tőle
de komolyan... szkráccsal beszéltük, hogy eladni nem éri meg, akkor legalább legyen megcsinálva... így legalább tudni fogom, hogy semelyik alkatrész nem hibás... frankón semelyik... még mondjuk a légszűrős cuccokkal nem volt para... rosszat sejtek...
kérdés: van-e valakinek valamilyen alkatrésze elfekvőben?!
ha igen, mi, és mennyiért... gondolok itt akár komplett blokkra is...
a csapágy-csere még nem is emésztene fel túl nagy összeget, de ha közben kiderül, hogy más bajok is vannak, és mégis új blokk kell, vagy főtengely-para van, akkor a szerelési díj (komplett blokkbetétel) jóval kisebb összegre rúgna, mint a megbontásos díj...
szóvak egyenlőre még csak érdeklődöm, hátha valakinek van valami... főleg főtengely, illetve hozzá való csapágyak (neadjIsten hajtókarok) érdekelne...
Jah, és nem, nem adok el, mert olyan szinten pontom pénzért lehetne, ami egyáltalán nem éri meg... akkor még inkább ráköltöm azt a pénzt... de tudom, hogy jó lesz... Hát, igen... ált. kifogom a szart, de valszeg a balek mivoltomból adódóan a köv. motor is az lenne... :) szóval nincs mit tenni...
Viszont... tegnap majdnem hazahozhattam a motort... de persze megint a tesztnél derült ki, hogy valami nagyon nem klappol... olyan szinten kezdett el csörögni, hogy az nem emberi... szerelő is mondta (nagy anyázások közepette), hogy inkább akkor még ott kéne hagyni... habár már a hátán feláll a szőr a motoromtól...
viszont láncfeszítő mechanika felrakva, és tényleg (az) nem zörög... (bár lehet, hogy ott zörgött valami...)
alapjárat meg megint szemérmeskedett... nagyon nem akarta megmutatni magát... de ha fene fenét is eszik, januárra összeállítom...
Viszont még mindig keresek oldalidomot... ha valakinek van, vagy akár csak tippje van, szívesen venném... (ha van idom, akkor ténylegesen )
csak akkor nem tudom hogy minek ide ir a forma a zxr 250 es topicba h kell neki kidörrentö...