Én meg másfél órán át motorkulcsot kerestem... Tiszta ideg voltam reggel... mindegy, megvan... de másoltatni kell már egyet...
És mérföldkőhöz érkeztünk, tegnap megvettem a ruhát (maszk + termo-aláöltöző)... nem volt occsó, de csak egyszer kell megfizetni... :) viszont eddig még nem a legjobb a véleményem róla... :D (habár a szobában tényleg kb hőgutát kapok... viszont nem túlzottan szélálló)
faszomba má, vegyél már valami hazsnált cordurát te pupák.. megpofozlak! ha meg a motor nem melegszik fe eléggé, tegyél a hűtőre maszkot, én simán power tappel ragasztottam le, simán a felé le lehet, és majd nézed hogy alakul.
Hát, nekem kényszerként is betudható, hogy még motorozok... néha tényleg jobban örülnék valami melegebb járműnek (nem a rózsaszín-szalagos biciklire gondolok... ), mert reggel melóba jönni, kómásan a hideg, csúszós úton nem a legkellemesebb... de legalább menő vagyok...
Viszont nekem mociruha híján csak a sima gatya + mackó (hogy mért nem fordítva, azt nemtom...) + kesztyű + mociskesztyű + 2 pulcsi + sál kombó marad... de ha nem esik ma, és még kisüt a nap, akkor meló után elmegyek venni thermo aláöltözőt, meg fejmaszkot... úgy már elég pajtás lenne a hőmérséklet... csak félek, hogy a moci nem fázik-e?! eddig is elég alacsonyan tartotta az üzemi hőmérsékletet (óra szerint), és ha megyek, akkor mégjobban kapja a menetszelet, ami így télen elég hűvös tud lenni... ma reggel meg pl. alig akart beindulni... 5 perc nyüstölés kellett... mindegy, megy, és ma alapjáratom is volt...
héten még lesz 16 fok is :) most sincs még hideg csak 10 fok ,kabátba nadrágba termo bélést bele bakancs fel és lehet menni.
egyedül egy markolat fűtés hiányzik a motorról
meg esetelg a zacsi fűtés
én szerintem leteszem a fegyvert és csak jövőre veszem elő...mit érdemes csinálni vele ha elteszi az ember?hűtővizet leereszteni érdemes, rendszert tisztitani kell és ha igen hogyan meg hol kell egyáltaán leereszteni?meg az olajat is leveretem róla...aksi kivesz, tank teletölt...kihagytam vmit?
Hát, nekem még mindig b@szakszik az alapjáratom... Már komolyan nem tudom, hogy mi lehet vele... és szerelőm sem... kezdek azzal számolni, hogy erre az évre leteszem a motort... csak olyan nehéz... :)
azzal apelláltam, hogy az alapjárati fúvokával van a gebasz, merthogy azt nem tudja igazán mívelni.... tippje valakinek (pro/kontra)?!
jah, még annyit akartam, hogyha csapágy-para van, akkor SOS cseréld...
széthullik, és beblokkol az első kerék... király dolog tök váratlanul akár 60-as tempóval zakózni...
vagy pedig szétnyírja a tengelyt a rossz csapágy...
jah, és km-óra para lehet még, ha nem a spirál megy gallyra, hanem a kihajtó, ami a keréken van... ez talán kisebb esély, de nekem régi mocimon volt már rá sajna példa... spirálellenőrzés meg szerintem evidens dolog... fogod, megtekered, ha a másik végén is ficánkol, akkor zsír... (lehet, nem kell leírni, de gondoltam, biztos, ami biztos... )
Én meg másfél órán át motorkulcsot kerestem... Tiszta ideg voltam reggel... mindegy, megvan... de másoltatni kell már egyet...
És mérföldkőhöz érkeztünk, tegnap megvettem a ruhát (maszk + termo-aláöltöző)... nem volt occsó, de csak egyszer kell megfizetni... :) viszont eddig még nem a legjobb a véleményem róla... :D (habár a szobában tényleg kb hőgutát kapok... viszont nem túlzottan szélálló)