a rági házba újrahuzattam... azóta is király... és jóval olcsóbb, mintha újat vesz az ember... asszem ilyen 2-3-4e volt, de már sajna nem emlékszem... itt csináltatom/tam: Bovdenszervíz
amúgy én is karbi-parára gondolok, de nemtom... mindegy, szerelőnek volt egy hétvégéje, valamit csak kitalált azóta... (ha minden jól megy, ma megyek érte...)
semmiből nem áll beszerelni... lent/fent kicsavarod, újat becsavarod...
még azt is megkockáztatom, hogy a köv. hsz-ban levő linken ezt is megcsinálják...
nem fogsz kapni... az utóbbi 2-3 hétben mindenhol érdeklődtem, de sehol sincsen ilyen méret... ami van, az meg 32-36e huf... (bár ha ilyen árban gondoltad... :)
valszeg az lesz...nincs valakinek eladó ilyen spirálja?beszerelése nehéz?műhely kell hozzá?vagy én is betudom szerelni?
fék:szétkaptam a féket és még nincs lekopva csutkára...mind a 2öt leszedtem az első kerékről és még mindig nyikorog...én már csak a csapágyra tok gondolni...ha csapágyas a téma akkor lehet valami olyan gáz ami miatt széthullik menet közben a téma?
nem mér a km órám...nem tudom mennyivel menek...egyetlen jó benn h a km számláló sem mér ...mi lehet a para?valami ötlet?alkatrészt hol lehet hozzá szerválni?
kawafirst! Nekem volt nyifogás nemrég. Nekem a fékbetét kopott el és már vas a vason ment. Lehet nálad is az a gond. Vedd le a féknyerget és meglátod. Vagy vedd le mindkettőt és told úgy egy picit és ha akkor is hallod a nyifogást akkor legalább tudod, hogy nem a fék miatt van.
Te hogy csináltad meg? Tudtál venni hozzá? Vagy megcsináltattad a bowdent? Nekem is elszakadt az egyik. Azt mondták ehhez utángyártott nincs. Egy élmény volt kiszedni a szakadtat.
hát most nem tudom h mi nyifog az első keréknél...én a fékpofa lekopására tudok gondolni?milyen para lehet még az elsőkerékkel ami hangot ad?esetleg csapágyas lehet?tipp?a fékpofán kívül valakinek volt valami parája az első keék környékén ami fura hangot adott?
amúgy ötlete valakinek, hogy miért nincsen alapjáratom?
tegnap szerelő feltette a (kifelejtett) vákuumcsöveket, amik a karburátorra csatlakoznak, erre utána nem volt alapjárat... (és azóta sincs, 2e-re kellett feltekernem, hogy ne álljon le a gép...) amúgy meg 1500-tól kezdve pár perc elteltével folyamatosan csökken, majd lefullad... leginkább akkor, amikor megállok... egyszerűen nem tom, hogy mi lehet... TIPP?
(mindenesetre ma viszem hozzá vissza a hétvégére a vasat...)
amúgy én is karbi-parára gondolok, de nemtom... mindegy, szerelőnek volt egy hétvégéje, valamit csak kitalált azóta... (ha minden jól megy, ma megyek érte...)