Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és nem vagyok fosköcsög!
Hátmég egy 43 kilós kölökkel milyet léphet.
A 210 akkor is túlzás nem gondolod? Nincs is addíg skálázva az óra. Amúgy én kereken 60 kiló vagyok, mégsem megy 190-nél többet.
egy zxr meg főleg. pláne ha tiptop műszaki állapotban van
hát nézd, nekem az fzr ment 185-öt ami kicsit gyengébb felül, most rendes áttétellel, meg nem 120kilós motorossal, hanem valami kis fosköcsög 60-70kilós vékony sráccal megcsípheti a bő két kilót
Majd ezt mondja: majdnem minden rendben van, de a blokk kuka, kell bele egy új.
az enyém meg 992-t... bibibíííí!


elvileg ma megy a vas szerelőhöz... kicsit tartok tőle, hogy mit mond majd... valamit még akartam mondani, de elfelejtettem...
210-et? Ne mááár? Komoly? Az semmi! Az enyém 299-et megy!
proba ki
a zxr 250 es a király
Na akkor zxferi 400-asa igen lagymatag.
az én zxr 250 em is megy 210 et
Nos, végül is eljutottam addig, hogy pár szexképet csináljak a kallantyúmról... (nem arról..... )
illetve az is kérdéses, hogy aztán melegen újra beindul-e?! mindenre oda kell figyelni... mint minden motornál... legjobb, ha szerelővel megy a vevőjelölt...
ugyanannyira szervízigényes mint más sor4 4t.. öcsi volt zxr-ével futárkodnak itt pesten annyira szar nem lehet.
fogyi háát 5 liter körül.. mi lehet? vezérműlánc, meg szelephangot érdemes figyelni, főtengely mehet még gallyra ha parasztgyerekek nem vigyáznak vele.. mondjad hogy aznap ne indítsák be ha lehet, kösd a lelkére az eladónak hogy hideg motor legyen, és nézd is meg fogdosással, úgy kdierül hogy indul hidegen, meg milyen hangok jönnek belőle
HEllo!
Leszeretném cserélni az apriliámat egy ilyen motorra?
Mennyire szervíz igényes?
Mit nézzek a motoron a vásárlásnál ha akarok egy ilyen motort venni?
Kényelmes?
Mennyit fogyaszt?
A válaszokért előre is köszi.
Sajna én is hallottam ilyen jellegű rémhíreket... De még bizakodom, hogy nem ilyen jellegű a probléma... Majd a szerelő kimondja az ítéletet...
Viszont... tegnap megvettem Nagyvasban a láncszettet, és nem kicsit volt korrekt a csóka, még bedobott ajándékként a szatyromba egy Repsol láncsprayt (természetesen teflonosat... :) nah, de ennyit a reklámozásról...

Az alumínium vackot tük elfelejtettem... pedig többször is eldzsaltam mellette a napokban... majd ma... csak el ne felejtsem...
Enyém '93-as volt és tökéletesen működött. Nem kifejezetten korfüggő a bajok előjövetele.
én beszéltem multkor 1 szerelővel és azt mondta h egy zxr 400nak ugyan ez volt a parája és ott a gyujtás elektronikát vagy az elektronikát dobták a kukába...a srác azt mondta h váltsak ujjabbra mert ezen már jönnek elő a gondok folyamatosan a korábor adódóan...de leszartam ami mondott...jó a kicsike
amugy ha jobb oldali kar akkor az a fék lesz ...de nem akarok túl "okosnak" tűnni csak az az aluminium vacak kell...
én csak hallottam, hogy így kell... :) de szerintem akármelyik boltban, ahol árulnak ilyen cuccokat, meg tudják mondani, hogy mi a módi...
amit te szappannak mondasz, az amúgy igen, kell...
de az én kipuffom tiszta karist...


jah, nem is írtam: tegnap 15 percig toltam a motort... otthon vettem észre, hogy még nem is volt kifogyva a benzin...
menni kell vele vazze, menni kell. Azt a pénzt költsed arra hogy műszakilag legyne 100%-os és hajtsad!
És a polírkorong és a fúró segített 1 kicsit is?
és ezt csak úgy simán csináltad vagy úgy hallottam hogy előtte kell valami polírszappan amit felviszel a korongra utána pedig a kipuffra...aztán ha ez megvan akkor mégegyszer átdolgozod sima koronggal....én így hallottam...te így csináltad?
Nekem voltak kósza próbálkozásaim erre nézve, de nem-igen jártam sikerrel (polír korong + fúró)... ha lehetne, és elvinném valahova, de azt mondták, hogy a nagyobb karcokat nem lehet kiszedni, ahhoz crómoztatni (galvanizálni) kellene, ami nem olcsó mulatság... (((plusz szét is kell szedni atomjaira a kipuffot, mert különben tönkre megy mind az, mind a medence, amiben csinálják...)))

Esetleg, ha annyira nem rossz, akkor a polírpapír + krém hozzá... (kipróbálható a fogkrém is, de lehet, az túl finom szemcsés...)