Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem szerelőm azt mondta (tudom, mindig ezt mondom, lassan már ha csak beköszönök ide, azt is a szerelőmtől hallottam... ) hogy úgy látja, hogy a vez.mű lánc úgy tűnik, a blokk oldalánál van, vagyis valszeg nem kell mindent szétkapni... persze ez csak ránézés...

cserélt, v. cseréltetett már valaki ilyet a kawájában?

Jah, és megrendeltem az új lánckerekeket, meg láncot... Pinkmotors és Nagyvas u.annyi... összesen durván 32e -re jött ki (2840 + 5990 + 23630) de legalább nem esik majd le többet, és nem kell fosnom, hogy szétnyesi a lábam, amikor elszakad...
Hali!
Köszönöm a segítséget.
A bigbangel vigyázzatok mert 2 hónapot vártam a vezérműláncfeszítőre!
ezzel a vezérműláncdologgal kapcsolatban nem is az a para, hogy mennyibe kerül me nem drága annyira. Hanem amíg szétbombázzák úgy a blokkot h kicseréljék.. na az.. tömítések, munkadíj..
szóval...

big-bang kawánál érdeklődtem (mert a többiek brutális árakat mondtak), és a köv. a helyzet:

Vez.mű lánc: 920571371 7.266 Ft
Feszítő pálya: 120531342 7.465 Ft (várni kell rá, nincs Holland raktáron)

és elméletileg még van egy alkatrész, de ez nem bizonyított... :)
mellékelek egy képet, amit én is kaptam...
Helló!
Nem érdekel valakit egy idomszett? Olcsón adom! Fejidom, farokidom, oldalidomok. A festée hagy némi kivetnivaló de legalább nem törött sehol kivéve a plexiből egy nagyon pici darab hiányzik.
Nekem a meleg ratyiinditózás oka a benzinszegény keverék volt. Miután be lett lőve a megfelelő keverékarány szuperűl indult. Előtte előfordult olyan is, hogy benya kútnál megálltam tankolni és mikor indultam volna, egyszerűen nem indult csak tekert, tekert és nem röffent volna. Uhhh hát még nekem milyen drága lesz a karácsonyom pajtikám milyen drága júúújjjj
Nah, szal elhoztam a vasat... félre ne érts, csak a féket "csinálta" meg... mondta, hogy nem szívesen adja vissza, mert igaz kemény, fog, de nem tudni, hogy mikor fossa el magát megint az O-gyűrű a dugattyúnál... úgyhogy most még járok vele, de már holnap rendelem az újakat... mondta, hogy mindenképpen próbáljuk meg új(j)al... ( )
De a lényeg: nem, nincs neki sem a fiókban ZXR vez.mű lánc, meg kell rendelni... DE! azt mondta, hogy olyan 10-20e között kell lennie! szóval aki ilyen árban tud, az mondja már meg, hogy merre...
Valamint majd hétvégén beszélek vele időpontot, hogy megnézze, a melegen ratyi indítózásnak mi lehet az oka...

Konklúzió: ő is tele van munkával, ezt a féket is mondta, hogy soron kívül vállalta be... (3e hufba került, de ebben benne van, hogy a csilivili fékcsavar belegyógyult a fékházba, és újat kellett tennie bele...)

valaki nem tudja, hogy gyárilag a szelephézag mekkora értéket hordoz?

jah, és bele kell feccölnöm a vez.mű lánc mellett egy rendes láncba is... mondta, hogy eléggé veszélyes már ezzel a kerekezés, pláne, hogy már 2x leesett... sokba fog kerülni a karácsony...
yakomoto vagymio pécsett, ők is ilyne két hét alatt szerzik ami nincs raktáropn asszem.
Bocs,rosszul írtam: KawaSzati
Kawasati,Redbaron...
Hali!
S.O.S
Honnan érdemes hengerfej,hengertalp tömítést,szelepszárszimeringet rendelni?
Burmi-1,5hónap
Big bang- nagyjábol szintén
egyéb javaslat?
előre is köszi
hova szoktad vinni szerelőhöz a vasat bp-en?pontosan...mert lehet h megyek fel hosszbb időre és ott kellne megcsináltatnom...
mennyi időt vesz igénybe ez az egész vez mű lánc csere akció?szerelés, láncrendelés stb. vagy van az embernél hozzá való lánc?
ZXR-re? lehet, hogy kénytelen leszek igénybe venni...
Bár olyan szép vörös "volt" az enyém...

Amúgy szerelőmet nem érem el... folyton foglalt... de remélem, hogy negyed óra múlva már tényleg leteszi... :)
öcsémnek van ezaz, lehet fék is
Az jó nagy cink lesz ha új féknyergeket kell venned.
Persze, megkérdezem a szerelőt... tegnap vittem el hozzá a vasat...
ma BKV-znom kellett... ááááááh! (3/4 órával korábban kell indulnom, mint akkor, amikor motorral megyek, és lightosan szüttyögök...)
Jah, és valószínűleg a tavasszal megcsinált fékdugattyú tömítés szállt el... wazze... lehet, hogy féknyerget kell cserélnem...

Adamfzr! (nem neked, hanem a 2. képnek )


U.i.: ez egy szar nap lesz...
Igen célszerű vagy inkább kötelező együtt cserélni.
Átugorhat egy szemet és akkor összeomlik a vezérlés és minimum a fél blokk kuka vagy az egész. Szal egy kilómétert se menj vele tovább.
azt mondod?mia legdurvább ami történhet?---elszakad és szétbasz mindent+beakad a téma és perecelek egy kurva nagyot? de ha már laza akkor is elkezdi koptatni az aluminium cuccost és ha annak a "darája" sem tesz jót...mi?fosok tőle h lesz vele valami...pedig már rendesen zakatol...ezért kéne a tipus...de nagyon(ilyenkor lánckerék, feszitő...stb csere is kell?)
Szép jó estét mindenkinek! Nem Érdekel vkit esetleg ZXR 250-es vízhűtő ?! ventillátorral mindennel 1ütt hibátlan állpotban, jóvl bontói ár alatt!
jaaj, drága gyermek, aki még 1-1.5 hetes szerelésekeről álmodozik majd az élet..
A motor.hu-n te hirdeted a mocit vagy még az előző tulaj hirdetése maradt fenn?
Pedig tedd le, a nyúlt vezérműlánccal nem szabad játszani. Ha már hallatszik a hangján is hogy csere érett, jobban jársz ha leteszed mig kész nincs.
láttam mondtad h a vezérműláncod már csetteg...szal ha megveszed vagy elviszed szervizbe leinfoznád nekem a tipusát?!mert már az enyém is kivan...a győri kawások meg azt mondták szét kell kapni h tudják milyen van benn de rohadtul nincs kedvem letenni a vasat 1-1,5 hétre...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy valaki nem tudja véletlenül a 250-es zxr-nél a szelephézagállításhoz szükséges adatokat?
előre is köszi szépen ha vki tud segíteni