ilyesmi. kicsit feszült azé mikor az oldalidomot összecsavaroztam a mnár rögzített fejidommal, de fennvan, nem tört el, majd nem szedem le naponta.. meg pl azt a kitölötőt ami a fejidom belsejénél van, tod amit te látsz h ne láss be az idom melett a kerékhez, ahhoz nem találtam csavartm, így kis tiplivel meg facsavarral csináltam meg
jja. tsak műszaki nincs, meg pénzem motorozni. pedig baszod.. de kimennék kakucsra.. csak egy szar tizesk éne.. kurvaannyja ki ad kölcsön októberig? az jöhet velem, szerzek motorszállítót is
Jó, hülyeséget írtam... szóval nem akarom annyira pörgetni...
vagyis előre 1-2 foggal nagyobbat, vagy hátra ugyanennyivel kisebbet gondoltam...
de inkább a hátsó lánckerékhez nyúlnék, mintsem az elsőhöz...
Szkráccs: láncból én is olyat vennék, ami inkább nagyobb, mint a moci teljesítménye... még akkor is, ha találnék olyat, ami pont ilyen mértékre van belőve...
Jahj, és még valami: nincs első fékem... szombat óta semmi fékhatás nincs... így cinkes autópályán, meg kanyarokban menni... de ha minden jól megy, akkor ma meló után viszem szerelőhöz... remélem meg tudja csinálni mihamarabb...
nekem az fzr 140alá icipicivel belőve 12ezret forog. két foggal nagyobb háccsó fogaskerékkel (rövidebb áttétel..) 9500 a 100as tempó. az áttétel miatt 500-zal forog itt többet mint gyéárilag, de a gyárival 186ig hajtotta az órát és nem forgott le még bőven. 150es utazó nem hülyeség öcsi zxr-ével simán autópályáztam végig 150en utazgatva, semmi extra nem volt.
Én tekertem neki 150-160-as utazóval általában. Láncból D.I.D-t vettem "X" gyűrűs erősitettet 70lóerős teljesitmény határig. Mielőtt megkérdezitek miért ilyet vettem, azért mert a gyengébb lánc 40lóerőig volt aztán nem akartam hogy hamar kinyúljon.
hát, nekem inkább alacsonyabb fordulaton/ig... persze régebben ez 2-3-4e -t jelentett, mostmár 5-6 környékén is lehet hallani...
sebaj, egyszer kell kicserélni, aztán egy darabig jó lesz...
láncból milyen az ajánlat? ill. fogaskerékből? gondoltam, hogy előre egy foggal kisebbet tennék, akkor nem kéne annyira forgatni... vagy hátulra tegyek 1-2 foggal többet?! nem is tudom... lehet, hogy hagyom ugyanígy...
jah, és kinek mennyi az utazója? én eddig ~11e-en 120-szal mentem... de hallottam a 140-es utazóról is... (mostanában nézem, hogy azt is könnyedén bírnia kéne 12e-en... nekem...)
nekem is cserés lesz szerintem a vez. lánc :S 6-8 ezres fordulaton csörög kicsit a gép vagy szelep vagy lánc de szerintem lánc lesz...
még messze a tavasz (igaz még van 2 hónap az idényből)
akkor spórolni kell... ehhez hozzávéve, hogy új lánc+fogkerekek, már egy cudar nagy összeghez lyukadunk ki...
jah, tegnap megint leesett a láncom... és valamelyik tejbetök családtagom eltüntette a láncspray-t... teljes a káosz... lelkileg kettétörtem... mint egy száraz ág...
Ja igen jó lett amúgy. Örülnék ha nekem is ennyire egybe lenne a kawics.
vagyis előre 1-2 foggal nagyobbat, vagy hátra ugyanennyivel kisebbet gondoltam...
de inkább a hátsó lánckerékhez nyúlnék, mintsem az elsőhöz...
Szkráccs: láncból én is olyat vennék, ami inkább nagyobb, mint a moci teljesítménye... még akkor is, ha találnék olyat, ami pont ilyen mértékre van belőve...
Jahj, és még valami: nincs első fékem... szombat óta semmi fékhatás nincs... így cinkes autópályán, meg kanyarokban menni... de ha minden jól megy, akkor ma meló után viszem szerelőhöz... remélem meg tudja csinálni mihamarabb...
sebaj, egyszer kell kicserélni, aztán egy darabig jó lesz...
láncból milyen az ajánlat? ill. fogaskerékből? gondoltam, hogy előre egy foggal kisebbet tennék, akkor nem kéne annyira forgatni... vagy hátulra tegyek 1-2 foggal többet?! nem is tudom... lehet, hogy hagyom ugyanígy...
jah, és kinek mennyi az utazója? én eddig ~11e-en 120-szal mentem... de hallottam a 140-es utazóról is... (mostanában nézem, hogy azt is könnyedén bírnia kéne 12e-en... nekem...)
még messze a tavasz (igaz még van 2 hónap az idényből)
vettél volna er5 n-t
jah, tegnap megint leesett a láncom... és valamelyik tejbetök családtagom eltüntette a láncspray-t... teljes a káosz... lelkileg kettétörtem... mint egy száraz ág...