65- 70 Le-t soha nem hoznál ki belőle... 400 ccm es motorokból csalogatnak annyit elő pontosan nem tudom mennyit de 250 motorból biztos nem talán akkor ha horribilis összeget költenél rá de annak nincs értelme. egy 2t 250 motor teljesít 65 70 80 Le körül...
nem ismerem azt a dobot amit ajánlasz de szerintem egy raptor dob is megteszi. de legjobb a gyárit kiherélni.
210 km/h feletti sebességhez elég hosszú egyenes szakasz szükséges lehetőleg ne szembe széllel
Padon 52-t mértek de sztem több:D Kicsit időfüggő hanem ilyen fülledt melleg van hanem ilyen eső utáni vagy előtti akkor is kap ugye a motoros egy pár pacit:D kibaszott jo érzés:D:D am, ha jo mocid van győzd is tankolni:)(L):D
na itt vagyok, most jöttem hajógyáriról (sok mindenkit gondolom nem érdekel), na hát a dob, nekem thunderbolt dobom van alsó hangon harminc, ismerem a srácot aki szabadalmaztatta és csinálja őket. titániumtól kezdve carbon bármit tud:) 1.5 millás heggesztőgépe van, sztem elég jókat tol a srác:) egy tipp, volt aki akrapovicsát cserélte konkrét thunderbolt rendszerre, a srác százhalombattai, ha érdekel tok vele beszélni vagy tudok teloszámot dobni. ennyit a dobról.
ui. enyém jobban megy kb 3-4 ló +, és nem hogy többet vagy uannyit, kevesebbet eszik!:D:D:D
-teljesitmény, sok mulik a légszürőn, olyan mint ha nem lenne rajta de mégis van, minden levegőt beenged de egy deka port se, ez is szabadalmaztatott technika varrot módszer, elég king, jobban lepörgi magát és geci jót megy (többet erről nem szeretnék beszélni).
-olaj, legeslegjobb, ezt ne sajnáljátok.
-gumi, pilotpower elől hátul
-jóféle sajátkenésü lánc + jofféle lánckerék
-versenykuplung + teflonbofden (élettartam és minőség)
-98 vagy joféle nem vizezett 95 ös hugy
-karbik, alap ehhez nem értek de azon is elég erőteljesen állitani kellet enyém spec 8 litert eszik
gyorsulás 3.4-4 sec tőlem függ h elbaszom e:D:D: képes vok, 2 hónapja van meg a vas
végsebesség 600as gixerrel 219-et mértünk de sztem max 200-210
senki ne kérdezzen semmi jobban belefolyó trükköt, nem adom ki, örülök hogy ez is legalább 50 egy két hány Le, és persze másabb mint a többi zxr, (nem degradálásból mondom)
szal igy hát merem mondani hogy hehe nyugodtan gyertek rsek, persze ha vmelyik szutyok meg van csinálva pályára és igy vhogy 56 ló asszem, akkor annak taps taps, ha belenyulnék a motorba enyém is lehetne 65-70
de mi a ráknak?
most akarom jövöre vagy utánra cserélni, sztem addig bőven elleszek evvel is:)
Heló
Miket tuningoltál rajta? 53ló mérés alapján vagy csak "légből kapott dolog"? Amúgy én is odaálltam volna a zxr-emmel bármelyik kávédaráló mellé. Mire visszajöttem volna, a nyereményem egy fincsi forró kávé lett volna.
bocs de olvastam mr2ütem faszságait:D és sirva fakadtunk spannal, hogy megmaradt magának a gyerek a 2 ütemmel:D:D:D
vicces, az én zxr em 53 ló most:D vmelyik hülye azt mondta amx 45 lehet, ezeket az emberek honnan veszik?:D komolyan. nem vágom:D
akarod mondani 50ccm... 125-ös mocit csak Ak.-val lehet vezetni...
Persze lehet, hogy már régen nem így van, majd holnap kreszen megkérdezem... (tudniillik lassan 4kerékre állok... :P lassan... nagyon lassan... :D )
wazze, ez olyan, mint az ember, aki tetkót csináltat, de nem mutatja meg senkinek... akkor meg mi a faszért van?!
amúgy egy normális motoros nem koppint, hanem a saját ötleteit valósítja meg a gépével... úgyhogy nem nagyon kell félni...
szerintem...
saját vélemény, de szerintem sokan így gondolják... főleg ebből a topicból...
am akarok ilyen onboard kamerát és videot simán jo lenne:D
képet mocirol soha. cuccokrol se soha, ez egyedi nem fogom mutogatni!
nem ismerem azt a dobot amit ajánlasz de szerintem egy raptor dob is megteszi. de legjobb a gyárit kiherélni.
210 km/h feletti sebességhez elég hosszú egyenes szakasz szükséges lehetőleg ne szembe széllel
Kabán lakom. Persze van kedvem dumálni bármikor.
ui. enyém jobban megy kb 3-4 ló +, és nem hogy többet vagy uannyit, kevesebbet eszik!:D:D:D
-teljesitmény, sok mulik a légszürőn, olyan mint ha nem lenne rajta de mégis van, minden levegőt beenged de egy deka port se, ez is szabadalmaztatott technika varrot módszer, elég king, jobban lepörgi magát és geci jót megy (többet erről nem szeretnék beszélni).
-olaj, legeslegjobb, ezt ne sajnáljátok.
-gumi, pilotpower elől hátul
-jóféle sajátkenésü lánc + jofféle lánckerék
-versenykuplung + teflonbofden (élettartam és minőség)
-98 vagy joféle nem vizezett 95 ös hugy
-karbik, alap ehhez nem értek de azon is elég erőteljesen állitani kellet enyém spec 8 litert eszik
gyorsulás 3.4-4 sec tőlem függ h elbaszom e:D:D: képes vok, 2 hónapja van meg a vas
végsebesség 600as gixerrel 219-et mértünk de sztem max 200-210
senki ne kérdezzen semmi jobban belefolyó trükköt, nem adom ki, örülök hogy ez is legalább 50 egy két hány Le, és persze másabb mint a többi zxr, (nem degradálásból mondom)
szal igy hát merem mondani hogy hehe nyugodtan gyertek rsek, persze ha vmelyik szutyok meg van csinálva pályára és igy vhogy 56 ló asszem, akkor annak taps taps, ha belenyulnék a motorba enyém is lehetne 65-70
de mi a ráknak?
most akarom jövöre vagy utánra cserélni, sztem addig bőven elleszek evvel is:)
tudtok nekem mondani vmi jó helyet ahol a zxr-emhez kaphatok vmi jó sportdobot?
Miket tuningoltál rajta? 53ló mérés alapján vagy csak "légből kapott dolog"? Amúgy én is odaálltam volna a zxr-emmel bármelyik kávédaráló mellé. Mire visszajöttem volna, a nyereményem egy fincsi forró kávé lett volna.
vicces, az én zxr em 53 ló most:D vmelyik hülye azt mondta amx 45 lehet, ezeket az emberek honnan veszik?:D komolyan. nem vágom:D
Persze lehet, hogy már régen nem így van, majd holnap kreszen megkérdezem... (tudniillik lassan 4kerékre állok... :P lassan... nagyon lassan... :D )