Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a forgalmiban is levan korlátozva 25kw-ra akkor nincsen para. Akorlátozottnál csak kw a lényeg, ellenben az A1-el ahol a térfogat is megvan határozva. Az pedig legfeljebb 125ccm és 11kw teljesitmény.
addig vezeti azt a gixert Ak. val míg egy motoros rendőr meg nem fogja ...
értem hát igen nagyra nőttem meg én úgy tom hogy most már kw-ot nézik meg azt is mondhatom hogy ha nagyon kekeckednek hogy le van fojtva meg minden ismerek olyan srácot aki gixxer 600-ast AK val vezeti na az is durva
a plexit elpostáztattam inkább magamhoz, szóval tárgytalan a dolog...
Hát, szerintem nem nagyon kekeckednek... persze rendőre válogatja...
nekem momentán szerencsére nem volt még afférom rendőrrel, de úgy egyáltalán... (habár én a 250-emet korl.-tal vezetem...)
Meg amekkora "állat" vagy (bocs a kifejezésért ) szerintem nem nagyon gondolnak bele, hogy kéne-e kötekedni...
amíg a motorpapír a tieiddel megegyezik, addig szerintem nincs para...
Persze ez saját vélemény...
Sziasztok úgy tudom hogy valamelyikőtök A1-el vezeti a kawát mi a tapasztalat a rendőrökkel mert van egy kawa aminek a papírjába 11kw va írva de 250 ccm de úgy tudom hogy most már kw nézik meg egy másik példát is lehet venni mondjuk egy 150 etz-t milyen papírral vezetik
Valaki nem tudná a pleximet elhozni a Szatunától a hét végéig? Melózok, és nem tudok elmenni érte... viszont hétvégén, vagy péntek d.u. nyeregbe pattannék, és elhoznám... csak addigis kéne a megőrzés...
Fúúúúúújjjjjjj
kapcsolatba léptünk...
ha adsz egy mail cimet akkor kapcsolatba léphetünk...
Hát, Szkráccs barátom jól mondja...
amúgy attól függ, hogy hol laksz... ha közel, akkor még talán ingyen is lesz... ha távolabb, akkor kénytelen leszel a benyapénzemet megfizetni...
(Kiindulási pontként szolgáljon neked Budapest )
tizennégymillióhatszáznyolcvanötezerkettőszáztizeh
at forint
mennyi az annyi?
van... még mindig... és még most is...
töcsed le a manualt koma,
abban benne vannak az ijenek.
Valaki megtudja mondani hogy a zxr-250be mivan előírva gyárilag hogy vezérműláncot hány km-ként kell cserélni?
nekem amióta 190/55 van fenn a 180/50 helyett,sokkal fordulékonyabb lett.sőt még egy 4mm-es távtartót is kapott a hátsó rugóstag fölé.monnyuk utcán full használhatatlan
Nem is rossz a M. de sztem jobb a pirelli nem kötözködésből ...
Asszem márkásabb gumi márka közül esetleg a continental forgalmaz 18 as gumit , sajnos igazi normális gumit nem igazán lehet kapni
nekem 120/70 17 elől hátul 130/70 18 de jobb lenne már egy 150 es csak nem tudom beférne e mert ahogy néztem lehet hozzá érne a lánc... olyan kicsi gumi hátulra áhhhh inkább ne 110
nekem így is tegnap az esti motorozáson párszor sikerült a kipufogót csürüszkölni az aszfalton bal oldalt pedig továbbra is gyakorlom egyre több sikerrel
azé para ez a vastagság téma, mer a szélesebb gumi a motor tömegközéppontjának síkját jobban elemeli az úttól mint egy vékoynabb. De számít a magasság is. hidd el a gyáári tutkó. nekem pl 110/70volt elől, és ne tudd meg milyne kurvajó lett mikor megkapta a gyári 100/80-at.. úgy fordult egyből..
Gumi ügyben csak is michelin pilot sport nekem az van az evon 150 60 zr 17 elől 120 60 zr 17 nagyon király és esőben is a barázdák miatt én nem vagyok az a nagy döntögető de ezzel a gumival szinte muszály nagyon stabil és hamar felmelegszik az élettartama lehet hogy nem túl hosszu de valamit valamiért én csak a michelint ajánlom vagy michelin pilot power az rs-esmen dunlop volt hát szerintem a nyomába se érhet van a boncterembe teszt is olvassátok el remélem tudtam nektek segiteni üdv
Nem nagyon. Hamar eltörik úgyhogy óvatosan bánj vele.
ez 112 szemes volt és ki kellett belőle szedni szemeket...támadt egy 5let de lehet hülyeség...ha azt a szemet felhasználnám...vagy egy egyszerübb...ha a patentszenek a végén letompitanám annyira h ne tudjon lecsuszni az a mozgo rész...és végülis igy már nem eshetne le...egyébként mennyire erős egy ilyen patentszem?..amugy RK láncról van szó...
Végülis ha tudsz hozzá szerezni nittelő szemet akkor szerintem megoldható. Ennyi km után nagy pocséklás lenne cserélni.