Ha a forgalmiban is levan korlátozva 25kw-ra akkor nincsen para. Akorlátozottnál csak kw a lényeg, ellenben az A1-el ahol a térfogat is megvan határozva. Az pedig legfeljebb 125ccm és 11kw teljesitmény.
értem hát igen nagyra nőttem meg én úgy tom hogy most már kw-ot nézik meg azt is mondhatom hogy ha nagyon kekeckednek hogy le van fojtva meg minden ismerek olyan srácot aki gixxer 600-ast AK val vezeti na az is durva
Hát, szerintem nem nagyon kekeckednek... persze rendőre válogatja...
nekem momentán szerencsére nem volt még afférom rendőrrel, de úgy egyáltalán... (habár én a 250-emet korl.-tal vezetem...)
Meg amekkora "állat" vagy (bocs a kifejezésért ) szerintem nem nagyon gondolnak bele, hogy kéne-e kötekedni...
amíg a motorpapír a tieiddel megegyezik, addig szerintem nincs para...
Persze ez saját vélemény...
Sziasztok úgy tudom hogy valamelyikőtök A1-el vezeti a kawát mi a tapasztalat a rendőrökkel mert van egy kawa aminek a papírjába 11kw va írva de 250 ccm de úgy tudom hogy most már kw nézik meg egy másik példát is lehet venni mondjuk egy 150 etz-t milyen papírral vezetik
Valaki nem tudná a pleximet elhozni a Szatunától a hét végéig? Melózok, és nem tudok elmenni érte... viszont hétvégén, vagy péntek d.u. nyeregbe pattannék, és elhoznám... csak addigis kéne a megőrzés...
Hát, Szkráccs barátom jól mondja...
amúgy attól függ, hogy hol laksz... ha közel, akkor még talán ingyen is lesz... ha távolabb, akkor kénytelen leszel a benyapénzemet megfizetni...
(Kiindulási pontként szolgáljon neked Budapest )
nekem amióta 190/55 van fenn a 180/50 helyett,sokkal fordulékonyabb lett.sőt még egy 4mm-es távtartót is kapott a hátsó rugóstag fölé.monnyuk utcán full használhatatlan
Nem is rossz a M. de sztem jobb a pirelli nem kötözködésből ...
Asszem márkásabb gumi márka közül esetleg a continental forgalmaz 18 as gumit , sajnos igazi normális gumit nem igazán lehet kapni
nekem 120/70 17 elől hátul 130/70 18 de jobb lenne már egy 150 es csak nem tudom beférne e mert ahogy néztem lehet hozzá érne a lánc... olyan kicsi gumi hátulra áhhhh inkább ne 110
nekem így is tegnap az esti motorozáson párszor sikerült a kipufogót csürüszkölni az aszfalton bal oldalt pedig továbbra is gyakorlom egyre több sikerrel
azé para ez a vastagság téma, mer a szélesebb gumi a motor tömegközéppontjának síkját jobban elemeli az úttól mint egy vékoynabb. De számít a magasság is. hidd el a gyáári tutkó. nekem pl 110/70volt elől, és ne tudd meg milyne kurvajó lett mikor megkapta a gyári 100/80-at.. úgy fordult egyből..
Gumi ügyben csak is michelin pilot sport nekem az van az evon 150 60 zr 17 elől 120 60 zr 17 nagyon király és esőben is a barázdák miatt én nem vagyok az a nagy döntögető de ezzel a gumival szinte muszály nagyon stabil és hamar felmelegszik az élettartama lehet hogy nem túl hosszu de valamit valamiért én csak a michelint ajánlom vagy michelin pilot power az rs-esmen dunlop volt hát szerintem a nyomába se érhet van a boncterembe teszt is olvassátok el remélem tudtam nektek segiteni üdv
ez 112 szemes volt és ki kellett belőle szedni szemeket...támadt egy 5let de lehet hülyeség...ha azt a szemet felhasználnám...vagy egy egyszerübb...ha a patentszenek a végén letompitanám annyira h ne tudjon lecsuszni az a mozgo rész...és végülis igy már nem eshetne le...egyébként mennyire erős egy ilyen patentszem?..amugy RK láncról van szó...
nekem momentán szerencsére nem volt még afférom rendőrrel, de úgy egyáltalán... (habár én a 250-emet korl.-tal vezetem...)
Meg amekkora "állat" vagy (bocs a kifejezésért ) szerintem nem nagyon gondolnak bele, hogy kéne-e kötekedni...
amíg a motorpapír a tieiddel megegyezik, addig szerintem nincs para...
Persze ez saját vélemény...
amúgy attól függ, hogy hol laksz... ha közel, akkor még talán ingyen is lesz... ha távolabb, akkor kénytelen leszel a benyapénzemet megfizetni...
(Kiindulási pontként szolgáljon neked Budapest )
at forint
abban benne vannak az ijenek.
Asszem márkásabb gumi márka közül esetleg a continental forgalmaz 18 as gumit , sajnos igazi normális gumit nem igazán lehet kapni
nekem így is tegnap az esti motorozáson párszor sikerült a kipufogót csürüszkölni az aszfalton bal oldalt pedig továbbra is gyakorlom egyre több sikerrel