megint én...520-as o gyürüs lánc van a vason és a patentszem már másoszor játsza el h ledobja azt a kis biztosito vacakot...az elsőnél majdnem pereceltem ...tudtok vmi okosat h ne essen le?egyáltalán miért esik le?!(jó van felrakva...ez biztos)
nem véletlenül találták ki a gyári méretét a guminak....
( valszeg mindannyiunknál okosabb japo mérnökök határozték meg)
csak ennyit akartam hozzá szolni ehhez a nem elöször feljövö " nagyobb gumit akarok (DE MINEK?!) témához. na csok
a nagykörút ugye szűk és amikor gurultam megkoccoltam egy szekérnek a tükrét...de ez már 1-1,5 hónapja volt és csak a külső rész repedt meg aztán forgatgattam..tekergettem és eltörhetett benne az a csuklós rész és most lifeg...az autós rosszabbul járt mert neki kitört ...utánnna kicsit felgyorsitootam a tempot és léptem ...remélem azért nem bosszulta meg ezt az incidenst egy motoros tezsvííren
Eszterga valamennyit pofoz, de nagy tempónál határozottan fogja ezentúl rázni az elejét mikor ráfékezel. Cserélni úgyse fogod tudni, szóval szidhatod magad. Dehát sajnos előfordúl ez mással is, pl haverom az AF1-ével járt igy. Ha ajánlhatom, szerezz spirálos féktárcsazárat, és akkor nem fogsz róla elfelejtkezni hogy levan zárva.
vazzzeee...fenn hagytam a tárcsafék zárat és ugy indultam el ...a féktárcsa egy nagyon picit megnyomodott és visszaver...a fékpofánál a fékcsuszka probál stabilizálni...rem nem fog beakadni...amugy másnak nem lett baja...a féktárcsa viszont már nincs sikban...mit lehet tenni?kuka vs. csere vagy esztergepad és probáljam meg sikbahozni?ismétlem nem nagy a görbülés...szabad szemmel nem látni viszont 40-90-es tempoig szitál a kormány...ha valainek van épkézláb ötlete lökje!
Minél szélesebb a gumid annál kevésbé tudsz vele bedönteni, mivel a gumi íve elnyúlik, laposabb lesz. Azonban a túl keskeny sem jó mer ott meg csökken a tapadási felület, viszont le tudod dönteni kipuffig is, csak hamarabb fog megcsúszni. Na valahol a kettő között kell választani.
160-as befér... nekem is, Kingston-nak is, meg nemtom kinek is még az van... a vélemények viszont már megoszlanak a használhatóság szempontjából...
személy szerint nekem a köv. gumedli szerintem 150-es lesz hátra, és előre meg nemtom... ott asszem 120 van jelenleg... lehet, hogy azt hagyom...
mondjuk valaki megmondhatná, hogy miért jó, ha elől vékonyabb kontra vastagabb gumi van?
Jahj, és az a parám, hogy még mindig nem tudok pontos típust, amit ajánlanátok gumi szempontjából... Heidenau-t hanyagolnám, valami nevesebb karika érdekelne (Bridgestone, Michelin, Continental, stb...) lényeg, hogy jól tapadjon vízen, földön (aszfalt), levegőben... és relatíve melegedjen...
160/60 R18 as gumi még befér! Bár döntögetés szempontjából nem az igazi mer nagy az íve. Nekem 150/60 as van és azt sem tudom lekoppintani teljesen, ahhoz sajna elöl kéne cserélni valami 120 as ra, mer a 110 állandóan elfogy.
Heló forumosok!
eladó öcsém Zxr 250-es kawája (91) , friss vizsgával új akksival, új gumikkal új gyertákkal, új fékbetétek gyönyörű állapotban irányár:450.000ft
még mielőrr nagyobb forumbelháborút indítok el (mert ebből már volt visítás itt).... a 250-esre valamivel nagyobb abroncsot akarok...nézegettem a 160-asat, de lehet h nem fér be mert nagyon necces mind két oldal felé +1cm...150 már lehet h befér...valami tapasztalat?melyiket érdemesebb? mit jelent az ha zr17-es vagy 18-as?
Vez.mű láncot hallod ha elkezd csattogni, akkor már készülhetsz a cserére ha kicsi hangot is ad. Légszűrőt nem szoktunk cserélni hanem átmossuk brigéciollal, majd forró vizzel, száradás után pedig befújod légszűrő sprayvel és mehet vissza. Ennek az átmosása attól is függ milyen környéken lax pl nekem 2havonta takaritanom kell mindig, mert kavicsos poros úton kell kimennem aszfaltra. Pedig épp vagy 5km/h-val araszolok ki mindig.
( valszeg mindannyiunknál okosabb japo mérnökök határozték meg)
csak ennyit akartam hozzá szolni ehhez a nem elöször feljövö " nagyobb gumit akarok (DE MINEK?!) témához. na csok
személy szerint nekem a köv. gumedli szerintem 150-es lesz hátra, és előre meg nemtom... ott asszem 120 van jelenleg... lehet, hogy azt hagyom...
mondjuk valaki megmondhatná, hogy miért jó, ha elől vékonyabb kontra vastagabb gumi van?
Jahj, és az a parám, hogy még mindig nem tudok pontos típust, amit ajánlanátok gumi szempontjából... Heidenau-t hanyagolnám, valami nevesebb karika érdekelne (Bridgestone, Michelin, Continental, stb...) lényeg, hogy jól tapadjon vízen, földön (aszfalt), levegőben... és relatíve melegedjen...
eladó öcsém Zxr 250-es kawája (91) , friss vizsgával új akksival, új gumikkal új gyertákkal, új fékbetétek gyönyörű állapotban irányár:450.000ft
de ha jol tudom csak a 2körlámpás zxr-nek van 18 colos felnije. az ujabbaknak már 17.