jaja, az enyem is elado....azaz ellehet vinni, de kenyeret ne mker, elvagyunk Kep adatlapomon, egy plusz van rola galeriam, meg hasznaltauton is fent van
adatlap 1., 2., 4. kép... szerintem pont a lényeg látszik...
de majd küldök... viszont csak olyasmit tudok, amilyen az adatlapi kép, csak nagyobban... melózom, otthon nincs net, esetleg még azt tudom, hogy este lefényképezem az otthonit, és holnap feltszem... de szerintem ezzel is beéred majd...
akkor ezzel valószínűleg nem lesz gond... nekem is u.ezt jelzi, ezért is hittem azt anno, hogy behalt a hőmérő... mostanában az alapjárat is egész szépen muzsikál... de biztos, ami biztos, majd ki lesz pucerálva... :)
Nekem is kb akkor indult be a venti mikor vizszintes környékén járt a víz. Általában mindig az alatt van. Olyan hideg fölött éppen, de sztem ez a normális hőmérséklete a blokknak. Még pályázásnál sem ment föl a feléig se csak az alatt finoman. Pedig víz van és nyomás is, úgyhogy minden rendben van.
volt, hogy kapcsolt nekem is, akkor mondjuk a túlfolyón a fél hűtővizem elfolyt, annyira felmelegedett... ez a normál hőmérs.tartomány piros szint előtti vonalánál volt... máskor meg bekapcsolt, amikor kb vízszintesen volt a hőmérs.jelző (full optimális hőmérséklet)...
Amúgy neked/nektek kb. hol kapcsol?
Megjegyzés képpen meg mostanában azzal szórakozom, hogy amikor megyek (7-8e fordulat), és nem tudom, hogy mondjuk a zárható zsebeimbe mindent átpakoltam-e, akkor ráhózom full a szívatót, és tök szépen tartja így azt a fordulatot, gázhúzás nélkül... közben meg megállás nélkül pakolgathatok mindent két kézzel össze-vissza... most mondjátok, hogy nem vagyok kretén...
Persze a venti nagyon ritkán megy. Én is eddig ha 2X láttam bekapcsolni nagy városi araszolgatásban amikor nem tudtam előre menni. Egyébként lehet a venti, mert ha megnézel bármilyen autót motort ott is emel az alapjáraton ha megy a venti. Na most ha neked pl nem működik a venti tegyük fel, akkor amikor kapcsolnia kéne akkor emeli az alapjáratot is alapból, de a venti nem megy ergo nem fogja vissza az alapjáratot normális szintre mivel nincs nagy áramfelvétel. Ez is lehet. Sok elektrót tanultam, és kocsinál is szívtam ilyennel már nem keveset. De ez még mindig csak egy tipp, látni kéne az az igazság.
Én is benyára gondoltam, mert amikor a tank újra lett fényezve, akkor a festék a Tanksapka alatt, mint valami kis vékony abrosz fityegett... :P
Mondta is a szerelő, hogy majd lehet, hogy amikor a benzingőz leoldja onnan, akkor gondok lesznek még ebből, bár akkor megpróbáltuk leszedni kézzel a nagyját...
lehet, majd valamikor meglesem... csak tényleg gáz... meg nemegyszer volt, hogy annyira visszaesett az alapjárat, hogy le is fulladt... aztán meg alig akart beindulni...
Jahj, és hogy a kérdésedre is válaszoljak: nem, ált. nem megy a venti... vagyis áramfelvétel miatti alapjáratváltozás kilőve... (mondjuk ezt nem is nagyon értettem, elvileg az elektronika kiszűri, ill. elnyomja az áramingadozásból adódó feszültségkülönbséget... nem?! )
De mivel ez első, ezért praktikus megnézni, hogy melyik az, amiilyen típusú, és formára klappol a ZXR hátsójával... ha gondolod, holnapra megnézem, mert vettem én is, csak most megkeresni nem volt türelmem...
de majd küldök... viszont csak olyasmit tudok, amilyen az adatlapi kép, csak nagyobban... melózom, otthon nincs net, esetleg még azt tudom, hogy este lefényképezem az otthonit, és holnap feltszem... de szerintem ezzel is beéred majd...
Az enyém eladó nézd meg az adatlapomon, meg a motor.hu-n is megtalálod.
Ha van eladó zxr250-es motorotok,vagy tudtok eladó motort akkor légyszíves szóljatok, mert éppen keresek eggyet!
előre is köszönöm
Amúgy neked/nektek kb. hol kapcsol?
Megjegyzés képpen meg mostanában azzal szórakozom, hogy amikor megyek (7-8e fordulat), és nem tudom, hogy mondjuk a zárható zsebeimbe mindent átpakoltam-e, akkor ráhózom full a szívatót, és tök szépen tartja így azt a fordulatot, gázhúzás nélkül... közben meg megállás nélkül pakolgathatok mindent két kézzel össze-vissza... most mondjátok, hogy nem vagyok kretén...
Ja légyszi nézd már meg.
Én is benyára gondoltam, mert amikor a tank újra lett fényezve, akkor a festék a Tanksapka alatt, mint valami kis vékony abrosz fityegett... :P
Mondta is a szerelő, hogy majd lehet, hogy amikor a benzingőz leoldja onnan, akkor gondok lesznek még ebből, bár akkor megpróbáltuk leszedni kézzel a nagyját...
lehet, majd valamikor meglesem... csak tényleg gáz... meg nemegyszer volt, hogy annyira visszaesett az alapjárat, hogy le is fulladt... aztán meg alig akart beindulni...
Jahj, és hogy a kérdésedre is válaszoljak: nem, ált. nem megy a venti... vagyis áramfelvétel miatti alapjáratváltozás kilőve... (mondjuk ezt nem is nagyon értettem, elvileg az elektronika kiszűri, ill. elnyomja az áramingadozásból adódó feszültségkülönbséget... nem?! )
ELSŐ!
De mivel ez első, ezért praktikus megnézni, hogy melyik az, amiilyen típusú, és formára klappol a ZXR hátsójával... ha gondolod, holnapra megnézem, mert vettem én is, csak most megkeresni nem volt türelmem...