1. Én elsőnek megnézném a tankot, nincs e tele a tankban lévő szűrő sok szeméttel, mert ha nem tud kellő mennyiségű benya átfolyni rajta akkor magas fordulaton okozhat gondot. Nekem is volt hasonló, akkor ki lett takarítva bellülről is a tank, hát nem mondom meg mekkora dzsuva jött ki belőle. Próbáld meg a benya kart átállítani PRI fokozatba ahol folyamatosan dől a benya, ha az megoldja akkor csak vákum baja lesz.
2. Nem feltétlen kompresszió hiány. A magasabb alapjáratot az okozza, hogy bekapcsol a hűtőventi és az a nagy áramfelvétel miatt megemeli az alapjáratot. Ergo lassabban esik vissza a fordulat, megváltozik a működés ideje alatt az alapjárat. Ez normálisnak mondható. De ha ez a cső ami emeli az alapjáratot, lyukas, vagy a motorja kontaktol. Akkor lehet az hogy folyamatosan más az alapjárat. Érdemes lenne megnézni azt is, hogy ilyenkor működik e a ventilátor.
Csöcs! Én kawámnál is nehezen esik vissza a fordulat. Pl: elpörgetem 10 ezerig és nem váltom el, hanem visszaengedem a gázt és intenzívebben fékezek, akkor nagyon lassan megy vissza a fordulat. Alapjárat is össze vissza ugrál, állandóan állítgatni kell, de miután megyek vele pár km-t utána rendesen veszi a lapot. Szerelő szerint kevés benne a kompresszió... :S
Megoldás: szétkapni a blokkot és átnézni mindent.. :S
zsííír... mondjuk még filózom rajta, most megszorításokat kell bevezetnem magamon... kevés a lé, sok az álom... :P
aber...
nem tudjátok, hogy az mitől lehet, hogyha húzom a kawa-szarvát, akkor 14e -s fordulat környékén (olyan 140/150 km/h-nál) elkezd akadozni, fulladozni?! pedig a múltkori cső rajta van, benyát is elméletileg kap, így nem nagyon tudom, hogy mi lehet a para... ez volt az egyik...
másik: azt tapasztalom mostanában, hogy a hőmérsékletjelző tényleg működik... :) ami annyiból gáz, hogy amikor följebb megy a hőfok, akkor a motor elkzed furcsán viselkedni; alapjárat nem lesz szabályos, üresben nehezebben esik vissza a fordulat, stb... ilyen jellegű problémái voltak már másnak is? (és mi volt a megoldás?)
gratula midnenkinek, remelem 2het mulva haza erek es vegre en is tekerhetem a kicsi zixeremnek
Kedves Peti, elfelejtettelek Itt csak ilyen puccos, kromozott szines fazsomot lehet kapni maygar penzbe 40rugo korul...azaz ott ahol en jartam! Deh otthon a nagyvasnal 15-21kozott megvan az egesz, a 15 az a rez fittinges, a 20 az a eloxalt alu fittinges, de csak kek van nekik tehat marad a rez, szerintem nem rossz ar!
nah, én is jelentkezem egy pillanatra...
mondjuk nekem csak a Velencei tó maradt, de oda mostanában naponta járok... :P (nem mintha baj lenne)
mondjuk nem mindig mocival...
de a lényeg: Kingston; alakult már valami a fékcsövekkel kapcs.?
Nah kollegak, en letekertem ma 180an kilometert, es vegig egy kerdes lebegett a fejemben! Hol vagyok? Aztan nemi autopalyazas utan vissza tertem a helyes utra
kedves wolfy, ha ra ersz vegyel majd fol msn-re legyszi a jamaicakingston13@hotmail.com cimen, vagy valahol, de magyarazd el hogy a szajba kurt kurva eletbe lehet az ebayra regelni mert 8ota nem siekrult.....
Megjöttek a cuccok Hongkongból és Amerikából a mai napon! Ez a magasított plexi nagyon állat, összemértem az eredeti maradványaival és magasabb nála egy jó 3-4 centivel kb. Amint megkapom a fényezőtől a cuccokat már teszem is fel rá és teszek fel képet.
sziasztok kawások!
volna 1 kérésem felétek, mivel belpiacos géppel szaggatjuk az aszfaltot, gondoltam tudtok segíteni!
egyetlen gumidarab hiányzik- benzincsaptömítés és gurulhatnék újra!
gondolom nem hasonló a 2 motor tömítése, de hátha ti tudnátok olyat ahol ilyet be lehetne szerezni, vagy olyan bontót ahol vannak belpiacos gépek....
sajna készítettni nem tudok mert mintás a tömítés és csak önteni tudnák magas áron! segítségeteket köszönöm!
2. Nem feltétlen kompresszió hiány. A magasabb alapjáratot az okozza, hogy bekapcsol a hűtőventi és az a nagy áramfelvétel miatt megemeli az alapjáratot. Ergo lassabban esik vissza a fordulat, megváltozik a működés ideje alatt az alapjárat. Ez normálisnak mondható. De ha ez a cső ami emeli az alapjáratot, lyukas, vagy a motorja kontaktol. Akkor lehet az hogy folyamatosan más az alapjárat. Érdemes lenne megnézni azt is, hogy ilyenkor működik e a ventilátor.
akkor valszeg ebből megint szerelő lesz... mindegy... már úgyis fel akartam vele venni a kontaktot... :P
Megoldás: szétkapni a blokkot és átnézni mindent.. :S
aber...
nem tudjátok, hogy az mitől lehet, hogyha húzom a kawa-szarvát, akkor 14e -s fordulat környékén (olyan 140/150 km/h-nál) elkezd akadozni, fulladozni?! pedig a múltkori cső rajta van, benyát is elméletileg kap, így nem nagyon tudom, hogy mi lehet a para... ez volt az egyik...
másik: azt tapasztalom mostanában, hogy a hőmérsékletjelző tényleg működik... :) ami annyiból gáz, hogy amikor följebb megy a hőfok, akkor a motor elkzed furcsán viselkedni; alapjárat nem lesz szabályos, üresben nehezebben esik vissza a fordulat, stb... ilyen jellegű problémái voltak már másnak is? (és mi volt a megoldás?)
Kedves Peti, elfelejtettelek Itt csak ilyen puccos, kromozott szines fazsomot lehet kapni maygar penzbe 40rugo korul...azaz ott ahol en jartam! Deh otthon a nagyvasnal 15-21kozott megvan az egesz, a 15 az a rez fittinges, a 20 az a eloxalt alu fittinges, de csak kek van nekik tehat marad a rez, szerintem nem rossz ar!
mondjuk nekem csak a Velencei tó maradt, de oda mostanában naponta járok... :P (nem mintha baj lenne)
mondjuk nem mindig mocival...
de a lényeg: Kingston; alakult már valami a fékcsövekkel kapcs.?
Nagyon fontos lenne!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
volna 1 kérésem felétek, mivel belpiacos géppel szaggatjuk az aszfaltot, gondoltam tudtok segíteni!
egyetlen gumidarab hiányzik- benzincsaptömítés és gurulhatnék újra!
gondolom nem hasonló a 2 motor tömítése, de hátha ti tudnátok olyat ahol ilyet be lehetne szerezni, vagy olyan bontót ahol vannak belpiacos gépek....
sajna készítettni nem tudok mert mintás a tömítés és csak önteni tudnák magas áron! segítségeteket köszönöm!