Nah, megrendeltem a protektoringemet... :)
Egy outletben találtam 10e -rel olcsóbban, mint boltokban... Ráadásul netes megrendelés esetén még 5e-rel olcsóbb volt...
Szerintem a lényeg érthető, függetlenül a pontos fizikai háttértől... amúgy lehet, igazad van... bár a centrifugális (centripetális) erő a legnagyobb sugárral rendelkező ponton hat, így a gumi közepe lenne a fő célpont... (ha feltételezzük, hogy a gumi félköríves alakot formál...
Kérdésem viszont az lenne: mit ajánlotok esőben való motorozáshoz? Csak mert reggel 8 óta ülök zokniban a melóhelyen, és még mindig csurom víz az utcai cipőm a reggeli motorozástól... (a pulcsim is nyirkos, de az mindegy... a gatyám, pólóm, zoknim már nagyjából megszáradtak 9 óra alatt... )
Valami cipőre ráhúzós okosság nem létezik? vagy marad a tescós zacskó?!
sziasztok!
ha érdekel valakit egy zxr250-es váz papírokal s még forgalomba helyezve, hátsó villával s talán telóval ellöl/hátul, szivesen jelenkezen. eladóban lenne egy 90es éjárat.
wazze, ez a lényeg... a szemöldök...
neked aztán beszélhet az ember...
ha találsz bubis füstszínű plexit 15 (magyar) pénz alatt, akkor megölellek, megcsókollak... persze csak barátilag, és nem fizikai értelemben... szóval mindenképpen igényt tartanék akkor egyre, amennyiben megoldható...
A keréktémáról meg annyit, hogy nekem is 160 van fönt... nem tudom, mennyiben érinti ez a ma történteket, de egy nem túl szigorú, elnyújtott íven mentem, kb. 70-el, erre amikor egy zebra felfestéséhez értem, úgy elkezdett viháncolni a madárka segge, hogy azt hittem melléülök... persze már a gumi sem mai gyerek, lehet le is cserélem egy-két hónapon belül, de a 160-as gumi, ha nem a lekopott középső részen mész, hanem a kockás oldalán, akkor tud meglepetéseket okozni...
Mondom, nem tudom, sőt nem hiszem, hogy ez a nagy gumi hibája, de azt tudom, hogy amikor veszek, akkor inkább a gyári méretet fogom követni... pláne, hogy a kilo60-as hajszálra a villa mellett suhan... ez azt jelenti, hogy nagy sebességnél laposodik a gumi, és a hátsó villába simán beleérhet... ami rövid távon megeszi a gumedlit, hosszú távon meg megcsócsálja a villát is...
ennyi... kisregény... lehet keresek kiadót hozzá...
nah megneztem a kepeket, kedves petek, nekem tetszik a megoldas, de meg egy kicsit szem formara alakitanam, mert olyan mintha vastag lenne a szemoldoke deh szep munka
jajj ne kezdjuk megint a vitat, 160as van hatul mert nekem az a kenyelmes! Azert mert 140-es kell ra azert nem feltetlen midnekinek az a legjobb, nekem a 160as lett a jo es nem votl vele meg baj! Es nem azert hogy ugy nezzen ki mint egy ezres sportgep.....ha azt akarj avalaki hogy ugy nezzen ki akkro azt vesz
azért hogy azthiggyék hogy nagymotor 1000res sportgép hangján ugyis hallani hogy nem de sztem a 160 ast is cseréld le nekem van 400 ason akkora nem 140 a ti méretetek?
ne akarjál nagyobb gumit rátenni mint amekkora rá valo
a gyári méret ezért van mert azzal a legjobb a motor viselkedése.
nemtudom miért akar mindenki nagyob gumit ráeröltetni mint ami rá valo
Német nyelvterületen biztos... Szerintem arra kéne próbálkoznod... Bár lehet, hogy az 1000 km kicsit kedvlohasztónak tűnik...
Nah, de komolyan... én már mintha láttam volna... meg azon az oldalon nincsen, amit anno mutattál? Bár ott tutti, hogy nem olcsó... de minek lecserélni egy jó hátsóülést?!
Egy outletben találtam 10e -rel olcsóbban, mint boltokban... Ráadásul netes megrendelés esetén még 5e-rel olcsóbb volt...
Kerály...
Szkráccs: ne mondd, az utóbbi napokban Blink182 -t hallgatok... még a végén megcsinálom...
Kérdésem viszont az lenne: mit ajánlotok esőben való motorozáshoz? Csak mert reggel 8 óta ülök zokniban a melóhelyen, és még mindig csurom víz az utcai cipőm a reggeli motorozástól... (a pulcsim is nyirkos, de az mindegy... a gatyám, pólóm, zoknim már nagyjából megszáradtak 9 óra alatt... )
Valami cipőre ráhúzós okosság nem létezik? vagy marad a tescós zacskó?!
nem inkább a centrifugális erö hatására megnyulik és nagyobb lesz a kivül mért átméröje?
akkor max régi a gumi vagy szarul van beállitva futomű nekem ilyet sosem csinált...
ha érdekel valakit egy zxr250-es váz papírokal s még forgalomba helyezve, hátsó villával s talán telóval ellöl/hátul, szivesen jelenkezen. eladóban lenne egy 90es éjárat.
neked aztán beszélhet az ember...
ha találsz bubis füstszínű plexit 15 (magyar) pénz alatt, akkor megölellek, megcsókollak... persze csak barátilag, és nem fizikai értelemben... szóval mindenképpen igényt tartanék akkor egyre, amennyiben megoldható...
A keréktémáról meg annyit, hogy nekem is 160 van fönt... nem tudom, mennyiben érinti ez a ma történteket, de egy nem túl szigorú, elnyújtott íven mentem, kb. 70-el, erre amikor egy zebra felfestéséhez értem, úgy elkezdett viháncolni a madárka segge, hogy azt hittem melléülök... persze már a gumi sem mai gyerek, lehet le is cserélem egy-két hónapon belül, de a 160-as gumi, ha nem a lekopott középső részen mész, hanem a kockás oldalán, akkor tud meglepetéseket okozni...
Mondom, nem tudom, sőt nem hiszem, hogy ez a nagy gumi hibája, de azt tudom, hogy amikor veszek, akkor inkább a gyári méretet fogom követni... pláne, hogy a kilo60-as hajszálra a villa mellett suhan... ez azt jelenti, hogy nagy sebességnél laposodik a gumi, és a hátsó villába simán beleérhet... ami rövid távon megeszi a gumedlit, hosszú távon meg megcsócsálja a villát is...
ennyi... kisregény... lehet keresek kiadót hozzá...
a gyári méret ezért van mert azzal a legjobb a motor viselkedése.
nemtudom miért akar mindenki nagyob gumit ráeröltetni mint ami rá valo
Nah, de komolyan... én már mintha láttam volna... meg azon az oldalon nincsen, amit anno mutattál? Bár ott tutti, hogy nem olcsó... de minek lecserélni egy jó hátsóülést?!
Nekem 160-as hatso gumi van hatul es nagyobb el sem fer! Kepzeljetek hetvegen chopperezek, nagyon kivancsi leszek ra! Majd csinalok kepeket!