én úgy tudtam, hogy Akorl -tól számított 2 év... vagyis 20-21 éves kortól.. persze lehet, hogy már megint csak "az én időmben" volt így...
(ma happy vagyok, tanárom 1-ről átjavította a féléves jegyemet 4-re... )
Ha olyan a rendőr, akkor lehet belőle gubanc. A1-es jogsinál nem csak KW korlát van hanem köbcenti is. Az oké, hogy 11 KW-os papírja van, de mivel nem 125-ös, hanem 250-es, ezért simán megbüntethet!
sziasztok lenne egy kérdésem ki néztem egy 250-es cbr-t és A1-es jogsim van 11kw os papirjai vannak lehet belőle gubanc? és ha lefojtattatom vagy ilyesmi elég vékony gumikon fut jah és láttam hogy van itt is olyan zxr-es aki 11kw os papirjai vannak szerintetek megéri tudom hogy veszélyes de azért csak jobb mint egy 125/50 szitu mert a rendőr megállit csak van forgalmi biztositás meg minden köszi a választ
Igen, az a hazárdír. Sajnos a baleset meg legkevésbé azon szokott múlni, hogy a motoros figyel és óvatos..
Persze amit írtam az tudom hogy csak hivatalos rész. A gyakorlatban mindenki utána köti a biztosítást.... (csak nem így kéne lennie.)
sailor sztem ha nem az eladó viszi a motrot a vevőhöz sztem ez max 5-10 % ban van igy hanem vevő megy eladóhoz ez természetes hogy hazaviszi az ő biztosításán dehát nem 250 el közlekedsz haza egy új motorral nem azért vetted sztem hanem vigyázva szóval sztem természetes hogy hazahozod pár napig csak saját városkádban motorozoll és minél hamarabb csinálod eredetiségvizsgálatot meg biztosítást
sziasztok bocsi hogy ide beleszólok de szezon végén eladom a vasam nekem 400 as zxr em van 25 kw van a forgalmiban és nekem is csak a korl om van egyszer se nézett csúnyán rendőr megnézte és kész....
azért vna sztem nagy különbség speednek 250 ese van multkor is együtt mentünk madarasra szkráccs is látta és sokkal többet pörög mennyit is 18-19 ezret a kicsi az enyém meg 14500 nál tilt ha jol emlékezem ... szóval csak ezt elszerettem volna mondani most télen mindent ami gondja volt a mocinak megcsináltattam 190 000ft ot költöttem rá bukógomba fekete plexi sport kipuff xenon lámpa és most jön az amire nem számítotok fix 750 000ft
bocsi az off ért kis ninjások
A lábon hazavivésban annyi a kockázat, hogy rendelkezend kell érvényes kötelező biztosítással. Ha az eladó vállaja, hogy ha balesetet okozol hazafelé és az Ő biztosítója fedezi akkor ok, de akkor az az eladó ugye nem komplett...
megcsinálnéám én most is a korlátlan jogsit:S csak hát 18 vagyok:S szoval várnom kellene pár évet,akor emg már vennék egy 636 os kawát..de egyböl nem akrok akkora vasra ráülni,de hát inkább betartom a lépcsöt és igy van rá esély hogy lesz egy kis rutinom megtanulok vezetni rendesen és nem dobom el.
erre mondta nekem azt anno oktatóm, hogy Akorl jogsival lehet vezetni a 400-as vasat, de morcosan fog továbbengedni a biztosúr... annyira nagy különbség nincsen 250 és 400 között, és ezt a rendőr is tudja...
amúgy igazad van, ha nagyobb vasat akarok majd vezetni, akkor én is megcsinálom korlátlanra a papírt (jobb a békesség )...
Válaszolnék erre is, de Kingston aljas módon már mindent leírt előttem... oszt ne ismételjük mán az igét...
szervízellátottsághoz annyit, hogy nézd meg mondjuk az /*ide jön annak a bontónak a címe, amit nem találok, mert elfelejtettem hogy mi, és elveszett, mikor újrahúztam a gépemet*/ oldalt, és rájössz, hogy mennyi egy új,- használt alkatrész... (azért majd valaki kisegíthetne az oldal címével... )
400-600 al aza gond hogy csak a korl jogsi...azzal pedig csak 250cc:s vagy angyobbat nem tudom hogy lehetne megoldani:S linkem sajna nincs mivel nem oldalon találtam a moccot
nah, ma olyan napom van, hogy mindenkinek válaszolok...
jobban jársz, ha nagyobb köbcentiset veszel, ha már veszel... persze nem mondom, hogy ez rossz lenne, vagy bármi, csak a 250-ek már-már olyan árban vannak, mint egy olcsóbb 4-600 -as vas... ha kifogod a jó állapotút, akkor a fenntartási költség nem sok, remélhetőleg a benyapénz fedezi is a kiadásokat, illetve az éves/féléves díjak...
És ha rosszul rakod össze, akkor könnyen szétesik...
persze nekem is 250-em van, szal jó, hogy tépem a szám...
(((u.i.: és még egy tipp... ZXR fórumba legközelebb legalább egy ZXR linket is bekopizhatnál... )))
jah... pontosan így... persze a csávókánk odaadja neked a törzskönyvet, meg minden papírt, ami kell... de ha nagyon korrekt, akkor ő csináltatja meg az eredetvizsgát, mert annak kéne azt jelenti, hogy a motor teljesen törvényesen lett használva...
srácok még valami.áttirás hogy történik meg ienek...elmegyek "csajágröcsögére" a motorért,irunk egy adásvételit,kipengetem a fél millát a motorért,és szépen lábon haza hozom..ittohn elmek egy autó szerelöhöz azt közlöm vele hogy nekem kéne eredet vizsga meg ienek ? vagy az áttirást meg ezeket hogy smint tudom elintézni?:S elnézést a hülye kérdésékért..nem igazán témához kapcsolódik..de hát ilyen motor a kiválasztott...
Upsz, ezt teljesen elfelejtettem feltenni... pedig már vagy 2 órája csináltam... :)
Helyzet: lámpa szétszedve, armatúra átalakítva H4-nek... a helyzet ezen a téren nem ütközött ellenállásba...
Tipp: ha szét akarjátok szedni a lámpát, a flex helyett hőlégfúvót használjatok... (meglágyul a ragasztóanyag, és simán szét lehet szedni a búrát a testtől...)
(ma happy vagyok, tanárom 1-ről átjavította a féléves jegyemet 4-re... )