Tudom, baromság, de olyat nem lehet, hogy legyártatni egyet?
vagy méginkább másik motortípusét feltenni?
ilyenre gyakran látni páldát, hátha lenne lehetőség erre is...
és nem vagyok tisztában vele, de mintha nem lenne túl nagy különbség a 250-es meg a 400-as tankja között...
Sajnos olyan mint a szita. Nem régen vettem és nem lehetett látni rajta aztán meg 1 honapra rá meg elkezdett szivárogni.Már felhivtam legalább 10 motorbontót de sehol semmi. :(
máshol pedig én sem láttam... odaadnám az enyémet is, ha nem lenne rá szükségem... de azt mondják, hogy hasznos...
viszont tényleg, még Burminál sincs... mondjuk azért egy telefonszámot lehet, megérne az is...
de mi történt, hogy új kell? nem lehet javítani? vagy ellopták? vagy mi?
Az nem probléma, én is 4 ig dolgozok. Mondjuk 17:30 fele nekem a Lurdy lenne a legtökéletesebb. Mit mondasz, a környékén jó lenne? Most már nem leszek gépközelbe egészen Vasárnap estig, de majd elolvasom a válaszodat.
jah, amúgy a kattogás nem is előlről jött, csak onnan hallatszott... nah, ezt értse meg valaki...
szóval a lánc nem volt elég feszes, és ugrált... úgyhogy szerelő pár gyors mozdulattal megoldotta a problémát egy kerékállítással, azóta megint csak a vez.mű lánc ama kedélyesen közönyös csörgését hallom... de már le lett zsírozva, hogy az őszi szervízen ki lesz cserélve... úgyhogy megint tip-top a gép...
Közel? Hétfőn? Motorral? ... Akármi... Viszont nekem csak d.u. 5 után jó, addig dolgozom... Mondjuk nagyobb csomópont ami útba is eshet: Széna tér, Déli p.u., Blaha, Móricz, Kosztolányi, 11.ker Városközpont, Campona, Lurdy, vagy a Népliget...
De lényegében kis időráfordítással bárhova odaérek... :)
lehet egyszerűbb, ha elviszem neked... én Budafokon lakom... (Dél-Buda, XXII. ker., Campona magassága, ha ez segít valamit a helyzetmeghatározásban...)
a motort ma viszem el a szerelőhöz (megint), kíváncsi vagyok, hogy meg tudja-e oldani a kattogás rejtélyét... remélem, hogy igen... :)
Budapesten lakom. Ha erre jársz az elkövetkező két hétben akkor jó ha nem akkor adj egy mail címet és a címemet ott megbeszéljük.
Tegnap vittem el a müanyagoshoz a mocin lévő cuccokat. Meg is lett a színkódja az Er 6n es mocinak. A színe Kawasaki Candy Lime Green lesz gyöngyházasba, legszebb lakkal. Hát alig várom hogy átvehessem.
Szerintem akkor neked is ott nyomja az olajat ahol anno nekem. Ahol szivja a levegőt, gumicsövön keresztűl. Az a gumicső ami az oldalidomot és a légszűrőt köti össze. Nekem oda rengeteg benzines olaj kerűlt mindig, mindaddig mig nem kapott karbiszinkront és keverékállitást. Csináld a következőt: Beinditod, hagyod ketyegni vagy 5 percig aztán szedd le azt az oldali idomot amelyikbe a gumicső megy. Ha a gumicsőben van cucc, akkor onnan ered a forrása.
nem lehet, hogy a baloldali dekni tömítése ment el? nekem is ott csöpögött, méghozzá egy láthatatlan helyen, ahol a vezeték jön ki belőle... új tömítő, szépen vissza, és már tök száraz az egész...
viszont még mindig, és egyre jobban lehet hallani a motor eleje (vagy blokk? ) felől a kattogó, zakatoló hangot... főleg indulásnál, olyan 6e -s fordulatig... de nem a vez.mű lánc az, annak már ismerem a hangját... :) (de az is nagyon gáz...)
tipp, hogy mi lehet a baj?
A tükörrel kapcsolatban meg sorry, de élni sincs időm... vizsga vizsga hátán, ha nem, akkor meg meló... (ma is 5 helyett 7kor jöttem el...)
de legyen mondjuk egy jelképes összeg, mondjuk egy ezres... és/vagy a postaköltség... viszont nem hiszem, hogy feltétlen szükséges lenne utánvét, szerintem simán feladom, te is simán elküldöd... vagy franc se tudja... ahogy jó... és ahogy olcsóbb...
amúgy merre laksz? (városilag... )
hát lehet h rákeféltem mert utolsó olajcserénél 5w(nem tom sszem)40 került bele a nagyobb hőelvezetés miatt...(5w40 az hígabb?...mert nem értem mit jelent az h híg...)és ha híg is akkor szabadna egyáltalán csöpiznie....most pl. megint nem csöpizik...
amugy most lett cserélve lánc és modta a szerelő h olajba mártogatta...de az már vagy 2 hete volt...lehet h abból csöpög ...vagy lasssan veri kibelőle az olajat?!tegnap elött mentem vele 100km-et és utána volt egy 20cm átmérőjű paca reggelre azóta semmi...pedig metem is vele...
és nem szedtem ki belőle semmit ....(tiliás)
vagy méginkább másik motortípusét feltenni?
ilyenre gyakran látni páldát, hátha lenne lehetőség erre is...
és nem vagyok tisztában vele, de mintha nem lenne túl nagy különbség a 250-es meg a 400-as tankja között...