Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adatlapomon találsz e-mail címet,írd le mire gondolsz....
Há jól élünk, a következő disco gömb, ledek, meg zene cucc lesz Mond el a másikat is mert kíváncsi vagyok!
Épphogy kész a motorja, máris tunningolna... :D megáll az ész...

Viszont én körülményesen ugyan, de MA eljuttattam a motort a szerelőhöz... Azt mondta, hogy lehet, már a jövő héten valamikor mehetek is érte... persze még csak annyit tud, amennyit egy lapra leírtam neki, mint hibák...

a másik dolgot meg nem mondom el...
Érdekelne...és mennyit engedsz a feléből?
Nem kell hozzá semmit csinálnod!
És ezt simán fel lehet fogatni? Nem kell konzolt fabrikálni hozzá?
Valakit nem érdekelne egy kis finomság?
Az áron még alakíthatunk

http://www.kepesmotor.hu/idomo...
én rmcből kaptam egy buffalot nagyon fain 1001 zseb rajta hátitáska meg minden és csak 10000huf elég jó árban is van
Nah deh csönd van! Ma mondjuk én sem voltam gép közelben.....! Őszintén szólva nem tudom milyen szimering kellene bele....legegyszerűbb ha szétszeded be viszed a boltba hogy kérsz egy olyat azt kész! Am éppen tanktáskára vadászok ha valaki tud valami jót, okos árban az dobjon egy üzenetet!
zxr 400-as telószimering jólehet a 250-esbe?
kis fosköcsög. Szimpi vagy, jobb vagy mint egy herélt majom.
yah... de sose nyomd fullkreténbe...
fullba nyomod a kretént. pecekkirály, térdaláérős.. turbószerszám.
ooszt annyi.
Átnéztem kétszer is, de kajak nem találtam, szerintem nem is irják sehol a méretét. De akinek még van manual az is nézze már meg hátha csak én siklottam el fölötte. Bár nem hinném.
nem nem nézem meg, mert otthon van a manual, de szkráccs, esetleg te nem tudnád kisbarátunknak megnézni, hogy mennyibe a zsömje?
Off, de mindig amikor adamfzr-t olvasom olyan érzésem van, mintha a Trópusi Vihar -ból hallanám a "feka"csókát...
(nem sértésból, csak fura az ekcentusod... )

Amúgy a telóméretet mindjárt megnézem...
jamá, nézzük: lerúgod a gecibe az indexeket, a háccsó lábtartót, a renszámtartót, hátsólámpa ledesre, a tükröket, tezsel rá valami helyesebb könyebb lámpaidomot, alukormányt, dobot, aztán minnyá az uitcai sem annyi amennyi
Igen ez tuti hogy igy van. Meg az "E" 10 kg-al könnyebb is.
vagy sima utca átalakítva vagy sm, de szereintem sm vót ugyrémlik. De gondolj bele csávó az alap amik valóban elmennek 100.000 fölött azok 40 lovasak, és akkor kézeld el hogy 1/4-ével több teljesítményt kap, mintha lenne cbr-ből 100 meg 120 lovas, ami nem kis teljesítménynövekedés. Őszintén szólvanem hinném hogy ugyanazt a futásteljesítményt kapod egy E-nél mint egy s vagy sm-nél. Mint ahogy fogyasztásban sem.
az nem szar de mikor voltam kereskedésbe azt mondták hogy az 5év gari csak 25kw-ra folytva van, és olvastam totalbikeon egy csávó tortúráját, hát nem gyenge. Nehezen hioszem hogy a tescobajárást bírná, pedig nekem is piszkosul tetsziki. Arról sajnos nem is beszélve hogy aza motor árábanm is a gazdaggyerekek játékszere..
Sima alatt az "S"-es verzióra gondolsz?
Nemszeretem a V2-ket és eleve az igazi sm az én szememben 1hengeres. Illetve árban is drágák az sxv-ék.
A Drz-kről jókat olvasgattam sehol nem találtam rosszat róluk. A ktm-ről viszont megoszlanak a vélemények. Husaberg.......hát nem tudom. Azok inkább verseny jellegű gépek, gondolom a szervizigénye is ahhoz mért.