Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vináron lakok!
Hol lax pápa melett?
asszony ajiból úgynézki elintézi hogy anyagárba megcsinálják a motoron külselyét (nagyrészt.. ) hm..50ér helyretennék a fejidomtartót, kapna oldalidomot amelyik elment, meg indexet, meg még ami kő.. messze van az a nyaralás, egyre messzebb..
Megnéztem, 221.5 km. Nekem itt van a Pannonia-Ring, azon szeretnék majd motorozni.
Én Pápa mellett lakok.
veszprémből? nem annyira. hány km?
aki még nem baszott orbitálisan jót, annak az erős közepes a legjobb.
Mennék én kakucsra, de az nekem egy kicsit messze van sajnos.
"...És még egy másik dolog: a gumiméret hátul gyárilag 140/70 mekkora gumit lehetne beletenni? (150/70 de lehet, hogy belefér egy 160/70-es?)"

"Kérdésed másik része a gumiválasztás. Sajnos nem tudom fejből megmondani, mekkora gumi fér be, ezt a lengővilla és a lánc korlátai határozzák meg. Azon azért érdemes elgondolkodnod, hogy mennyire hasznos a végletekig növelni a gumi méretét. Lehet, minden gond nélkül befér a 160-as méret, de nem biztos, hogy egyben célszerű is ez a választás. A szélesebb gumival megnőhet a motor kanyarstabilitása a kigyorsításoknál, de ugyanakkor a szélesebb felfekvő felület az egyenesekben levesz a teljesítményből és gondolom, ezt a motort inkább hétköznapi használatra szánod, mint versenyzésre. Véleményem szerint a motor teljesítményét kiszolgálja a 140-es méretű gumi is."

Ez a www.totalbike.hu-ról származik.
ok, gyere kakucsra.
Ha esetleg nem láttad írtam, hogy nekem 1 évig a gyári méret volt és úgy motoroztam.
Kicsit durva méretváltózásokról beszélünk! Annyi itt a probléma! Majd idővel rájössz, hogy jobb a normális méret!
Megnéztem faterom 400-át 5.0 a felni, arra való a 160/60
Megmondtam, hogy én a saját tapasztalatom írtam le. Nem kell, hogy elhidd. De ha egyszer úgy érzem, hogy így jobb akkor még a te kedvedért se fogom azt mondani rá hogy szar.
Csak tudnám,hogy most itt kit akarsz meggyőzni?! Te felraktad a szerelőd szerint ez így tökéletes,szerinted is jó...akkor lelked rajta. Csak velem ne próbáld meg megvetetni ezt az ötletet....ahoz én már túl sokat láttam. Kezdőkkel esetleg
A szerelővel nincs semmi gond. Nem kontár. Most én meg nem tudom neked mondani mekkora a felni mérete. Először úgy mentem oda hozzá, hogy 150-est akarok rá, mer a 160-as már talán nagy lenne rá. Azt mondta neeem az is jó rá. Megnézte a méretet és azt mondta nem gond a 160-as.
Meg aztán a gumitól is sokminden függ ám. Rengeteg féle gumi van. 160-as meg 160-as gumi közt is lehet óriási különbség. Nekem van itthon egy 160-as Pirellim is, de az még szélesebb, mint ami most rajta van Bridgeston, pedig az is 160-as.
Komoly lehet a szerelőd! Rámegy a 130-as gumi is a felnidre hátra! Miért nem rakod azt fel? Behuzza az alját!
Nekem a 180/55 helyett van fent 190/50 de soha többet! Ahogy behuzza az alját és a széle felé döntök hirtelen megbukik a butor és nagyon szar vele dönteni!

Mekkora a felnije a 250-nek? Nem emléxem már rá, hogy mekkora volt!
köszi e-mailben beszéltünk
Inkább én előttetek. Ti jobban tudjátok hogyan viselkedik alattam a motor mint én. Ez a nem semmi. Amúgy én a saját tapasztalatom írtam le. Attól függetlenül persze lehet, hogy másnak meg szar volt.
Leborulok előtted....motorzseni.
A felni mérete adott! Ebbe igazad van! A szerelőmhöz fordultam először ezügybe és azt mondta simán elbírja a 160-ast. Amúgy meg, ha megkérhetnélek benneteket nehogy már ti mondjátok meg, hogy nekem hogy a jobb. Már bocs, de azt én érzem nem? 1 évig nekem a gyári méretek voltak és az én tapasztalatom az hogy most jobb lett. Nem kellenek ide vektorok meg mittomén. Motorozni kell nem vektorokat számolni.
De ezt mondjuk nem nagyon értem. Mi az, hogy nagy? Nem inkább csak nem tudod maximálisan kihasználni? Akkor nagy egy gumi, ha nem fér be a villa közé.
amúgy a vektorok, tömegközéppont, gumi-talaj találkozási pont, és a gumi középvonala, valamint a dölésszög és kanyarsebesség-közt kell keresni az öszefüggéseket.
fizika nyomi most nincs időm emagyarázni, de este megteszem.
Lehet,hogy jobban néz ki,de attól még igenis szarabbul fog kanyarodni....sajnos ez is egy fránya tény. A felni mérete adott..ha szélesebb gumit teszel rá,akkor hülye formát vesz fel,mert a szélei nagyon be lesznek húzva. Szóval a kanyarteljesítménye csak romlik...egyenesben az már más tészta.
Azt nem. De viszont az elsőn meg nem nagyon látni ezt. Szal tuti nagy a 180-as hátsó. Ha lenne rá lóvém akkor igencsak le is rugdosnám róla és cserélném 160-asra.