Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ugye csak. Sajna mig egy hiba/jelenség nincs beazonositva, nagyon sokminden szóbajöhet, hogy mégis kb mi lehet a szar.
nah, akkor elnézést... hát igen, ezért nem szerelek blokkot (nagyon)...
viszont így tippem sincs... illetve azok vannak, amiket most leírtál...
Már hogyne függne össze. pl haverom RG-je csinált olyat, hogy bizonyos hőfokot elért, megállt és se kép se hang nem volt. Ha visszahűlt, megin pöcc röff és ment egy darabig. Aztán kiderűlt, a gyújtótekercse haldoklott. Másik haverom 900RR-ébe pedig úgy emléxem a fesszabályzó csinált ilyen jelenségeket.
de elktromos probléma hogy függene össze a meleg/hideg blokkal... nem hiszem, hogy lenne olyan gép, aminek az elektronikája a motorhőfok arányában módosítana a teljesítményen/beállításokon...

Kingston: akkor nem is a benyaadagolással van a gond? mert én még olyanra gondoltam anno, hogy vákuum keletkezik a tankban, és nem engedi lefolyni a benzint... (és megcsináltam egy smileval! király! :D (((jól van, kettő...))) )
A pillangószelep tengelyed nincs túlzottan kikopva? Ha az rendben van, akkor szerintem valami elektromos problémád lesz.
van egy tippem vagy a karbi van rosszul beállítva vagy a gyertyák a szarok ezek csak tippek :S
De ha azért vettetek vissza a teljesítményből hogy A1 re legyen vizsgáztatva lehet nem fog sikerülni mert ha a KPM megnézi a motor gyári adatait az alapján fogják sztem kiadni a papírt.anno én is így akartam de még agy is alig tudtam Ak ra vizsgáztatni... mert elvileg nagy motor kategóriába tartozik!
A legparasztabb módszer, ha a mostani végsebességét méred meg, de ehhez tudnod kell, hogy korábban hány lóerőhöz mekkora végseb tartozott. Az elérhető tempót a motor ereje adja, bizonyos sebesség felett már csak a légellenállást kell leküzdened, ezzel szemben dolgozik a blokk. A légellenállás pedig négyzetesen növekszik a sebességgel. Na tessék lehet aránypározni!

Ui.: Ez nagyon kb-ra adja csak meg természetesen
Hahó midnenki! Ma új fejlemények: A motorom rendben van, de nem bír rá jönni a szerelőm sem hogy mi lehet a baj! A diagnózis a következő: Hidegen egész türhetően indul, de melegen alig indul el, ha el is indul az alapjárat hol ugrál, hol nincs! Van valakinek valami ötlete? A másik ha nincs padunk, és a közelben sincs, de akkor milyen ötlet van,hogy rá jöjjünk hány kilowattra folytottuk le? Körülbelül ennyi! Please fontos lenne!
ha elélvezek a fejedtől veled törlöm le a monitorrol a cuccost! akkor nem kell kép!
SRÁCOK! (és Hölgyek! :) ÉN IS ITT VAGYOK!

Nah, ha ekkora közkívánatnak örvendek, akkor a végén még tényleg teszek fel egy képet... De ha Brad Pittet pillantjátok meg, és mindenki elélvez egy röpke pillanat alatt, akkor én előre szóltam...

Amúgy Szkráccs, Kingston, tudjátok hogy szeretlek titeket!
és ha álcázza magát? ezzel a macsó motoros témával férkőzik be..
Biztos, hogy nem buzi, mert a buzik nem kawasakit vesznek hanem .......
akkor a mocija rózsaszínű lenne.... szóval szerintem tuti nem az!
Ja már értem igy.
nemte buzi, hanem akit nem látsz.
Nem vagyok én buzi bazdmeg csak jobb az ha látja az ember, hogy kivel is társalog. Na mind1 hagyjuk.
Igeeeeeeeeeeen, légyszi légyszi Petiiiii rakj fel képet!
ja, ne legyél szar. lehet valami sííkbuzi vagy, és lejön arcról
Hát jó.......legyen ahogy szeretnéd. De azért nincs két ivarszerved ugye?
de akkor oda lenne a meglepetés öröme... így még abban sem lehettek biztosak, hogy fiú vagyok-e vagy lány...
Peti te is dobhatnál föl magadról egy tündibündi képet. Lássuk már, hogy még is kb. hogy nézel ki.
majdnem... Sport Pro-mat lopták el...
hallo kispupák! nem neked lopták el az rs-t?
Helyesss!
De basszus, mostmár kezd érdekelni a pici Ninja is... (szar smile-k, nincsen sima msn-style :)... úgyhogy marad ez :)