Ezt a képet meg honnan szedted? Hát igen, nekem a régi RG-n az alu is elkezdett korrodálódni, meg barnák lettek a gumik pedig garázsban tartottam, csak hát a só. Jó hívom, nemsoká....
Hát azért nem minden alu meg műanyag rajta valljuk be. De valószínűleg a motort meg a gumikat se 0 -2 fokon tesztelték Mondjuk ez a lép csak az alsókra tér ki...
a benzinben lévő víz amire gondolsz, de az ígyisúgyis ott van, maxtele kell rakni, amit én nem tettem meg, azt sajnálom most egyedül, de csak nem rohad meg nagyon..
Hát én nem tudom... személy szerint azért tartom bent mert szeretem a motorom... és ha már én nem maradok kint ázni akkor őt miért hagyjam kint? Hidegben meg nem motorozom mert én nap sütésben szeretek csak
Ok! Lehet esőben meg hóban is, egy ismerősöm ma is volt motorral, meg tegnap is egész télen nyomja, (itt ömlik a hó és -2 fok) Kawa er6f -je van, mondjuk autója nincs.. Mondjuk télre esőgumit rakott fel. De alapból többet kell mosni, odafigyelni mindenre stb, és sós út után rögtön lemosni és megszárítani. Hát mindenkinek szíve joga azt csinálni amit akar.... De a kinti tárolás tleg nem tesz jót neki.
szólj ha elindult az a vmi
Én most azon vagyok, hogy átfujatom a mocit! Csak enmtudom milyenre! sok zöld oké de azt nem tudom a feketét hogyan vigyem bele! Az eleje és a hátulja ok a tank és az oldalidomokat nem tudom még! Tank lehet sima zöld lesz!
Egy motor nem igazán erre találták ki! Legalábbis a sportot nem éppen erre! semminek nem tesz jót! Tankod majd jól rozsdásodik belül! láncnak fékeknek biztos mind jó ez! Meg hóesésben azért menni vele a saját épségedet is szem előtt tartva!
Még azok az anyagok amik nem alubol és műanyagból vannak majd mind rozsdásodik!
Meg a só az a leghasznosabb neki mikor közlekedsz vele!
Ezt én csak kérdeztem, de jó magyar szokására már felhuztad magad ahogy észrevettem!
Akkor motorozok esőbe ha épp elkap vhol! Nem indulok el esőben motorzni október végén meg leteszem és akkor veszem elő ha +15fok lesz!
Hát én nem merném így kint hagyni az tuti, szét fog rohadni. És aztán az a gáz, hogy minél nagyobb sebességgel mész annál kissebb hibalehetőség a megengedett, aztán akkor lesz mákod ha nem akkor derül ki, hogy valami nem stimmel rajta . Mert velem pont ez történt egy egész teles motorozás után..
Majd hívom...még reggelizek Majd ha összeszedtem magam, csak nyugodtan, ha már úgyse dolgozok . Szerintem este hívom, megyek be a városba csavarboltba, kicserélgetem az RG-be a gagyi csavarokat ami nem olyan mint a gyári . Különben a karbit már visszaraktam, de a tank még nincs kimosva... de ez majd msn-en...
sok csávót ismerek aki latakarja, aztán összebassza hidegen pl.. műszakilag mwgkapja ami jár, arról meg hogy pont mindigaznap esik valami mikor lusta vagyok letakarni, nem tehetek. Arról nem is beszélve, hogy jól letakarom, utána meg egész nap az esőben/hóban motorozok vele, akkor aztán jól megadtam neki ami jár.
Most néztem a fotogalériádat!
Nem fája szived mikor ilyen hó van a motoron?
legalább letakarhatnád vmivel! Ha már téged szolgál a gép, adjáél meg neki minden jót! Kicsit kimerevedtek a szemeim!
aprilia af1 forumba találtam
ilyen motort minek megvenni nem is értem, 50hun
2000 max, még azt is sajnálnám érte