elbasztam... az nem 'from'... de leszarom, holnap vizsga, ti meg úgyis értitek... aki meg nem, az inkább ne is olvassa mert full english az egész... :D
Én is gondoltam rá tavaly, hogy indulni kéne. Csak az tartott vissza, hogy street400-ba lenne besorolva, hiába 250-es. Ami azt jelenti, hogy az ellenfelek zxr400, RS250, NSR250. Szóval némileg esélytelen a dolog.
ezer millió köszönet az én és a haverom nevében is. Haver azt mondja indulni akar vele a májusi madarasi gyorsulásin aztán addig ösze akarja pakolni. :D
Hűha, aszem háborús övezetbe kerültem. Jobb ha nem is mondok véleményt. :D No am csak azért jöttem be hozzátok, hogy megkérdezzem van e nektek zxr250hez service manualotok vagy valami ilyesmi? egyik havernak kéne. Ha van azt megköszönöm.
Én nem nyilatkozom, sem arról, hogy hol áll a moci, sem arról, hogy milyen olaj, sem arról, hogy milyen fagyálló van benne... Kiközösítenétek egyből...
az hogy jó zöld nem jelent semmit , enyém is szép zöld, megmértem szervízbe és csak -15fokos, nem túl sok, de mivel garázsban áll a mocc elég lesz, nincs itthon motorba való fagyálló, autóba való pirossal meg nem fogom keverni , mert nem lehet.
Igen olyasmi féle :D Inkább csak ugy mondanám hogy nézegetem őket csak az a baj hogy a legtöbb 400 felet van és még ahhoz hozzá kell még fizetni az egyéb dolgokat. Ami meg mondjuk olcsóbb lene az meg az ország másik felén van.Márciusig kell beszereznem a motort mert akkor töltöm be a 18-at és akkor kezdem el a vezetést. Kereskedésekbe meg gondolom még drágább lenne a motor. Amit nagyon nézegettem az a Győrújbaráti motor lenne, de még várok hátha még lesz vlahol eladó motor. Tudsz nekem vlami véleményt mondani a motorrol? Gondolom a 250-sek között talán a "legjobb" ahogy utána olvasgattam.
Az enyém is a szuterinban van, de csak azért mert már a hidegtől nem tudtuk tekerni a csavarokat a garázsban olyan hideg volt :D De a robogót a garázsban rendszeres olvasztom fel:D:D:D
Hááát sztem a fűtetlen garázsba se volt melegebb Az az aksi már összel is oda volt, én inkább a hűtőfolyadék fagyáspontjától félek mert nem mérettem meg. Csak így ránézésre jó zöld meg jó rossz izű (trehányan)
Bár egyszer szívesen kipróbálnám mennyit verne rám egy olyan Rs250 (sokat nem)
amúgy akit érdekel, annak még pár napig elérhető lesz a service manual... óriás fájlként van itt: Kawasaki ZXR 250 Service Manual from szkráccs
(((amúgy megy msncímedre... mer' azér' má' mégis... )))
Mentségemre válljék: le van takarva...