Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtudom miért húzta igy össze vissza a linkeket, én nem igy másoltam be őket Abban igazad van hogy évben mérhető a különbség. Egy 400-as árából fiatalabb 600-ast kapsz. De végülis minél fiatalabb annál jobb nem?
2000-2003közti 6-osokat már 8kilókért nagyon jókat lehet venni, nézd meg az adatlapom olyan mint az enyém is! én 2007-be vettem 870-ért! egy 400-ast most ami jót veszel 600körül! Kicsit hülyeségeket irtál!
Szerintem te rosz helyen nézel eladó mocikat, vagy nemtudom. Hasonlitsd össze az általam belinkelt nagy gépeket és 400ccm-seket. futott km, ár és évjárat szempontjából is. Tökéletesen látható, hogy nem éri meg 400-ast venni, de te tudod
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/sport/s
howAdvert12057076.html
http://www.expressz.hu/auto/moto
rkerekpar/sport/showAdvert7940721.html
http://www.motor
.hu/motor_vpage.jsp?id=125394
http://www.motor.hu/motor
_vpage.jsp?id=125985
http://www.hasznaltauto.hu/2577778
_honda_cbr_1995

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i
d=128363
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=129178

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=126572
http://w
ww.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=121898
http://www.motor.
hu/motor_vpage.jsp?id=124641
hát ez igy mind szép és jó, csak egy ugyanolyan árban lévő 400-as meg 600-as között a különbség években és kilóméterekben mérhető.... vagy veszel ugyanabból a pénzből egy fiatalabb, kevesebb kilóméteres, jobb állapotú 400-ast , vagy ugyanannyiért egy öreg, széthajtott hulladék 600-ast. Mindenki maga dönti el, hogy mit szeretne jobban a pénzéből: egy gyengébb üzembiztost, vagy ugyanannyiért egy erősebb megbízhatlant ideig óráig használni....aztán szép öszeget rákölteni. Én sem 400-assal kezdtem volna , de akárhogy is néztem 700-900 ezer alatt normális 600-ast nem lehet kapni , ezért ugy döntöttem, hogy kezdésnek egy üzembiztost 400-ast választok aztán nagyobb köbentist majd 1-3 év mulva veszek normálisat.
2390/L
Egyálltalán nem felesleges! Ha meg fogyasztja az olajat akkor annak baja van! nekem egy féldecit nem zabált meg! és az összes haverom azt rakja bele minden tipusba yamaha kawasaki suzuki honda akár mi! Mennyi annak az olajnak a literje?
A fekete festés miatt nem láttam a horpadásokat a vázon, deh azt azért így nem jelenteném ki a helyedben hogy megnem vetted volna...mert amúgy nagyon jó kis motor! Az olaj meg ehhez tökéletes mivel azért már öreg is meg mint szkráccs mondta utcára használom csak...... a teló szár allja meg nem kapott csak kosz vagy valami ilyesmi!
Teljesen fölösleges utcán használt mociba full sintetikus olajat venni. Nemgyőzné utántölteni. Ha csak pályagép lenne akkor érdemesebb lenne azt venni, de utcai körülmények között ez is tökéletes kenést biztosit
mértnem ilyen olajat vettél inkább? Castrol Power 1 Racing 4T superbike 10w-50
Egyet kihagytatok a teloszár alját is nézd meg az is kapott!
Ezeket vételnél nem is láttad a fekete miatt? Ezt a motort megnem vettem volna! Nem kicsit kaphatott!
bahaaazmeg ez nagyon kemény..
vagy redbaron, vagy yakomoto
Hát sajnos a jó idő ellenére ma nem tudtam motorra ülni! A képek remélem mindent megmagyaráznak! Eredetileg fekete vázam most így néz ki, eddig 5napunk van benne, deh még nem raktuk össze! Sajnálatos módon mint kiderült amikor lemartuk a festéket, hogy a váz a nyaka közelében elég rendesen meg horpadt, de nekem így is tetszik! Plusz örömként megérkezett az olaj , olaj szűrő! Remélhetőleg holnap ide ér a többi cucc is! Üdv!
elvileg ez az: Big Bang Kawa
Én úgy oldom meg, hogy nincs...
Jelenleg... de persze majd utánanézek... elvileg Budaörsön van valami Kawa alkatrészrendelő hely (pontos neve sajna most nem ugrik be, de már többször volt itt fórumon téma), ott tutti, hogy kapsz...
Hali!
Elkezdtem én is rendbe rakni a vasat(vagyis még csak szétdobáltam mindent:D)
Nem tudjátok hol lehet tömítést venni a légszűrő és a karbi közé? Vagy ha teljesen reménytelen akkor ti hogy oldjátok meg? Az enyémbe sztem még a gyári van.
Figyu a legtöbb 400-as moci árából nevetve tudsz 600-ast venni. pl enyém 490E volt, nemrég láttam egy 1997-es GSX-R 600-ast 450E-ért, 1997-es GSX-R 750-et 550E-ért. Ha van rá jogsid én azt tanácsolom, felejtsd el a 400-asokat
Hát igen ezért áll többek között egy Sport pro-m is a gandeszba köpte az olajat az elsö teló meg eltörött rugó a másik oldalán!Szégyenemre vall de sajnos nem igazán költöttem rá,mert papir sincs róla/már fél éve sirok a forumon valaki adjon el nekem papiros vázat Futura v. replica-ét/meg a kuplungom is jól szétment!
mi öcsivel próbálgattuk.. az fzr sokkal nyomatékosabb és neki is oylat alá kell festeni kuplunggal hogy vérzi kaz ember szíve.. arról nem is beszélve hogy mivel erő aaaannyi nicns ezekben jól vissza is vered a legtöbbször, ergó telószimmering, kerék-kormány csapágy is kap.. ha tele lennék tuti sokat próbálgatnám, de így..
Az az igazság ez a supermoto stilus nekem nem igazán fekszik ebbe nem is igen gondolkozom!Van egy 125-ös 2001-es Rs-em ezt akarom lecserélni 250 vagy 400-as Zxr-re vagy Gsx-re!Még nem tudom pontosan melyikre esik a választás ez full ár függö lesz!Meg azért egy Gsx400-nak csak csak oda lehet kínálni!
én meg pont mos vagyok náthás, torkfájós meg mindenbajomvan állapotban mert a sztrájk miatt busszal jöttem haza egyik nap és picsányi konzervdoboz buszban összepréselödött emberek közül valamelyik geci rámhozta a takonykórt
ha nyomatékos vasat akarsz egykerekezni, egy egyhengeres supermoto, vagy egy 600astól felfele v2 a Neked való!
Ezt nem hiszem el! December 21.-e van! ÉÉÉÉÉÉSSSSSS 15fok! Kár hogy a vasam kb 200db-ben van
Lehet mindegyikkel ez igaz, de az nem mind1, hogy gázrántásra jön kerékre vagy rácsúsztatod a kuplungot. zxr250 utóbbihoz tartozik és elég könnyű megfektetni a lamellákat. Szal ha valaki kerekezni akar, vegyen nagyobb gépet inkább.
Biciklivel is lehet kerekezni. Pedig egy emberben kevesebb a nyomaték mint egy 125-ben.