Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégegy dolog: a külső formát még meg tudod rajzolni, de a belsejét azt hogyan csinálod? azt belülről nem tudod megrajzolni... (vagy igen?!) Jah, és hol lehet ilyen anyagot kapni? (gondolok itt Tesco, Obi, Autós bolt, sarki fűszeres...)
felragasztani én egy..ilyen fekete pasztával szoktam....pár perc alatt gumi lesz belőle! majd megnézem mi a neve
Köszi, én is valami hasonlón gondolkodtam... csak azt nem tudom, hogy mivel ragasszam aztán föl?! sulifix-szel?
A légszűrő fedelek tömítése annyira nem is fontos, az nem játszik fontos szerepet... a karbinál meg gumitömítés kell, ha mást nem is, azt meg tudom venni újban...
Helló )::(! Vegyél klingeritet...v vmi ilyesmi a neve akb 2-3mm vastag! az egyik oldala olyan mint a karton papír, a másik oldala pedig szürke...mert grafittal van bevonva! nekem mindenhol bejött, krabinál, hengerfejnél! Szerintem légszűrődoboznál is bejön
Boldog karácsonyt srácok! Remélem sok szépet kaptok a motorokhoz!
Amúgy most hívtam fel Yakomoto-t:
kuplung dekni tömítés (1 db: papír-szerű) - 3825,-
légszűrőház tömítés (1 db) - 3215,-
légszűrő - karburátor közötti légbeömlő tömítés (4 db kell) - 1665,-


Nem tud valaki olcsóbb megoldást?
Igen, Szkráccs igazat szól... A szisztéma a következő: Fűrész, fúró, anyázás, fúró, mégtöbb anyázás miután beletörik a fúró, aztán mikrofűrész, anyázás, anyázás, fúró, menetvágás, überanyázás, és a végén nagyjából kész...
Jah, így leírva könnyebb, mint amilyennek látszik...
ejha, gyanúsan kevés a km benne de ha valóban annyi van benne, akkor 650-ért az éveit leszámítva szinte új motorhoz lehet vele jutni , ezt szivesen megnézném ha lenne 650-em. sv 650
nemrossz : sv 650
jaja elég olcsó, nekem már gyanúsan is
Ez is jó olcsó Gixxer
Van még ezen mit finomitani, de itt van mind és működik. Ja és másolgatni sem kell mostmár legalább semmit
Na erre ránem jöttem volna ha nem mondod Jó hogy szóltál.linklinklinklinklinklinklinklinklinklink
figyelj csak szkráccs had kérjelek már meg arra hogy használd a link funkciót megkönnyitenéd a mi dolgunkat nemkellene bemásolgatni amit beillesztesz és ha nem tudnád amikor irod hozzászolást a smilek melett jobb oldalon van ez a link beillesztés....
köszi, egy gs 500-as ismerős is irigykedett kicsit . Elég sokat bújtam érte a hírdetéseket 2 hétig napi 45 órát Amugy 420-ért hirdette a csávó , elmentünk megnézni kb 4 órán keresztül lesegettük jobbról ballról elölrül felül..... aztán elkezdtünk alkudozni ....csávót már lefárasztottuk rendesen de aztán negyed óránként egy 5-sössel sikerült lejjebb mennünk 380-ig ott már látszott rajta hogy még egy forinttal kevesebbet mondunk és tuti fejszével jön nekünk én a 420-ból már nem engedtem volna egy fillért sem a helyében, hasonló korú, állapotú gs500-asok ami léghűtéses, meg 5 lóval gyengébb 450 alatt már akkor sem igen találtam.
Simán megérte a 380E-et, nagyon jó vétel volt
na megnéztem őket . Azt hiszem félreértettél , én a hozzászólásom minden 400 és 600 asra értettem, te meg szerintem úgy gondoltad, hogy konkrétan zxr400-ra gondoltam. Ebben igy igazad van hogy a zxr 400-akat 600-as árban adják, most hogy így néztem majdnem hátast is dobtam a székben a 400-as árak láttán pláne az évjárataikat és km-jüket nézve ....ez azért durva hogy mennyit elkérnek ezért a típusért, bár tudom jól, épp tegnap láttam meg valahol a zxr 400 tesztjét, hogy kategóriájában igen izmos kis, de azért ennyi pénzt értük...nem semmi. Amugy a nagyobbak közül sem kéne ggyik sem én 2 henger párti vagyok , mondjuk egyik 600-as kawa az ugy leírás meg kép alapján még ugy tetszene is, de az meg 800ezer , ahogy a hozzászólásomban is emlitettem 700-900 egy jobb állapotu 600-as . Amugy köszi a 400-asok linkjeit, mostanában nem igen nézegettem használt motor teszteket , de köszi a linket, mert megerősitett abban, hogy az enyémmel jó vételt csináltam szerintem . Ez csak 50 lovas sor 2-es közel sem olyan erős mint a zxr viszont én 380 ezerért vettem és nem 92-es mint egyik , hanem 98-as , 32-ezerrel vettem.
Ezt még együtt terveltük ki vele, lefűrészeled a tömörcsöcsöt és vágsz/vágatsz bele menetet és már csavarhatod is rá a véget
Az olaj témához annyit, hogy én szkráccsot kérdeztem, ő azt mondta neki bevált, akkor nekem is befog válni szerintem! Peti hogy az anyámba raksz kormányvéget a mocira?:O Az enyémen tömör a kormány vége.... Vagy milyet raksz rá? Plíz segíts ki mert én is szeretnék!
kezelési kézikönyv? hm? rémlik valami? vess egy pillantást az fzr gyári ajánlására, és csodálkozz.
Éreztem, hogy nem kéne megnézni... Csak fájdítom a szívemet...
Mindegy... Pöpecre megcsinálom az enyémet, és jó lesz..... Aztán megtanulok motorozni, és akkor még jobb lesz...
Csak kicsit sajnálom, hogy a megrendelt kormányvég nem ér ide a Jézuskával... sebaj... úgysem tudnám még felrakni...
Nem nem spórolás miatt. Máshol is tárgyalt téma ez, már sok helyen kivolt vesézve a dolog és legtöbben azt mondták, hogy egy utcán használt mociba tökéletes a félszintetikus olaj. Ha pedig ez is jó akkor miért fizessek többet? Azt pedig szintén sokan irták, hogy a motorok többsége keményen használja a full szintetikus olajat és gyakran kell utántölteni. Annak pedig megin nincs sok értelme. Igy aztán ezért veszem ezt a fajtát és a jövőben is maradok ennél.
Akkor lehet a sporolás miatt veszitek ezt az olajat?! olajshopon 3100 a power! Én haverom autósboltjából veszem kedvezményessen 2800-ért! Főleg a hatosodba rakj ilyet inkább sokkal jobb! 250-be meg azért kéne mert az meg pörög anyit mint a állat!