Hey mindenki!Mikor lesz már tavasz? Van amúgy valaki aki még gurul?:D Valakinél esik a hó? A szinterezés tabu téma....3 cégnek írtam mailt nem válaszoltak:(
Lucas fékbetétről milyen gondolatok fogalmazódnak meg a kedves delikvensek fejében?!
BárdiAutónál nincs Ferodo, és jelenleg rendelni is csak Lucas-t tudnak...
szerintem nem éri meg otthon baszakolódni vele... inkább tényleg a szinterezőt nyaggasd... :P
(tudom, már ez a helyzet áll fenn, de olyan jó volt okoskodó hozzászólást írni... )
Hát épp probálom felvenni a kapcsolatot egy szinterező céggel, madj meglátjuk mi lesz belőle! Ha össze jön majd megadom a címűket hogy megtudd cisnáltatni te is a cuccaid
Ninja mindkettő, ez is és az új is. Bár az újnak a kinézete nem érdemli meg ezt a jelzőt A tepsis dolog, hát szerintem secperc alatt lekopna a festék a fogdosott dolgokról. A lábtartókról talán még a rendes szinterezés is lekopna egy idő múlva
Amúgy akkor most ez a Ninja, vagy az új 250-es? Van külön ZXR találkozó? Egy barátom ajánlotta hogy ha valami fémet szinezni szeretnék pl lábtartó, markolat, féknyereg...stb... Akkor hőálló festék és utánna megsütöm...féknyergen bevált!Szerintetek a kopó alkatrészeken is működik pl fékkar, kuplungkar?
nem sajnos ezen nincs mit belőni, ez ennek a típusnak sajátossága , strapabíró, elpusztithatalan sor 2-es motor, de nem kanyarvadászarta találták ki, amugy mivel szeptemberben vettem , nem volt még alkalmam nyáron kipóbálni, azért akkor kicsit jobb lesz a helyzet amikor tapad majd rendesen a gumi akkor majd én is kicsit bátrabban fogom venni a kanyarokat
nézd félreértetted amit irtam, nem azt mondtam, hogy lehetlen 140-160-as utazóval menni 400-assal, tisztában vagyok avval is, hogy egy erősebb 250-es is viszi lazán a 160-at is, de én ugy értettem, de nem mindegy, hogy azt a 160-at mekkora sebeségfokozatban , és mekkora fprd számon kapod meg egyátalán nem mindegy, hogy 160-al utazol egy kisebb köbcentis motorral vég ford, szám környékén a pirosban mondjuk 11000-el vagy egy 600-650-el 5000-el ugyanakkora temponál , ne menjünk bele negyon. Lényeg, hogy én nem szeretem pörgetnbi a motort 110-nél 7000-et forog az enyém és én ezt is soknak tartom , de nem ez a fő ok amiért nem hajtok, hanem a kawám futóműve nem teszi lehetővé hogy imbolygás nélkül bedöntsd rendesen egy kanyarban, hihetelen szarul kanyarodik, ezzel akkor szembesültem igazán, mikor apám 3 szor nagyobb termetű testes , nehezebb v-stromjával jóval kisebb helyen megfordultunk, ja elöl 19-es kereke van ráadásul na ott egy kicsit ledöbbentem , szóval ezért nem hajtok annyira, mert nem látom értelmét annak, hogy minden egyes felbukkanó kanyar előtt őrült módjára fékezzek , hogy be tudjam venni, aztán utána mint egy apja bmw-jével menőző hülyegyerek egynesben huzzam csutkán a gázt , egynesben bárki tudja huzni a gázt ahhoz nem kell ész, és tudás, én majd akkor fogok gyorsabban menni, ha 1 vagy 2 év mulva lecserélem a kawát egy 600-1000 közötti , normálisan döntehető motorra, egyébként közben 140-150-ig meghuzom én is néha ha a buzi autósok felhúznak, de utazni nem fogok annyival.
100-110 es tempohoz elég lenne egy 125-ös négyütemü is már a 250essel lehet lazán menni folyamatosan 140-el söt sokszor mikor hosszutávramentem 150-200km-en 140-160 amikor meg engedte 180is
és szerintem akkor egy 400assal lazán lehet menni ennyivel nem 110 el! szerintem akinek van motra az nem egy auto tempojával megy hanem én azok közé tartozom aki nem birja megálni h nehuzza a gázt de ez csak az én véleményem
szerintem csak szimplán rossz a fútója vagy be kéne faszán lőni! szkracs szerintem a te 6-ososdnak is be kéen álltani, keményítsél rajta vagy mond meg a szerelőnek!
kőszegi vagyok!
Nálunk nincs hó szerencsére. Én egész télen szoktam motorozgatni, mig nincs hó, jég. A hideg annyira nem zavar.