Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a volt 250-essel utazgattam legtöbbször 140-el, elég sokszor 160-al, de néha voltam olyan elvetemült hogy nyélgáz alatt valamivel 180-al. Az tény hogy isteni volt a futóműve és a fékei is. Sajnos úgy veszem észre hogy a futmúve jobb volt mint a 6-osnak.
igen maga az üléspoziciója nagyon kényelmes, inkább túrázásra való, mint sportos motorzásra, éppen ezért fölösleges is hajszolni, szerintem egy 400-as motor nem való 140-160-as utazóra, azzal csak szétpörgetni lehet hamar, arra nagyobb 600 vagy 1000-es való.
Hova valósi vagy itt vas megyében?
nézd , nem akarok gyorsabban menni, mert a motorom futóműve szar, mivel vékony a hátsó kerék , és a nagy tankja miatt magasan a súlypontja ezért kanyarban kurva instabil az egész , annak semmi értelme hogy 140-el tépek a kanyarban meg nagyokat satuzok, jobban szeretek fékezés nélkül nyugodt tempóban menni, és a fogyasztás is igy a legjobb, ez különben nem igazán sport motor még ha annak is látszik. A féket azért huzom 4 ujjal, mert muszály ha meg akarok álni egy szimpla 1 tárcsás 2 dugattyús fék telitankoltan 177 kilós motort 1 ujjal elegánsan huzogatva nem fogja megállitani , max a betonfal ami utája jön mivel nem hazsnáltam a töbi ujjam . A csuklóm még lehet azért fájdul meg ilyen hamar, mert még szoknom kell a gépet, meg régen el volt törve mindkettő egyszerre közbe szokott fájni, lehet ez a csutkakormány kihozza :) de vállalom a fájdalmat a motorzásért . asszem mindenre válaszoltam
Most nézem az adatlapod hogy vas megyei vagy! Én is :)
Nemtom hogy fárad el a kezed azon a kawán, normális helyzetbe ül rajta az ember előre sem kell dölni!
menjél gyorsabban akkor nem fárad el a csuklód, mert tart a szél, meg közbe engedd el a kormányt pihentetni! előről meg ugysem tud lelőni a trafi attól nem kell parálni! a fékezésről meg anyit hogy biiklin fékeztem 4 ujjal :)
1 ujjal szoktam mindig fékezni ha vész van akkor használom a másodikat szóval akkor is csak kettő! minek kell több? kisujjam el sem éri a kartcsak akkor ha behuzom! kuplungolni is csak 2 vagy 3 ujjal szoktam!
Sportmotorral hogy birsz 100-110-el menni? bele is örülnék! ha haverhoz leugrog 3kilométerre lakik tőlünk poloba mondom lassan megyek a jó kanyarokba nem birom ki hogy ne menjek!
hát mondjuk nekem volt h szigetközböl komáromig 160-180 al jöttünk bátyámmal (fzr250)
majd a régi egyesen 130 al begurultunk bpre

kicsit untuk a banánt azt rákapcsoltunk...

bratyónak kis is fogyott a benya törökbálintnál
annyival ritkán szoktam, 100-110-es utazóval megyek, nem érdemes hosszú távon gyorsabban menni nekem, egyrészt a futóműve nem bírja a gyors kanyarvételt ugyse, másrészt ha ennyivel megyek egy hajszállal fogyaszt többet, mint az 50-es kétütemű robogóm annó , harmadrészt manapság bárhol lehet számítani trafipaxxra , sem pénzem nincs százekres bűntetést kifizetni, sem pedig kedvem, én nem a zsaruk zsebét akarom tömni a lóvémmal, hanem a motorom benzinnel
hát ha 120-al vagy gyorsabban mész megtart a menetszél és nem kell a csukloidon támaszkodni
Ez az amire még nem tudom a választ, mert a leghosszabb táv amit eddig egyben megtettem az 60km volt. De ha azt tapasztalom majd egy nagyobb motorozás során, hogy készen vannak a csuklóim, akkor mindenképpen megállok pihenni egy keveset
hát jah közbe nem árt belecsimpaszkodni . Amugy neked nem szokott megfájdulni a csuklód 100-150 km-er után? nekem rendesen hasogat , olyan kor irigylem is vater v-strom-jának magas, széles kormányát
Igyekszem, fölteszek majd hamarosan egyet. De csak mert olyan illedelmesen kérdezted
Tudod fő a biztonság. Nem kell félni a kormánytól, nemcsak a kanyarodás végett van az hanem hogy fogja is a motoros
mikor láthatjuk majd együtt a motorost és lovát egy képen?
hát nézd, robogó hatalmas tempojával 65-70 nagy meglepetés országuton nem szokott érni, ha meg jött mobillal a kezemben is 2 -3 ujj is elég volt a kormányra hogy elkormányozzam azt a kis pici gépet, 400-assal ha elengedett kormánnyal is megyek készenlétben a kezem, ha váratlan esemény jönne egyböl fogom a ball kézzel a kormányt, ha meg még váratlanabb jön akkor meg már ugyis mindegy, azon már nem mulik. Egyébként városban 4 ujjaam a féken, 2 vagy 4 a kuplungon , általában ott történnek a váratlan események.
Legalább ha váratlan akadély kerül eléd, akkor esélye se legyen már hogy elkerüld
én mindig 4 ujjal fékezek , nekem sincs valami bika fékem, de ha az lenne is 4-ujjal fékezném , nem kell annyira markolni a kormányt . Közbe elengedett ball kézzel szoktam menni , robogón volt, hogy 26 km mentem ugy hogy ball kezemmel mobiloztam végig
Mindenki a szinterezés problémával kűzd.
A környékünkön nem találtam szinterezőt, tud valaki linkelni eggyet aki jó áron melózik?
Szokott lenni zxr találkozó?
értelek, rosszul fogalmaztam...
úgy gondoltam, hogy nem engeded vissza a gázt?! de mindegy, mostmár ismerem a technikádat...
Vagy te arra akarsz kilyukadni, hogy akkor bőg a motor folyton? Mert a gázt azt azért visszaengedem, csak nem engedem el, hanem markolom mindig.
Sosem szoktam elengedni. Kétujjal rányúlok a fékre és kész.
Nem azért, de te fékezésnél amúgy nem szoktad elengedni a gázt?
Budaörsön meg már kezd valami napocska is előbújni, szal holnapra felszárad a hó, holnapután meg csapathatNÁÁÁM, ha egyben lenne...
Én tavaly októberében vettem a gépet,de nekem mákom volt mert tudtam használni párszor, volt jó idő!
A 3 hónap meg kicsit sok az tény:) egy vigasztal csak a télbe ha van hó és a kocsin használhatom középen azt a kart :)
Jaja, annyira nemtalálom helyemet. Pont ilyenkor áll be a szar idő is, mikor már megvan az új gép és tudnám használni. Majd kibújok a bőrömből. Ha pedig arra gondolok hogy az igazi télből még 3hónap Totál széthullok a gondolattól
Akkorcsináljon vele vmit mond meg neki! Csak már lenne tavasz legalább hogy lehessen gurulni