nem is szoktam az étterembe apám szokott néha benézni, de ő sem enni, hanem mert ismeri a tulajt
azt birom amugy a ringben , hogy nyáron az ott 2-3 napos versenyken lévő motorosok lakóautóin, személyautóin kívül szinte nincs más kocsi az egyetlen hely ahol nem a bunkóbb autósok vágják a pofát ha látnak egy motorost, hogy na ki ez a fasz, hanem a motorosok nézik le az oda tévedt autósokat
A ringen nagyon drága minden. Nem érdemes ott se tankolni, se gumit cseréltetni, de még az étterembe se menj be. Nem magyar pénztárcának való árak vannak ott.
lehet, hogy igaza van a szerelődnek, arra annó a suliban nem tértünk ki , hogy nagyobb oktányszámnál történik-e valami, meg hát a tanár is elméleti ember , ilyeneket mint ez a szelepes dolog meg csak gyakorlati uton tapasztalhatja az ember, szóval lehet igaza van a szerelődnek, az viszont vitathatalan, hogy az előirtnál kisebb oktánszámú benzinnel üzemeltett motor rendellenes égést, kopogásos égést fog produkálni.
Meg abba gondolj bele,hogy nem ebben a szar országban kapják a motorok a típusbizonyítványt ahol a 95ös benzin sosem volt 95ös,mert itt az oktánszámérték az egy maximum előírás, kíváncsi lennék pár kutat megnézve mennyire közelít a valóság a táblán látott számhoz.
Az én kávédarálómhoz pedig minimum 98,de inkább 100as értékű ólmozatlan volt a gyári előírás 1992-ben.
bocsi de ezt valahogy nem értem ezt a hozzászólásod. amúgy meg én 100 ig biztos vagyok benne hogy ér a 100 as rengeteget a motrnak először is gondolj bele hogy 97 be volt e eggyáltalán 100 as sztem nem..
2 attól hogy drágább elárulom hogy nekem ugyanannyira jön ki mint ha 95 öst tankolnék mert annyivel kevesebbet eszik... 3 halkabb a motor és érezhetően jobban húz... szerelőm megállapítása szerint pedig jót is tesz ha nemis állandóan pár tank után tankolsz bele mert jobban kiég tisztítja szelepet ....
amúgy teganp elvittem kawacsacsit szerelőhöz segítettem neki szétfele szedni és mikor végeztünk pakolnám össze szerszámot (csak beta szerszáma van) és egy 25 éves autószerelő srác egy autoszerelő műhelyben dolgozik otthon meg a maszek és aztmondja még eltörölgetem a szerszámot kicsit fanatikus:) aztmondta hogy vázat áttörölgeti meg minden:)
Az enyém nagyon szép lesz Am Monster Energy-s Dizájnt szeretnék!Úgy hogy az stipi-stop! Am ez miért fontos tudni való hogy üreges-e vagy nem e?:D A sport légszűrőkkel mi fog változni a moccba a szívászaj növekedésen kívül?
Az attól függ, hogy milyen szép lesz a tiéd...
De poént nem lövök le, amúgy meg még én sem tudom, hogy milyen lesz a design.... éppen mostanság tervezik nekem... (ismerős ismerősének az ismerőse, aki valójában az én ismerősöm is.. )
Jah, és egy fontos közlemény: A KORMÁNYRÚD NEM ÜREGES! Ez fontos, ha kormányvégcserét tervezel, és belevágsz a rúdba...
szóval most mindjárt megyek át haverhoz, és lyukfúrás...
valamit még akartam, de elfelejtettem...
Erről a legmeglepőbb az,hogy volt egy '92-es NSR-em, gyárilag 91-es oktánszámú benzin kellett bele, csodálkoztam is,de mikor kiderült,hogy azzal eszik a legkevesebbet és érezhetően jó volt a motorjának,azt tankoltam. Persze ez nem most volt.
jobbanak nem jobb persze, mint ahogy olvastam régebben pár nagydumás 50-es robogós kiskölyök irását, hogy hu én 98-at raktam bele most húz mint a barom , persze hogy nem lesz tőle erősebb, de ártani sem árt neki , eccerűen pénzpazarlás jobbat rakni bele.
Nem spórolni szeretnék, csak ha van valami jó nem túl drágáért akkor inkább....Deh gondoltam fémfékcsőre is, a nagyvason lévő német gyártmányú jó a kis kawához? Am ha karbinkénti sport légszürőt rakok a motorba akkor az mibne fog változni? Peti feketére festeted? Deh ugye nem zöld matricákat akarsz rá?
hát azért ez a 100 helyett 95-sem szerencsés:). A benzines jármű -nél nem véletlen tüntetik fel, hogy mekkora oktánszámú benzin szükséges bele, kisebbet nem rakhatsz bele maximum nagyobb oktánszámút. Ugyanis az oktánszám a benzin kompressziótűrésének a mértékét mutatja meg, tehát ha kisebb oktánszámú benzint raksz a motorra előirtnál akkor az idő elött begyullad és ezáltal kopogásos égés jön létre, ami teljesítményveszteséget, fogyasztásnövekedést, motor élettartam csökkenést, és rosszabb emisszót eredményez. Szóval egy jó tanács , a feltüntett oktánszám- értéket ne javaslatnak vedd, hanem kötelező utasításnak , feltéve ha sokáig és a müszakin feltüntett teljesitmény érték szerint akarod használni a motorod
én szerintem ne a fékbetét legyen az amin spórolni akarsz mert 95 öst tankolsz 100 as helyett max nem megy úgy a motor de elmegy vele de ha egy kanyarba elszálsz vagy beleszálsz egy autoba magad fogod hibáztatni hogy miért azon sporoltál én 18 000 ért megvettem előre gyárit...jobbat minek ahoz fém fékcső...
az idomokat meg dec. -ben viszem fújatni (feketére én is ), és mondjuk csávó nagyon baráti árat mondott: 40e huf... mondjuk azzal számolok, hogy a design mértékében még nőhet az ár, mert mostmár matricázás helyett inkább felfestetném a cuccot... amúgy ha idomonként 10e huffal számolsz, akkor nagy meglepetés nem érhet...
és hogy ne írjak mégegy hsz-t: fékbetétek
Tudom ez nem az én topic-om de van itt sok NET-es ismerős akiknek szeretném elmondani hogy VAN MOCIM
Csak ennyit akartam..
Hi