Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah fasza! Akkor kristóf ezt ne felejtsd el és akkor majd szólsz hogy mitől fulladok
de értem már.....ha eléri a 2 littyót elkezd fulladni mint pl. a simsonok és átt kell tenni tartalékra onnan tod h el kéne menni a kútra
van egy on álllás, van egy PSI meg vmi RES a csapon igy van irva
3állása van az on ahol vákumosan jön a benzin van a tartalék ahol kevésbenyonál átteszed és nem kell tolnod de az is vákumos és van a kettöközött az ahol csak ugy folyik a benzin minden nélkül de nincs rajta zárt állás mivel ha nem megy a motor nincs vákum és nem tud elfolyni a benzined ha on on vagy ha tartalékon van
Én évelején még 2fokban is rávettem magam a motorozásra Mire hazaértem már csak 0fok volt kereken De legalább motoroztam egy jót
Amúgy tetszik a géped. Erről a típusról eddig nem hallottam még, gondolom elég ritka lehet. Külsőre a gpz 500ra hasonlít...
Hétvégén voltál balcsin? Pedig mocskosul hideg volt... Én 15 fok alatt nemtudom magam rávanni hogy menjek, pedig szerezek motorozni
én sárvári vagyok, én szerintem végigmotorozom az egész szezont ahogy a robogóval is mentem télen túrázni pl balatonhoz december 12-edikén meg ilyenek :)evvel is fogok, sőőt ezzel pláne hétvégén voltam balcsin , másnap meg ausztriában, nem bírom letenni a gépet :) ringre én inkább csak azért jártam eddig is, mert vannak utcai motorosok is a parkolóban a sportmotorok meg a pályázás nem vonz, én túrázni szeretek, de a ringre érdemes minden motorosnak kinézni, ha másért nem is a gyönyörű L2-es motorral szerelt ducatik utánozhatatlan hangját meghallgatni oké akkor ezt megbeszéltük, ha beindul a motoros szezon és elövetted a géped szólj
Hali! Én répcelaki vagyok. Én is rengeteget szoktam kijárni a ringre, bár még fel egyszer sem jutottam a pályára de nézelődni sokat szoktam... Hát idén már nem megyek mert elraktam a mocit téli álomra de majd tavasszal megdumálhatunk egy gurulást valamerre Te hova valósi vagy?
az én ex 400-amon sincs benzin szint jelző, meg lámpa sem , de tartalék állás van 2 littyóval, ezt én annyira nem csípem , én jobban örülnék egy szintjelzőnek a műszerfalon a tartalék állást meg basszák meg, de hát ez van ezt kell szeretni
hát nem lettem okosabb...a csapnak 3 állása van, ha jól tudom (ami nem biztos) 1: vákumos 2:átfolyásos/ejtős 3: zárt álllás..... valaki javitson ki ha nem igy van
Bár nem értek hozzá de ha van benzincsap rajta akkor ez nem meglepő.
valaki meg tudja mondani h miért nincs a zxr-en benzin lámpa
látom vagyunk egy páran a ring környékéről :) eccer csinhatnánk egy talit a ringen, meg esetleg közös gurulást
a bandit 250,de már látom h nem annyi ccmről van szó csak a topic neve miatt gondoltam
Én is a Pannónia-Ring környékén lakok! Meg ott dolgozok!
zol én sem lakom messze a ringtöl :) ma délután gurultam eggyet , a héten még nem motoroztam eddig bírtam :) elnéztem ring fele :) nem mintha már nem lenne kihalva teljesen :) , te asszonyfai vagy?
teljesen reális az ár amiért kötötted, nekem sem lett volna sokkal kevesebb a 400-asra a 21 évemmel meg a null bónusszal kb 32 körül lett volna, de mivel apám ezer éve motorozik és tökömtudja mien bónusza van már megdumáltuk, hogy lesz ő az üzembentartó papiron és igy megspórol nekem 10 valahány ezret
Ez úgy lett megkötve, hogy átnézte előtte a nőci, hogy melyiknél a legolcsóbb. Begépelte az én és a motorom adatait és az Allianz jött ki a legolcsóbbnak a 38800ft-al
az kicsit kevésnek tűnik szerintem, bár attól függ mekkora bandit van 250-es, 400-as, 600-as , 1250-es is ..stb
Az (volt) enyimre 9200 ft volt Hála a 11Kw-os papiroknak
az lehuzás átbaszás stb.válts,de azonnal.nekem vidéken 1 bonusszal 7e ft 20 lóra(meg 1 szamárra) 125ccm.haver 95ös banditjára nulla bonusszal vidéken 9e ft/év!
38800? Az mocskosul sok. Lehet váltanod kellene...
38800ft
az sok.mennyi az éves biztosításod?