Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel Szkráccsal már tegnap megbeszéltem msnen ( ), ezért neked mondom: szerintem max 2000 hufot...
én anno az adatlapomon levő mocimat szintereztettem, és homokfújással együtt mindig tök olcsó árat mondtak... azok a cuccok meg nem visznek sok festéket el, hamar meg is vannak... szal nem komoly ár... de szinterezője válogatja... szerintem...
A sznterezésbe én is belevagyok merülve, pár cuccot szeretnék zöldre megcsináltatni. Az összes csavart(idomtartó, plexitartó csavarok) első-hátsó lábtartók hátsófékkel és váltókarral együtt, első fékkar és kuplungkar. Ja meg talán még a fejidommerevitő vasat.

Én fékbetéteket tavasszal 6850ft-os áron szereztem az elsőfékhez. Ferodo volt. Úgyhogy az 5800ft az korrekt érte.
Ne haragudj Peti nemtok segíteni! Deh ha találsz occsó meg jó fékpofákat feltétlen szólj ám! Szerintetek mi a reális ár amit kérhet egy festő az összes idom egy színű feketére fujásáért? Mennyit kérhet egy szinterező a komplett idom tartó csavar szett meg a kuplunk/fék kar zöldre szinterezéséért? Kösssz.....
No, akkor most az én bajomat... Szóval... első fékbetét... kuka... (meg a hátsó is, de az részletkérdés... ) de az a helyzet, hogy csak az egyik oldalon levő rossz... ha lehetne, akkor nem szívesen cserélném mindkét oldalon, de ti tudjátok, hogy mennyire tesz jót a féknek, vagy a fékhatásnak, ha csak az egyik tárcsán cserélem le...
Valamint eddig a nagyvas.hu oldalon láttam goldfren betétet, tárcsánként 5600 huf-ért... nem tud valaki olcsóbb helyet?
Hi

Te vagy kb. az 5. aki ezt mondja egyébként már felvettem a kapcsolatot egy sráccal aki szívesen segít
Köszönöm a hozzászólást, ezzel is erősítettél a dolgon

Szia
nem vagyok szaki, de lehet, hogy neked is csak a vezérműlánccal van a gond... persze nem tudhatom, inkább vigyél tényleg szerelőt... de egy tippet talán megért...
Hi Srácok

Megnéztem a motort ma Érden (Kawasaki ZXR 400, '91), és szeretném a segtiségeteket kérni, szeretnék megkérni egy Kawasaki szerelőt, ha van egy kis ideje és türelme, hogy jöjjön velem, mert akivel voltam nem tudja hogy van e baja, természetesen kaputól kapuig viszem (olyanok jeletkezését várom aki Gyömrő közelében laknak vagy Érd közelében), elméletileg a követekező : Magas fordulatról motorfékkel fékezve 5000nél a blokkból fura zörej hallható, ez most a motor kopása miatt hallható, vagy nem tudom. 2 ember is ezt mondta aki ma kipróbálta.
Légyszives aki tud segteni segtsen még egyszer mondom a motor Érden van és MOTOR SZERELŐT keresek, esetleg ha tudtok elérhetőséget az is jó.
A részletekben megegyezünk.

Segtségeteke előre is köszönöm Spider007
tényleg ti fogyasztással hogy áltok? általában mennyit fogyaszt a gépetek?
én sem zárkozóm el a késsőbiekkben a 4hengeresektől sem de 4 hengerest 600 köbcenti alatt nem vennék, mert nagyon pörgetni kell öket. Engem kifejezetten zavar ha visít alattam a moci, pedig az enyém hiába 2 hengeres azért mégis csak egy 400-as , szóval kicsit ezt is kéne pörgetni ha ugy igazából ki akarnám hozni belöle amit tud, de én nem szeretem 13ezerig van skálázva 11-töl kezdödik a piros szóval lenne hova ezt is pörgetni De nem az én stílusom az, nem is nagyon használom ki az erejét amit tudna, mert átlagban 100-110-es utazóval megyek a hosszútávú kényelem, a jó fogyasztás , és az egyre sűrűbb rendőri jelenlét miatt, nekem utazni ez bőven elég. Ritkán szoktam állatkodni pl kertvároson 120-al áthuzni meg hasonlók, de nem jellemző rám
Aham a ritmonál voltam én is. Az okatató nevére már nem emlékszem, de egy ilyen fiatal srác volt...
Nah, én meg szeretek alacsony fordulatszámon járkálni, erre sor4 -et veszek...
szal én egyszerűen hülye vagyok... mindezek mellett bejön a gép... (már, ha megy... )
Akkor én meg az átmenet vagyok, imádom a v2-őt meg a sor4-et is Egy jó dobbal mindegyik nagyon állat!
Én akkor pont a te ellentéted vagyok. Nekem a sor4 jön be nagyon, imádom hogy pörgetni kell őket mint az őrült A 250-est azért is imádtam, mert azt ám lehetett pörgetni, olyan volt mindtha sose lenne vége a fordulatnak. Nekem a V motoroknak a dörmögése nem igazán jön be. A sor2 az még úgy ahogy elmegy
szerintem is egy sulinál akkor te is az Atillánál voltál a ritmonál?
Jah ez a v2 nekem is bejött. Tetszik ez a nyomatékból való motorozás. Viszont ha az ember meghúzza a bajszát magasabb fordulaton is állat hangja van Hm ez nekem gyanús. Akkor lehet ugyanannál a motoros sulinál tanultunk. Én is gs500-al meg 400-as bandittal nyomultam ott. Meg néha 650-es bandittal... Nah megtámadom a fürdőt! Üdv
az a jó, enyém is 2 hengeres igaz nem v hanem sor 2-es még az öreg kawicskám de a következő v2-es lesz nekem is :) tanulómotoroknál mentem gs500-assalis, meg 400-as banditával és nekem a 4 hengeres pörgetős bandita annyira nem jött be , én jobban szeretem ha alapról húz a moci , nem szeretem pöregtni a motort. Apámé is v2-es 650-es, v-stromja van , lehet hogy már láttad a ringen, sőt tuti, mert nyáron minden hétvégén kiment szinte, nézelödni . Én most vettem a kawát ugyhogy még nem tervezem a cserét :) de ugy 2 év mulva szeretnék egy kis pénzt gyűjteni és cserélni vagy egy suzuki sv650-esre szintén v2-es, vagy egy honda vtr 1000F fireblade-re szintén v2-es , mindkettöböl sok van a használpiacon, lehet majd válogatni :)
Eddig én sem ismertem ezt a márkát megmondom őszintén De kellemesen csalódtam benne... Igen gyári a fényezés és v2-es a blokk.
dehogy hagyunk ki király egyre többen vagyunk
ugyan nincs mit, én köszi a megjegyzést. Nem nagyon ismerem a hyosung-okat , azt tudom, hogy robogó gyártásban már évek óta a piacon vannak, de ugy tudom, hogy nagymotorokat csak 1-2 éve gyártanak, de ennek ellenére nagyon szépre sikerült a tiéd , a fényezése gyári? mert nagyon tetszetős:) ugye ha jól tudom a tiéd v2-es ugye?
Köszi! Köszi! Akkor nekem kb 2órás út dombóvártol....Nah midnegy ha egy közös kawa talit dobtok össze, ki ne hagyjatok!:D
Aham köszi az infót. Az ember mindig tanul...
Kingston: pannónia ring Sárvár mellett van...
köszi zol, nekem is tetszik a te motorod. Amugy jól látod , látom jól tájékozott vagy motorok terén mert tényleg olyan mint a 94 után gyártott modelfrissitett gpz 500-as , sőt gyakorlatilag teljesen ugynaz , csak ez a japán belpiacos 400-as változata a gpz-nek , amugy teljesen annak mása , a blokk is, csak japánban meg amerikában nem gpz néven dobták ezt piacra hanem EX-400R ninja-ként :)
Am hol van a pannónia ring?
látod tucc te ha akarsz igy van a psi az meg akkor kell ha levegös a reset(tartalékod) és ilyenkor arra teszed és ha kitisztul akkor rakod resetre teszed és eltucc mennivele a kutra