Hétvégén elmegyek egy szakival megnézni, alig 259kilóméterre van tőlem , szóval ha a blokk okés akkor elhozzuk Úgy is jobb szeretném én kicserélni a kerekeket, fékpofákat, meg ilyesmit mert akkor legalább tudom hogy zsír! Remélem szerencsém lesz vele....majd meglátjuk!
Hát ez gyanúsan olcsó.Én már ezért nem merném megvenni. Aztán kitudja, lehet semmi baja nincs, de akkor viszont nagyon megéri.A műszaki az nem kerül sokba rá. De ez túl szép,hogy igaz legyen.
Igazad lehet... de három hétig ezzel keltem, ezzel feküdtem, most kicsit nehéz elvonatkoztatnom a termosztól... de majd lassan alakul az elmeállapotom...
Teljes mértékben igazad van! De hagyd már azt a rohadt termoszt! Nincs semmi baja a mocidnak! Az enyém mikor megvettem, akkor mindíg melegedett, a ventillátor is bekapcsolt egy csomószor.De aztán a szerelő beállított rajt mindent (karbiszinkron stb.) és mostmár nem melegszik.Most a jó.Ha megyek épphogy a kék felett van a mutató.Még a kékbe is vissza szokott menni,ha nagyon gyorsan megyek.Sok embertől hallottam, hogy az övék is ilyen,úgyhogy hagyd a fenébe.Jó az.
Srácok, srácok! A km a legkevesebb... kevés kilométerrel is meg lehet gyilkolni egy vasat... és lehet benne sok, és gyönyörű motorikus állapot mellette...
Én speciel mindig leszartam, hogy mennyi a kilométer... kb annyira érdekelt, mint hogy mennyit eszik...
Abban van vmi én is gondolkodtam rajta de mivel nálam csak 7 hónapja van nem tudhatom. Nem üt nem zörög nem szitál szal nagyon nem csaphatták oda ha elestek vele ja és köszi
Hát olyan mocinál aminek már nem gyári színe van, ott már el lehet gondolkozni azon, hogy nem véletlen lett újrafestve.Mert ugye, ha szinte alig használták akkor nem lett olyan ütött kopott.Meg pár karcért nem mindenki festi le az egészet.Vagy csak nem tetszett nekik a gyári színe.Az is lehet.
Rommá lehet törni pár m alatt is, de sztem ez nem ugy néz ki mint ami rommá van törve ha meg anno az volt jol kijavitották. Hát ja nő is mehet vele sokat attol h nő de ha férje soha nem engedte na mind1. Km meg számit számit de nem mind1 hol és milyen használat mellett tettek bele 10.000-et. /pálya,földút /
Megvan jo meleg helyen! nem fázik majd valahogy eljutatom vagy ha jo idö lesz majd és kész lesz a motor és turázni lesz kedved eljösz érte és legalább viszont látom az expicikémet
A tiéd mikori évjárat? 98-ba helyezték forgalomba,de hol? Magyarországon?Mer az se mindegy. Akár nő akár nem az az évi 500-1000Km az nagyon kevés.Nehogy már 6 év alatt annyit rakott csak bele mint én 3 hónap alatt.Aztán én se mentem hosszú túrákra.De végülis,legyen igazad.Azalatt a 28000 km alatt is rommá lehetett törni párszor.
Hát nem tom 98as forgalomba helyezés... Akitől vettem 35 éves nő 6 évig volt nála és azt monta csak nyáron ment vele kb 500-1000km/év szal ha ugynézem 98+6=2004 5000-6000km a maradék 4 évbe meg még valaki rakott bele 15000-17000 kb. Sztem tök reális. Én se indultam még neki túrázni többszáz km-t ahhoz "kicsi"
Jó, nem para... csak a csöppnyi kis lelkivilágomnak nem tetszik, hogy nem olyat mutat, amit szeretnék...
Amúgy termosztát mondom, működik... viszont a "hőmérő"-teszt nem győzött meg; mivel az egész motort nem fogom a rezsó mellé tolni, és nézni, hogyha forralom a vízben a hőmérsékletjelző vackot, akkor feljebb megy -é au órán az állás, ezért csak öngyújtóval tudtam "melegíteni" ( )... de nem nagyon mozgott így sem a mutató...
nah, mindegy... egyenlőre leszarom... aztán majd vezérműlánc miatt még úgyis megyek szerelőmhöz, akkor ezt a dolgot is elpanaszolom neki...
Nincs semmi baja! jól müködik az meg majd nyáron ha városban mész vele még a ventillátor is bekapcsol! ne izgulj másnak se megy fel nagyon a mutató!( a volt tulajdonosa)
Egyszeruen rossz a termosztatod mint regen az nsr embe.. Vedd ki a termot, tedd fel a gazra vizbe, kezd el melegiteni a vizet es nezd meg, hogy hol kezd el nyitni. Szerrvizkonyvben bennvan, hogy hany fokon kell nyitni.. 99% hogy ez a gond. Lehet meg a hofokmero gomba illetve az orad es a vezetek is de ezekre nagyon kicis az esely.
Én speciel mindig leszartam, hogy mennyi a kilométer... kb annyira érdekelt, mint hogy mennyit eszik...
1 a fontos: működjön a termosz...
Amúgy termosztát mondom, működik... viszont a "hőmérő"-teszt nem győzött meg; mivel az egész motort nem fogom a rezsó mellé tolni, és nézni, hogyha forralom a vízben a hőmérsékletjelző vackot, akkor feljebb megy -é au órán az állás, ezért csak öngyújtóval tudtam "melegíteni" ( )... de nem nagyon mozgott így sem a mutató...
nah, mindegy... egyenlőre leszarom... aztán majd vezérműlánc miatt még úgyis megyek szerelőmhöz, akkor ezt a dolgot is elpanaszolom neki...