Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az elég jó, bár a KM-ed az kicsit sok (szép moci). köszi a válaszokat
Köszönjük sztem mindenki érti
Szerintem csak a a hangelnyelő frekvenciaátalakitó hipervibrációs multifluxinátor már nem fluxinál
)::( Szerintem a disztribútoros magleömlő hasadóval lesz a gond mert megváltoztatja a fluxuskondenzátor szórtkapacitását emiatt coszinuszfí kotanges következik be.
Tavaly nyáron vettem a mocit.520-ra tartotta a gyerek,de 480-ért sikerült elhoznom.94-es évjárat.Amikor megvettem akkor volt ben 49000km,azóta én max 5000-et mentem vele.
Mióta van nálad a moci? Mikor évjárat (gyártási év) ? Mennyi km van benne? És mennyiért jutottál hozzá?
Jaja, így van. Nekem is alig megy kék fölé.
Ha sokat járatod a motort alapjáraton vagy ha városba kullogsz nyáron akkor sem megy fel a mutatód? Volt hogy nagy forgalomba városba felment félig a mutató, beindult a ventillátor is, de amikor kiértem a városból és elkezdtem rendesen menni akkor visszament a kékbe.Ha menet közbe nem megy fel a mutatód hanem csak a kék közelébe marad,az nem hiba.Egyszerűen jó a hűtése.Attól a vized még meleg.Én megkérdeztem egy szerelőt de azt mondta ez nem gond.Akkor lenne gond ha melegedne.Indítsd be és járasd alapjáraton,egy idő után be fog melegedni,úgy hogy még a ventillátor is bekapcsol,ha neked ez sem történik meg akkor tényleg baj van.De ha menet közbe nem megy fel azzal ne foglalkozz.
biztos a zsidók miatt van.
hú, ha nekem félállásig elmenne!
A normál hőfok meg az az a tartomány, amit NORMAL -nak írnak az órán... annak a legaljától a legtetejéig... az alatt van a nemnormál, ami ugye a motornak fáj... namármost az enyém szenved...
nekem se mutatott az óra nagyon, épp elindult, de az üzemi alján megállt azt szevasz. mondjuk öcsi kawája meg melegedett, városban is két lámpa és már maxnál is volt, míg a yamaha pályán is épp 2/3-ig hafelment.
A hőfokmutatód járkál? (mint a fordulatmuato) ? Meg mi neked a normál hőfok? nekem mindig joval fél állás alatt van a mutató
Nah, Skráccs segítségével megtaláltam a termosztátot... leteszteltem, és elvileg működik...
Szóval akkor most mi lehet a probléma, amiért nem melegszik normál üzemi hőfokra a vas?
Ha az órával van a gond, akkor meg miért járkál(!) a normál alatti tartományban?! akkor csutkára nullán kéne állnia... vagy rosszul tudom?!
Hi

Semmi gond, azért kösz hogy válaszoltál !
Hát ha egy hónappal korábban szólsz lehet eladtam volna de azota gondolkodtam és én is várok az A-ig és valami 600-1000 ccm-est veszek. Am nem adnám oda 500 alatt szal lehet az árba se tudnánk megegyezni.
Na mi a francért húzta szét ilyen nyomorékul a linkeket
Csak úgy érdekességképpen a zxr400-asoknak is csak egy kis töredéke vezethető Akorlátozottal, mondjuk úgy 30%-a. A maradék 70%-ra pedig ugyanúgy nagy A kell mint egy CBR 600-ra pl.
Nézd meg akár ezt a zxr-eket nem korlátozott papirosak és mégis méregdrágák
http://www.hasznaltauto.hu/2331924_kawasaki_zxr_1994

http://www.hasznaltauto.hu/2517185_kawasaki_zxr_1995
ht
tp://www.hasznaltauto.hu/1475994_kawasaki_zxr400_1995
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/2505997_kawasaki_zxr400_1999
Keresek jó állapotú sport-sporttúra 400ccm-es kizárólag jó állapotban lévő motorkerékpárt,hitelre 100 ezer indulóval.
Suzuki gsf,Kawasaki zzr,Honda cbr stb.
Esetleg szóba jöhet nagyobb ccm-es motorkerékpár is.

Telefon:06204624481
de szkráccs csak azért "drágák" ezek a jó állapotba levő 400 asok mert csak egy megadott piacra vannak adva itt mo-ba arra a piacra akik ugye 18évesen a -korlátozottat lerakják de elötte már volt másik motorjuk egy 125 ös valami nah azoknak van ez a motor mint pl az enyém is csak 65 lóerő nem 33 azért nem mindeggy és énis kitartom jövő ilyenkor meghirdetem fix 750 re vagy 720 ra de 700 alatt elnem adom utána való nyár közepéig kitartom szépen ráérek mert ugyis csak akkora lessz nagy a-m és akkor 1 millió 8ért meg megveszem a kis 750 es k8 as gixikém:P:)
Bocs pajti nem akarom elbaszni az üzleted, de tavasszal már nem tud simán 400-ast venni. Most is elég húzós az áruk, hátmég tavasszal mennyi lesz. Amugymeg ha széjjelnéztek arra meglátjátok hogy kevesebbért mint amennyiért a zxr400-asokat adják simán lehet venni 600-ast is. pl az a zx6 amit én is kinéztem magamnak, gsxr SRAD 600, az újabb fajta FZR 600, cbr 600f
Szerintem legkevésbé éri meg 400-ast venni, pedig a legjobban nekem is az jön be de nem foglalkozom mostmár vele. Drágák és kész. Vagy mint ahogy nemrég is emlitettem amelyik olcsóbb pl 500E ft arra meg még kell láncszett, fékbetétek, itt repedt, ott horzsolt, amoda karcos
Most úgyis leteszed, gyűjtesz egy kicsit és tavasszal simán van egy 400-od
Hi
Speed nem akarod eladni és akkor vehetsz egy 400-ast engem érdekelne a géped !
Hi
Semmi baja se lesz azon kivül hogy veszett csesznye üresen A tankon két nagy pinajuk tátong, a fejidomon szintén és semmi értelme nem látszik majd a csövek nélkül, hogy miért van a motoron az a 4 nagy buxa
Miért akarod a porszívócsöveket leszedni? Attól lesz gizda kinézete... Én egy hétig kb a csövek nélkül mentem, és amikor feltettem újra őket, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyivel jobban néz ki...
Bár ahogy gondolod...
És akkor végülis szerintetek, az tönkre tesz valamit ha mondjuk azt a szivogató műszert ki veszik belőle? Ezzel eggyütt a porszívó csővek is megszünnének Vélemény?